Concurs: Castiga un scuter, 8 trotinete electrice sau unul dintre cele 2.000 de premii instant!
Marlboro Touch CC2 Merit GT.
Campania promotionala "Marlboro Touch CC2 Merit GT" se va desfasura zilnic, in perioada 28 martie 2016, pana pe data de 15 mai 2016 (inclusiv).
La campania promotionala participa urmatoarele pachete de tigarete din familia Marlboro Touch (Marlboro Fine Touch 4, Marlboro Touch 6) si Marlboro XL Touch (Marlboro XL Touch Clear Caps, Marlboro XL Touch, Marlboro XL Fine Touch), care contin in interiorul pachetului un cod unic, format din caractere alfanumerice.
La aceasta campanie promotionala pot participa cetatenii romani, cu varsta peste 18 ani (impliniti pana la data inceperii prezentei campanii promotionale), fumatori si care au domiciliul sau resedinta in Romania.
Inscrierea in campania promotionala se face pe baza unui cod unic de 13 caractere alfanumerice, care se obtine din doua coduri mentionate mai jos:
- codul unic promotional alcatuit din 8 caractere alfanumerice, care se regaseste in interiorul capacului produselor participante la prezenta campanie promotionala;
- codul unic de identificare alcatuit din 5 caractere alfanumerice, atribuit de catre organizator reprezentantului de vanzari din magazinul participant, care va fi comunicat ulterior participantului /participantilor de catre aceste persoane sau comunicat direct participantului - prin intermediul reprezentantilor organizatorului selectati de acesta in acest sens;
Pentru a participa la prezenta campanie promotionala, fumatorii adultii trebuíe sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
- sa cumpere minimum un pachet de tigarete participante la campania promotionala;
-
sa inscrie codul unic format din 13 caractere alfanumerice, in oricare din cele doua modalitati:
- prin SMS, la numarul scurt 1848 (numărul scurt 1848 este valabil in retelele Vodafone, Orange, Telekom Mobile sau Digi Mobil, iar tariful aplicabil unui SMS catre acest numar este unul normal, stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul);
- prin website-ul de introducere coduri si informare utilizat in campania promoţională, respectiv www.yourcode.ro;
Codul unic promotional poate fi inscris o singura data pe perioada de desfasurare a campaniei promotionale, indiferent de modalitatea de inscriere a acestuia. Fiecare cod unic valid inscris echivaleaza cu 1 punct.
Participantii la prezenta campanie promotionala trebuie sa pastreze, pentru situatia in care organizatorul doreste sa verifice corecta participare la campania promotionala, atat pachetul de tigarete pe care este inscriptionat codul desemnat castigator, cat si documentele justificative care atesta achizitia pachetelor de tigarete participante (bonuri fiscale aferente achizitionarii pachetelor de tigarete). Aceasta regula se aplica de la inceputul campaniei promotionale si este valabila pe toata perioada acesteia.
ln cadrul acestei campanii promotionale se vor acorda urmatoarele premii:
- Premiul acordat pentru acumularea a 15 puncte: se vor acorda in total 2.000 de premii primilor participanti ce acumuleaza minimum 15 puncte si revendica premiile din aceasta categorie. Participantii pot accesa premiul aferent pragului de 15 puncte, premii ce constau in 2.000 rucsaci, in valoare individuala estimativa de 99 RON (fara TVA).
- Premii acordate prin tragere la sorti saptamanala: se vor acorda in total 7 premii, prin tragere la sorti desfasurata dupa cum urmeaza: in fiecare saptamana, cate un premiu /saptamana, premii care constau in 7 trotinete electrice, in valoare individuala estimativa de 2.202 RON (fara TVA).
- Premiul acordat prin tragere la sorti la finalul campaniei (premiu Baza de Date): se va acorda 1 premiu - 1 trotineta electrica, prin tragere la sorti desfasurata la sfarsitul campaniei, iar persoanele care vor putea accesa tragerea la sorti vor fi toti participantiii care s-au inscris ín baza de date Philip Morris. Premiul in valoare estimativa de 2.202 RON (fara TVA), va fi acordat la 16 zile de la sfarsitul campaniei, adica in data de 31 mai 2016.
- Premiul mare acordat prin tragere la sorti la finalul campaniei: se va acorda in total 1 singur premiu prin tragere la sorti desfasurata in data de 17 mai 2016, ora 12:00, premiul care consta in 1 scuter, in valoare estimativa de 6.007 RON (fara TVA).