Promotie: obtine pana la 600 euro despagubire!
Te ajutam sa primesti compensatie daca zborul tau a intarziat, a fost anulat, ai pierdut conexiunea sau daca ti s-a refuzat imbarcarea.
Zborul tau a intarziat sau a fost anulat?
Dureaza doar 2 minute sa completezi formularul si putem incepe sa lucram pentru tine. Nu trebuie sa platesti nimic daca nu obținem compensația de la compania aeriana.
Procedura Airclaim e simpla si rapida - in doar 3 pasi poti sa primesti despagubirea pe care o meriti:
- Stabilirea eligibilitatii tale: Dupa ce completezi formularul, echipa noastra demareaza procedura si analizeaza datele furnizate de tine pentru a stabili daca esti eligibil pentru a primi despagubire.
- Lucram pentru a-ti obtine compensatia: Contactam compania aeriana respectiva si facem toate demersurile necesare pentru a obtine compensatia care ti se cuvine.
- Primesti despagubirea: Dupa ce primim un raspuns favorabil din partea companiei aeriane, aceasta ne va furniza compensatia ta. Noi vom face plata, iar tu vei incasa despagubirea care ti se cuvine.
Ce suma poti sa obtii cu AirClaim?
Daca zborul tau a intarziat, a fost anulat sau ti s-a refuzat imbarcarea din cauza operatorului aerian, atunci poti sa primesti o despagubire in valoare de:
- Pana la 1.500 km - pentru distante de zbor de pana la 1500 km, poti sa primesti o compensatie de 250€.
- Intre 1.500 si 3.500 km - pentru distante de zbor intre 1500 si 3500 km, poti sa obtii o despagubire de 400€.
- Peste 3.500 km - daca distanta de zbor depaseste 3500 km, poti sa primesti o compensatie de 600€.
Situatiile in care poti obtine compensatie
Toate regulamentele de transport aerian confera calatorilor posibilitatea de a primi multiple despagubiri, in functie de situatia intampinata. Astfel, exista 4 scenarii principale:
- Despagubire pentru zbor intarziat - poti sa primesti aceasta despagubire in cazul in care ora de decolare a zborului tau a fost despasita cu minim 3 ore. De la aceasta regula fac exceptie situatiile care nu tin de controlul companiei aeriene, cum ar fi: conditiile meteo nefavorabile, probleme ale turnului de control si altele. Insa, atunci cand aeronava are probleme de ordin tehnic sau cand exista probleme de management intern al companiei ce opereaza zborul, aceasta din urma este obligata sa ofere pasagerilor o despagubire de pana la 600 de euro. Valoarea exacta a compensatiei se stabileste in functie de distanta in km pana la destinatie.
- Despagubire pentru zbor anulat - in cazul in care zborul tau a fost anulat din vina companiei aeriene, aceasta iti poate plati o compensatie. De la aceasta regula fac exceptie circumstantele extraordinare, care nu tin de controlul companiei aeriene. Iar daca operatorul instiinteaza calatorii cu minim 14 zile inainte de data programata ca zborul va fi anulat, operatorul nu are obligatia sa le plateasca acestora vreo compensatie.
- Despagubire pentru pierderea unei conexiuni - se intampla foarte des ca un operator aerian sa aiba o intarziere pe primul segment de zbor care sa afecteze o escala. Daca esti in aceasta situatie, atunci compania aeriana este obligata sa te despagubeasca, chiar daca intarzierea nu a fost mai mare de 3 ore, asa cum este stipulat in majoritatea regulamentelor de transport aerian. Spre exemplu, daca o intarziere de 30 de minute provoaca pierderea unei conexiuni, atunci calatorii sunt indreptatiti la compensatie.
- Despagubire pentru overbooking sau refuz la imbarcare - statistic vorbind, toate companiile aeriene vand cu aproximativ 5% mai multe bilete fata de scaunele disponibile in avion. Din acest motiv, acelasi loc ajunge sa fie vandut mai multor pasageri si asa se creeaza situatia de tip overbooking, urmata de refuzul imbaracarii. Daca te-ai regasit in aceasta situatie neplacuta, atunci esti eligibil la o compensatie de pana la 600 de euro.
Cat costa acest serviciu?
In cazul in care esti despagubit, AirClaim percepe un comision de 29% din totalul compesatiei. Deoarece una dintre valorile AirClaim este corectitudinea, daca nu primesti nicio despagubire, atunci serviciul nostru nu te costa absolut nimic. Iar in situatia in care compania de zbor iti aproba despagubirea, noi percepem un comision de 29% din valoarea compesatiei.
Air Claim a lansat sectiunea de asistenta pentru rambursarea costului pentru biletele anulate in contextul COVID-19. Un serviciu gratuit care vine in ajutorul dumneavoastra.