Acest concurs a expirat în data de 2013-10-30. Vezi concursurile active aici.
Concurs: Lumea Auto iti face plinul lunar!

Concurs: Lumea Auto iti face plinul lunar!

 Durata Campaniei şi aria de desfăşurare:

Campania „Lumea Auto iti face plinul” se va desfăşura în perioada 11 aprilie 2012 ora 12:00 – 31 decembrie 2012 ora 23.59 inclusiv, la nivel national, prin intermediul site-ului  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului). Campania se desfasoara pe întreg teritoriul României.Prezenta Campanie se desfasoara sub forma unei activitati promotionale lunare, pentru fiecare luna de Campanie fiind desemnat un castigator prin tragere la sorti conform mecanismului detaliat in prezentul Regulament.

Condiţiile de participare la Campanie:

    1. Prezenta Campanie este adresata tuturor consumatorilor, persoane fizice si/sau juridice, care achizitioneaza cel putin un produs comercializat de Organizator pe baza de factura fiscala.

    2. Campania este adresata tuturor consumatorilor, clienti ai Organizatorului, indiferent de modalitatea in care acestia achizitioneaza produse comercializate de catre Organizator, respectiv atat clientii ce achizitioneaza prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), cat si cei de achizitioneaza produse prin comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului, pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala.

    1. Pentru clientii Organizatorului ce efectueaza cumparaturi in mediul online prin intermediul site-ului  www.lumea-auto.ro(numit in cele ce urmeaza “site-ul”) inscrierea in Campanie se face respectand urmatoarea procedura:

      1. La aceasta Campanie participa toti consumatorii care achizitioneaza in perioada Campaniei de pe site-ul  www.lumea-auto.ro, pe baza unei facturi fiscale, cel putin un produs comericlizat de Organizator .

      2. Achizitionarea de produse prin intermediul site-ului  www.lumea-auto.ro se efectueaza dupa ce consumatorul respectiv si-a creat cont pe site, completand formularul corespunzator inscrierii sale si bifand casutele de acord pentru prelucrarea datelor personale comunicate la inscriere.

      3. Formularul de inregistrare/creare cont pe site se completeaza de catre consumatorii persoane fizice cu urmatoarele date personale:

  • Nume si prenume;

  • Adresa de email si

  • Telefon.

    1. Formularul de inregistrare/creare cont pe site se completeaza de catre consumatorii persoane juridice/entitati cu personalitate juridica cu urmatoarele date / informatii:

    • denumire persoana juridica;

    • CUI;

    • Adresa;

    • Nume si prenume persoana de contact;

    • Adresa e-mail si

    • Numar de telefon.

      1. Toti consumatorii care achizitioneaza produse de pe site-ul  www.lumea-auto.ro (numit in cele ce urmeaza „site-ul”) pe baza de factura fiscala sunt inscrisi automat in baza de date lunara a participantilor la Campanie, nemaifiind necesara indeplionirea de catre acestia a vreunei formalitati suplimentare de inscriere in Campanie.

      2. Inscrierea acestora in Campanie se face cu datele comunicate prin formularul de creare cont pe site mentionate la art.4.3.3 si art.4.3.4 de mai sus si numarul de comanda si/sau factura fiscala in baza caruia participantul respectiv a achizitionat un produs si/sau produse comercializate de Organizator.

    1. Pentru clientii Organizatorului ce achizitionaeaza produse comericlizate de Organizator prin comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului, pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala, inscrierea in Campanie se face respectand urmatoarea procedura:

      1. Pentru a participa la prezenta Campanie, consumatorii interesati care se incadreaza in categoria clientilor Organizatorului mentionati la art.4.4. de mai sus, trebuie sa intre in perioada Campaniei pe site-ul  www.lumea-auto.ro si sa acceseze pagina destinata Campaniei.

      2. Pentru a fi inscris in Campanie fiecare consumator persoana fizica trebuie sa completeze urmatoarele date personale in formularul electronic de inscriere al Campaniei:

    • Nume si prenume,

    • Adresa de email,

    • Telefon si

    • Numar comanda si/sau factura fiscala si/sau bon de casa in baza caruia s-a achzitionat cel putin un produs comercializat de catre Organizator prin comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului.

    1. Pentru consumatorii persoane juridice ce se inscriu in Campanie, formularul electronic de inscriere trebuie completat cu urmatoarele date:

    • denumire persoana juridica;

    • CUI;

    • Adresa;

    • Nume si prenume persoana de contact;

    • Adresa e-mail ;

    • Numar de telefon si

    • Numarul de comanda si/sau factura fiscala si/sau bon de casa in baza caruia s-a achzitionat cel putin un produs comercializat de catre Organizator prin comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului

    1. Pentru a fi validata preliminar inscrierea unui participant in Campanie, acesta trebuie:

  • Sa participe la Campania desfasurata prin intermediul site-ului www.lumea-auto.ro, in perioada desfasurarii acesteia, conform mecanismului detaliat prin prezentul Regulament.

  • Sa isi inscrie in formularul electronic de inscriere pus la dispozitie in cadrul aplicatiei de pe site informatiile si/sau datele personale mentionate la art.4.4.2 si art.4.4.3 de mai sus.

  • Sa treaca in formualrul de inscriere numarul de comanda si/sau factura fiscala si/sau bon de casa, in baza caruia s-a achizitionat prin comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului cel putin un produs comercializat de catre Organizator.

    1. Canalul oficial de comunicare cu participantii pentru aceasta Campanie este site-ul  www.lumea-auto.ro.

    2. Organizatorul ii va valida preliminar pe toti participantii ce au parcurs etapele mentionate la art.4.3 si art.4.4. de mai sus, indeplinind astfel conditiile de validare preliminara. Pentru a fi instiintat despre validarea sa preliminara, fiecare participant va primi din partea Organizatorului o notificare prin intermediul mailului, pe adresa comunicata la inscriere (in functie de modalitatea de inscriere), ca inscrierea sa in Campanie a fost validata preliminar. Neindeplinirea oricareia dintre conditiile mentionate la art.4.3 si art.4.4 de mai sus, duce la invalidarea consumatorului respectiv si imposibilitatea inscrierii sale in Campanie.

    3. La înregistrare, participantului i se va solicita să introducă o adresă de e-mail, adresă ce va fi folosită ulterior pentru orice fel de comunicare legată de Campanie. O adresă de e-mail poate fi folosită de un singur participant pentru înscrierea în Campanie.

    4. Completarea datelor personale in formularul de inscriere si creare cont/inregistrare pe site se face dupa ce consumatorul/utilizatorul respectiv a bifat campul corespunzator acordului expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale comunicate in vederea inscrierii in Campanie si participarii la tragerea la sorti a castigatorului. In masura in care un participant nu bifeaza campul de acord corespunzator, datele sale personale nu pot fi prelucrare de Organizator, acesta din urma fiind pus in imposibilitatea de a-l inscrie pe participantul respectiv in Campanie. Aceste date sunt necesare de asemenea si pentru predarea premiului in cazul in care participantul este desemnat castigator prin tragere la sorti. Furnizarea unor date persoanale in vederea inscrierii in Campanie fictive, eronate si /sau necorespunzatoare realitatii poate antrena raspunderea participantului respectiv, in masura in care validarea sa nu se poate efectua tocmai datorita acestor inadvertente .

    5. De asemenea, prin formularul electronic de inscriere un participant isi poate exprima acordul expres si neechivoc ca datele personale comunicate sa fie utilizate de catre Organizator, direct sau prin agenti desemnati de acesta, pentru activitati ulterioare de marketing direct. In masura in care un participant nu doreste ca datele personale comunicate sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct, acesta nu va bifa casuta corespunzatoare acestui acord, inscrierea sa in Campanie nefiind conditionata de acest acord.

    6. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

  1. pentru inscrierile incomplete sau incorecte (cum este cazul adreselor email incomplete), precum si pentru cele expediate dupa data limita de desfasurare a Campaniei si/sau pentru achizitiile de produse comercializate de Organizator in afara perioadei Campaniei;

  2. daca adresa de e-mail si/sau numarul de telefon furnizate la inscriere/inregistrare pe site ce nu pot fi identificate. In acest caz, Organizatorul nu il va putea contacta in cazul in care participantul respectiv va fi desemnat potential castigator;

  3. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului de internet si/sau ale serverului ce gazduieste site-ul datorita aglomerarii retelelor de internet pe perioadele de trafic intens.

  4. pentru formularele incomplete sau incorecte inscrise in Campanie, precum si pentru formularele expediate dupa terminarea Campaniei ;

  5. pentru pierderile sau intarzierile inscrierilor de formulare electronice, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorilor;

  6. pentru blocarea formularului de inscriere datorita aglomerarii retelelelor de internet sau datorita intreruperilor neanuntate ale serviciului de internet;

    1. In cadrul prezentei Campanii se formeaza 9 baze de date, fiecare fiind corespunzatoare unei luni calendaristice de desfasurare a Campaniei. In fiecare baza de date vor fi inclusi consumatorii care au achizitionat in luna respectiva produse comercializate de catre Organizator, respectiv atat clientii ce achizitioneaza prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro, cat si cei de achizitioneaza produse prin comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului, pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala, dupa cum urmeaza:

  • prima baza de date este cea aferenta lunii aprilie 2012, respectiv intervalului 11 aprilie 2012 ora 12.00 – 30 aprilie 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului;

  • a doua baza de date este cea aferenta lunii mai 2012, respectiv intervalului 1 mai 2012 ora 00.00 – 31 mai 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului;

  • a treia baza de date este cea aferenta lunii iunie 2012, respectiv intervalului 1 iunie 2012 ora 00.00 – 30 iunie 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului;

  • a patra baza de date este cea aferenta lunii iulie 2012, respectiv intervalului 1 iulie 2012 ora 00.00 – 31 iulie 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului;

  • a cincea baza de date este cea aferenta lunii august 2012, respectiv intervalului 1 august 2012 ora 00.00 – 31 august 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat de pe site un produs sau mai multe produse pe baza unei singure facturi fiscale;

  • a sasea baza de date este cea aferenta lunii septembrie 2012, respectiv intervalului 1 septembrie 2012 ora 00.00 – 30 septembrie 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului;

  • a saptea baza de date este cea aferenta lunii octombrie 2012, respectiv intervalului 1 octombrie 2012 ora 00.00 – 31 octombrie 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului;

  • a opta baza de date este cea aferenta lunii noimebrie 2012, respectiv intervalului 1 noimebrie 2012 ora 00.00 – 30 noimebrie 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului;

  • a noua baza de date este cea aferenta lunii decembrie 2012, respectiv intervalului 1 decembriee 2012 ora 00.00 – 31 decembrie 2012 ora 23.59 inclusiv, si cuprinde toti consumatorii care in acest interval au achizitionat pe baza de bon de casa si/sau factura fiscala un produs sau mai multe produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului.

    1. Participantul la această Campanie trebuie să fie un "posesor legal" al unei adrese de e-mail în perioada Campaniei. "Posesor legal" este numită orice persoană căreia i s-a dat în folosinţă o adresa de e-mail de către un distribuitor de servicii de Internet sau altă organizaţie (firmă, instituţie etc.) care are dreptul să creeze şi să desemneze domenii asociate cu adresele de e-mail. Participantul va participa la prezenta Campanie luând la cunoştinţă condiţiile mai sus menţionate.

    2. Organizatorul se obliga sa asigure toate conditiile si suportul tehnic si logistic necesar pentru a se putea depista inscrierile in Campanie ce nu se incadreaza, sunt necorespunzatoare uzantelor sau contrare prevederilor prezentului Regulament.

    3. Organizatorul nu este raspunzator si nu isi asuma nicio obligatie si/sau raspundere in legatura cu potentiale probleme (inclusiv de natura tehnica) intervenite in procesul inscrierii in Campanie prin intermediul aplicatiei.

    4. Inscrierea in Campanie se face in baza facturii fiscale si/sau a bonului de casa emisa/emis de catre Organizator, nefiind important numarul concret de produse achizitionate de consumatorul respectiv sau valoarea acestora.

    5. Lunar, din baza de date corespunzatoare lunii respective, asa cum aceasta este mentionata la art.4.11 de mai sus, se va desemna prin tragere la sorti castigatorul lunii respective + 1 rezerva. Desemnarea potentialului castigator lunar se va face conform procedurii detaliata la Art.7 de mai jos. Dupa extragerea potentialului castigator, va fi extrasa 1 rezerva, la care se va apela in situatia in care potentialul castigator nu va putea fi validat final sau nu va putea fi contactat pentru atribuirea premiului.

    6. Procedura de validare a castigatorilor si de acordare a premiilor este descrisa la Art.7 de mai jos.

    7. Dreptul de participare la Campanie este anulat automat în situaţia în care o persoană furnizează date sau informaţii false, eronate sau necorespunzătoare la momentul intocmirii facturii fiscale pentru produsele achizitionate, produsele nu-i pot fi livrate sai/sau dacă Organizatorul consideră că acel consumator a încercat să fraudeze mecanismul de Campanie.

    8. Organizatorul va verifica prin metode proprii corectitudinea participanţilor şi îi vor descalifica pe cei a căror activitate în cadrul Campaniei va fi considerată drept fraudă. Orice tentativă de fraudare atrage dupa sine eliminarea din Campanie a concurentului respectiv. Acesta acceptă prin prezentul Regulament faptul că nu are dreptul la niciun fel de explicaţie din partea Organizatorului în momentul în care acesta consideră că respectivul cont a fost valorificat prin fraudă.

    9. Participantii la prezenta Campanie trebuie sa pastreze in original factura fiscala si/sau bonul de casa in baza carora au achiztionat produse comercializate de Organizator si s-au inscris ori s-a efectuat inscrierea automata in Campanie, in functie de canalul de achizitie a produselor si mecanismele de inscriere detaliate la art.4.3 si art.4.4 de mai sus.

Drept de participare:

    1. Pot participa la Campanie persoanele fizice cu varsta de peste 18 ani si domiciliul/resedinta in Romania, persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale / intreprinderile familiale si asociatiile familiale sau alte organizatii cu personalitate juridica infiintate conform legislatiei Romane, care achizitioneaza in perioada Campaniei produse comercializate de catre Organizator, prin mediul online utilizand site-ul  www.lumea-auto.ro (site proprietatea Organizatorului), sau pe baza de comenzi telefonice sau de la punctele de vanzare ale Organizatorului in conditiile stabilite prin prezentul Regulament, pe baza de factura fiscala si/sau bon de casa.

    2. Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie acele persoane juridice, respectiv acele intreprinderi individuale si intreprinderi familiale în care angajaţii Organizatorului, angajaţii celorlalte entitati implicate direct in Campanie, precum şi membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie) deţin participaţii, funcţii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia. Persoanele aici enumerate nu sunt eligibile a participa la această Campanie nici în calitate de persoane fizice sau persoane fizice autorizate.

Premii:

In cadrul prezentei Campanii se acorda cate un singur premiu lunar, constand in bonuri valorice Rompetrol in valoare totala de 300 ron, TVA inclusv, in baza carora castigatorul poate face alimentari cu combustibil (motorina si/sau benzina) din statiile Rompetrol din intreag tara, in limita acestei valori totale sau in limita valorii individuale a unui bon valoiric. Un bon valoric de combustibil este in valoare de 50 ron, TVA inclus.

Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul acestei Campaniii este de 2.700 ron, TVA inclus. Fiecare premiu acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lui in bani. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea rezervei extrase, conform mecanismului detaliat in prezentul Regulament. In cazul in care Organizatorul nu poate valida drept castigator nici rezerva extrasa, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul astfel neacordate.

Bonurile valorice de combustibil Rompetrol acordate cu titlu de premiu al acestei Campanii sunt individualizat printr-un numar si ştampila emitentului. In baza acestor bonuri valorice castigatorul, in limita valorica totala a lor sau a unui bon individual, poate achizitiona combustibil (motorina si/sau benzina) printr-o singura alimentare sau alimentari succesive de la orice statie Rompetrol din tara (bonurile valorice nu este valabile in statiile partenerilor Rompetrol). Valorificarea bonurilor se poate face numai in perioada de valabilitate a acestora (mentionata in procesul-verbal de predare-primire). In masura in care castigatorul nu valorifica integral bonurile in perioada de valabilitate, suma nevalorificata este pierduta. In cazul in care castigatorul depaseste limita valorica mentionata pe un bon sau per total bonuri valorice, acesta este obligat sa suporte personal diferenta inregistrata intre valoarea disponibila in bonuri valorice si valoarea alimentarii respective.

PARTICIPA LA CONCURS!