Concurs: Castiga unul din cele 2 smart-uri sau un iPad nou!
Sursă foto:
-
Adăugat de
concursoman
05-10-2012 în data de
1414
vizualizări
Acest concurs a expirat în data de 2013-10-30. Vezi concursurile active
aici.
Concurs: Castiga unul din cele 2 smart-uri sau un iPad nou!
Concurs: Castiga unul din cele 2 smart-uri sau un iPad nou!
Descopera VIATA FARA CASH si castiga unul din cele 2 smart-uri!Ana si George nu stau nicio clipa pe loc: ziua-s la serviciu, seara cu prietenii, in weekend in plimbari. N-au timp sa stea pe la ghisee si nici nu vor sa castige medalia olimpica la alergarea cu factura. Asa ca s-au hotarat: sa nu se mai atinga de bani cash! Platesc totul prin telefon, internet si orice alta metoda alternativa de plata. Hai sa-i vedem cum se descurca!
Campania promotionala va avea loc in toate unitatile Raiffeisen Bank S.A., pe teritoriul Romaniei.
Campania promotionala va incepe la data de 01 octombrie 2012 si se va desfasura pana la data de 25 noiembrie 2012, inclusiv.
1. Criterii pentru participarea la campania promotionala, tragerea la sorti din data de 3 decembrie 2012, premiul constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz:
- Sa fie persoana fizica, client al Raiffeisen Bank SA, vu varsta de preste 18 ani;
- Sa utilizeze in perioada 01.10.2012 -25.11.2012, inclusiv, unul dintre urmatoarele canale alternative ale Raiffeisen Bank SA : Raiffeisen Online, Raiffeisen Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Direct, Debit direct, Card de debit pentru plata la Pos, Plata facturilor la ATM, pentru realizarea unei tranzactii si/sau achizitia unui produs/ serviciu bancar oferit de Raiffeisen Bank SA, dupa cum urmeaza:
- Sa utilizeze Raiffeisen Online: serviciul de internet banking – sa tranzactioneze sau sa achizitioneze un produs bancar ce poate fi achizionat prin intermediul serviciului de internet banking, Raiffeisen Online
- Sa utilizeze Smart Mobile: serviciul de mobile banking - sa efectueze o tranzactie sau sa achizitioneze un produs bancar ce poate fi achizionat prin intermediul serviciului de mobile banking, Raiffeisen Smart Mobile
- Sa utilizeze Confortabill: serviciul direct debit (plata automata a facturilor) – sa isi deschida cel putin un contract de direct debit, Confortabill
- Sa utilizeze Raiffeisen Direct - sa tranzactioneze sau sa achizitioneze un produs bancar ce poate fi achizionat prin intermediul serviciului Raiffeisen
- Sa utilizeze Cardul de debit , plata la pos – utilizarea cardului la pos
- Sa utilizeze serviciul de Plata facturilor la ATM – sa efectueze cel putin o plata de facturi la ATM
- Sa utilizeze SmartTel – interogare sold
2. Criterii pentru participarea la campania promotionala, premiul constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz
- Sa fie persoana fizica, client sau non-client al Raiffeisen Bank SA, vu varsta de preste 18 ani;
- sa se inregistreze pe site-ul www.viatafaracash.raiffeisen.ro si sa inscrie o provocare in sectiunea „Descopera Viata Fara Cash” in perioada 8 octombrie -25 noiembrie 2012, inclusiv
- sa implice metoda de plata a saptamanii, intr-un mod adecvat si corect
- sa fie o provocare fezabila, perfect realizabila si in realitate
- sa fie inedita si originala
- sa implice metoda de plata a saptamanii, intr-un mod adecvat si corect
- sa fie o provocare fezabila, perfect realizabila si inspirata din realitatea economica curenta
- sa fie inedita si originala
- Vladimir Kalinov, Vicepresedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank SA
- Magda Sandulescu, Director Strategie, Raiffeisen Bank SA
- Doris Dezzani, Director Executiv Directia Marketing, Raiffeisen Bank SA
- Teodora Saguna, Brand Manager Directia Marketing, Raiffeisen Bank SA
3. Criterii pentru participarea la campania promotionala, tragerea la sorti din data de 3 decembrie 2012, premiul constand intr-un Ipad nou:
- Sa fie persoana fizica, client sau non-client al Raiffeisen Bank SA, vu varsta de preste 18 ani;
- Sa sa se inregistreze pe site-ul www.viatafaracash.raiffeisen.ro si sa voteze una dintre provocarile inscrise in concurs in sectiunea „Descopera Viata Fara Cash” in perioada 8 octombrie -25 noiembrie 2012, inclusiv.
Premiile oferite de Organizator in cadrul acestei campanii promotionale sunt urmatoarele:
- un premiu constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz va fi acordat prin tragere la sorti; la aceasta tragere la sorti participa toti participantii la campania promotionala care utilizeaza cel putin o data canalele Raiffeisen Online, Smart Mobile, ConfortaBill, Raiffeisen Direct, Smart Tel, Card de debit la Pos, Plata Facturilor la Atm , conform art. 4.1 din Regulament. Tragerea la sorti va avea loc in data de 03 decembrie 2012 din totalul inregistrarilor valide ale participantilor la campania promotionala, conform criteriilor prevezute la art. 4.1 din Regulament. La tragerea la sorti participa automat toti participantii, care au indeplinit conditiile de participare la campania promotionala in perioada campaniei si care la data de 03.12.2012 sunt in continuare clienti Raiffeisen Bank SA si detin unul dintre produsele aflat in promotie. In cadrul acestei trageri la sorti se vor extrage si 10 rezerve.
- un premiu constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz va fi acordat participantului care a inscris cea mai votata provocare validata in finalul campaniei promotionale de juriu. La finalul campaniei se vor selecta 35 cele mai votate provocari de catre public inscrise in perioada 8 octombrie – 25 noiembrie. In saptamana 26 noiembrie – 3 decembrie, inclusiv, juriul va delibera pe baza celor 35 de provocari finaliste si va alege provocarea castigatoare..Utilizatorului, client sau non client Raiffeisen Bank SA, care a inscris provocarea castigatoare va fi premiat cu masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD.
- un premiu constand intr- un ipad nou acordat prin tragere la sorti celor care voteaza in perioada campaniei promotionale. Pentru a vota provocarile inscrise pe site, utilizatorii vor trebui sa se inscrie pe site in prealabil. Astfel, un votant nu va putea vota de mai multe ori aceeasi provocare. La finalul campaniei promotionale, toti participantii ce s-au inscris pe site in perioada campaniei promotionale si au votat vor fi inscrisi in tragerea la sorti pentru un Nou Ipad.