Acest concurs a expirat în data de 2013-10-30. Vezi concursurile active aici.
Concurs: Castiga bascheti Converse, o casa de vara sau experiente de weekend!

Concurs: Castiga bascheti Converse, o casa de vara sau experiente de weekend!

[like_to_read]

LOCUL DE DESFĂŞURARE  SI PERIOADA CAMPANIEI:

Campania este organizată şi desfăşurată exclusiv pe teritoriul României. Campania promotionala începe pe data de 15 iulie 2013, ora 09.00.00 şi se încheie la data de 12 septembrie 2013, ora 17.00.00.

Premiile din cadrul campaniei promotionale constand in sticle Pepsi Twist Lemon 0,5L „Editie de Vara” pot fi revendicate din magazinele participante pana cel tarziu la data de 26 septembrie 2013, dupa aceasta data castigatorii care nu si-au revendicat premiile isi pierd dreptul asupra acestora.

Pentru loteria publicitară, datele şi/sau perioadele aferente premierii şi determinării  câştigătorilor acesteia sunt următoarele:

  • 15 iulie 2013 – 12 septembrie 2013 ora 17.00.00 pentru premiile orare si zilnice.
  • 15 iulie 2013 – 8 septembrie 2013 ora 23.59.59 pentru premiile saptamanale.

După data de 12 Septembrie 2013, produsele ambalate în ambalajul promoţional îşi pierd calitatea de produse participante la Campanie. Organizatorul nu este responsabil şi nu îsi asumă nicio obligaţie în legătură cu comercializarea produselor ambalate în ambalajul promoţional după data încheierii Campaniei.

PRODUSELE PARTICIPANTE:

Produsele participante la Campanie au următoarele caracteristici:

  • ambalajele produselor participante sunt cele de Pepsi Cola 0,5L, 1,25L, 2,5L şi 2x2.25L, Pepsi Twist Lemon 0,5L, 1,25L, 2,5L şi 2x2.25L, Pepsi Light 0,5L, 2,5L şi 2x2.25L, Pepsi Max 2,5L şi 2x2.25L, comercializate pe teritoriul României;
  • produsele Pepsi participante cu ambalajele Pepsi Cola 0,5L, 1,25L si 2,5L, Pepsi Twist Lemon 0,5L, 1,25L si 2,5L, Pepsi Light 0,5L si 2,5L, Pepsi Max 2,5L sunt identificate prin: (i) capace de culoare portocalie având tipărit pe partea superioară, în exterior, mesajul „Ai castigat? Uita-te sub capac” şi în interior, dupa caz, un cod format din 8 caractere alfanumerice (în continuare „codul”) sau mesajul „Ai castigat un Pepsi 0,5L” şi (ii) eticheta promoţională cu inscripţia „Castiga si ia-ti vara in cap!”.
  • Produsele Pepsi participante cu ambalajele Pepsi Cola 2.25L si Pepsi Twist Lemon 2.25L, din interiorul pachetului 2x2.25L sunt identificate prin: (i) capace de culoare portocalie având tipărit pe partea superioară, în exterior, mesajul „Ai castigat? Uitate sub capac” şi în interior, dupa caz, un cod format din 8 caractere alfanumerice (în continuare „codul”) sau mesajul „Ai castigat un Pepsi 0,5L” şi (ii) eticheta promoţională cu inscripţia „Castiga si ia-ti vara in cap!”.
  • Produsele Pepsi participante cu ambalajele Pepsi Light 2.25L şi Pepsi Max 2.25L din interiorul pachetului 2x2.25Lvor fi identificate doar prin capace de culoare portocalie, neavând etichetă promoţională.

ÎNSCRIEREA ÎN CAMPANIESI IN LOTERIA PUBLICITARA:

Înscrierile în Campanie pot fi efectuate oricând pe Perioada Campaniei şi se realizează potrivit regulilor ce urmează.

Înscrierea în loteria publicitară se realizează prin urmatoarele patru (4) modalitati:

  • a) Trimiterea codului din interiorul capacului printr-un SMS, la numarul 1882 (tarif normal în reţelele Orange, Vodafone, Cosmote).
  • b) Înscrierea codului din interiorul capacului pe site-ul dedicat promotiei www.pepsi.ro în contul participantului.
  • c) Accesarea site-ului www.facebook.com/Pepsi, în cadrul acestui site, accesarea secţiunii dedicate campaniei şi a butonului de intrat în promoţie „Inscrie un cod”. Participantul va fi redirecţionat catre site-ul www.pepsi.ro unde va putea înscrie codul din interiorul capacului în contul său.

Fiecare cod alfanumeric poate fi înscris o singură dată, de către un singur participant, pe toata durata campaniei, indiferent de metoda de înscriere. În situaţia în care acelaşi cod a fost înscris pe mai multe Site-uri sau prin SMS va fi luată în considerare pentru procesarea electronică doar prima înscriere în ordine cronologică.

PREMIILE LOTERIEI PUBLICITARE DIN CADRUL CAMPANIEI ŞI CELELALTE BENEFICII:

Premiile acordate în loteria publicitară din cadrul acestei Campanii constau în:

  • 480 de premii orare constând în perechi de bascheti marca Converse, model Chuck Taylor All Star Hi Canvas
  • 60 de premii zilnice constând în corturi de 4 persoane
  • 64 experiente de weekend constand in pachete turistice ce vor include costurile de cazare pentru doua nopti si masa in regim de demipensiune, precum si o activitate de divertisment, pentru doua persoane

Sunt considerate experiente de weekend:

  1. „Beach Clubbing” in Mamaia: Cazare 2 nopti si demipensiune la Golden Tulip impreuna cu activitatea de divertisment „ o noapte in Club EGO”
  2. „Escape the city” in Vama Veche: Cazare 2 nopti si demipensiune la Club D’Or impreuna cu activitatea de divertisment „scuba diving”
  3. „Wildlife relaxation” in Delta Dunarii: Cazare 2 nopti si demipensiune la Mon Jardin impreuna cu activitatea de divertisment „Letea, Delta”
  4. „Knight Tales” in Sighisoara: Cazare 2 nopti si demipensiune la Central Park impreuna cu activitatea de divertisment „echitatie”
  5. „Ride the Mountain” in Sinaia: Cazare 2 nopti si demipensiune la New Montana impreuna cu activitatea de divertisment „mountain biking”
  6. „Food & Wine” experience la Viscri: Cazare 2 nopti si demipensiune la Dumbrava impreuna cu activitatea de divertisment „excursie pentru descoperirea imprejurimilor”
  7. „ Jet set life” in Bucuresti: Cazare 2 nopti si demipensiune la Europa Royale impreuna cu activitatea de divertisment „descopera Centrul Vechi’
  8. „Reach Rooftop” pe Transfagarasan: Cazare 2 nopti si demipensiune la Valea cu Pesti impreuna cu activitatea de divertisment „excursie si plimbare cu barca”

Premiile acordate şi beneficiile mai sus menţionate sunt transmisibile, dar nu pot fi înlocuite cu alte premii sau beneficii şi nici nu pot fi convertite în sume de bani.

PARTICIPA LA CONCURS!

[/like_to_read]