Acest concurs a expirat în data de 2015-11-21. Vezi concursurile active aici.
Cheama echipa Lidl chiar la tine acasa.

Campania este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 26 august 2015, ora 00:00:01 – 20 noiembrie 2016, ora 23:59:59, ora Romaniei.

Inscrierea in Campanie se poate face in perioada 26.08.2015 – 20.11.2015, prin intermediul website-ului bucatarialid.ro, in sectiunea “Inscrie-ti bucataria!”, prin completarea unui formular.

Un participant are dreptul sa se inscrie o singura data in cadrul campaniei promotionale. Sansele de a fi selectat drept castigator in cadrul prezentei campanii cresc in masura in care participantul completeaza cat mai multe informatii optionale din cadrul formularului de inscriere.

Castigatorii Campaniei promotionale vor fi desemnati saptamanal de catre un juriu format din membri ai Organizatorului si ai Agentiei implicate in desfasurarea Campaniei promotionale.

Juriul va selecta pentru fiecare din campaniile saptamanale din cadrul platformei BucatariaLIDL maxim 5 inscrieri. Echipa de filmare va merge sa verifice bucataria din pozele inscrise in Campanie pentru fiecare inscriere selectata, urmand ca in urma verificarii si in urma discutiilor purtate cu membrii familiei, juriul sa selecteze inscrierea finala cu care se va realiza filmarea si sedinta foto.

Juriul va selecta saptamanal inscrierile ce urmeaza a fi verificate de catre echipa de filmare, tinand cont de cat de multe informatii au fost completate in cadrul formularului de inscriere , de pozele inscrise in Campanie si de cat de bine reflecta conceptul creativ propus de Agentie. Juriul va selecta intre finalistele saptamanale bucatariile cele mai aspectuoase, de minim 9 metri patrati. Acestea vor fi verificate de catre echipa de filmare, urmand a se desemna castigatorul final saptamanal tinandu-se cont atat de criteriile enumerate anterior, cat si de cat de motivati sunt membrii familiei pentru a aparea in: clipurile publicitare Bucataria LIDL care se vor difuza pe TV, radio si online, machetele de presa, panourile stradale, catalog si alte materiale pentru magazinele Lidl, presa, websiteurile din cadrul media planului de campanie, materiale de PR.

Premiul acordat castigatorului desemnat saptamanal consta in: 400 euro net/1 zi filmare/familie indiferent de numarul de membri (platibili in RON) sau 600 euro net/2 zile filmare/familie indiferent de numarul de membri (platibili in RON). Suma va fi platita in numerar la sfarsitul filmarii de catre casa de productie, care va semna in momentul platii un proces verbal de predare-primire a premiului cu un reprezentant (care sa aiba minim 18 ani) al familiei filmate.