80
concursuri
active
Premii
in valoare de

695.84
miliarde de lei,
adica

695.839.387,00
RON
11574
concursuri
expirate
18
online
Promoveaza-ți concursul
pe cel mai mare site de concursuri online
din Romănia!
Aplică

Concurs: Castiga un voucher de cumparaturi in showroom-ul Dressbox sau alte premii!

 admin  2015.03.11  Diverse,Trageri la sorti,Invitatii  1460

concurs Cineforum

Campania "Traieste magia si afla ce fel de Cenusareasa esti!" se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 04 martie 2015, ora 12:00 – 26 martie 2015, ora 23:59.

Pentru a participa la aceasta promotie si a se inscrie la campania cu premii, concurenții trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Sa acceseze aplicatia “Trăiește magia și află ce fel de Cenușăreasă ești!” de pe pagina de Facebook CineForum in perioada 04 martie 2015, ora 12:00 – 26 martie 2015, ora 23:59;
  • Sa raspunda la cele 6 intrebari din aplicatia “Trăiește magia și află ce fel de Cenușăreasă ești!”;
  • Sa dea share la rezultatul generat de aplicatie pe pagina persoana de Facebook;
  • Dupa ce a dat share la rezultat, participantul va afla pe loc daca a castigat unul dintre cele 10 de premii instant, constand intr-o invitatie dubla la filmul “Cenusarasa” si un fard MAC iar in cazul in care nu a castigat, participantului va putea sa se inscrie pentru premiile acordate prin tragere la sorti.
  • In cazul in care participantul a castigat un premiu instant, pentru a intra in posesia lui, trebuie sa completeze formularul de participare cu datele persoanale (nume, prenume, adresa de mail, telefon, oras si adresa de livrare a premiului);
  • De asemenea, toti participantii care apasa butonul “Share si inscrie-te”, impartasesc rezultatul acestei aplicatii pe propria pagina de Facebook si completeaza formularul de inscriere cu datele personale (nume, prenume, adresa de email, oras, telefon) sunt inscrisi automat in tragerea la sorti de la finalul campaniei;
  • Un participant unic nu poate castigata decat un singur premiu instant si un singur premiu prin tragere la sorti, pe toata durata campaniei;

Premiile acordate in cadrul campaniei “Trăiește magia și află ce fel de Cenușăreasă ești!” sunt urmatoarele:

  • Premii Instant:
    • 10 premii, fiecare constand intr-un pachet format din o invitatie dubla la filmul Cenușăreasa si un fard MAC. Pachetele nu au valoare comerciala. Invitatiile duble la filmul “Cenușăreasa” se vor acorda pentru vizionari de luni pana joi dupa data de 16.03.2015, conform programului cinematografului ales de castigatori.
  • Prin tragere la sorti:
    • 6 premii, fiecare constand intr-un pachet promotional format din o agenda personalizara cu Cenusareasa si un ceas personalizat cu Cenusareasa. Pachetele nu au valoare comerciala.
    • 1 premiu constand intr-un voucher de cumparaturi in Showroom-ul Dressbox din Bucuresti, in valoare unitara de 450 ron (TVA inclus)

Participantii valizi inscrisi dupa ce au realizat actiunea de Share vor intra in trageri la sorti pentru cele 6 pachete promotionale si pentru voucher-ul de cumparaturi in Showroom-ul Dressbox la finalul campaniei, pe 27.03.2015

Tragerea la sorti electronica, prin random.org, este efectuata in conformitate cu legile si reglementarile din Romania si se va afectua dupa cum urmeaza:

  • Pe data de 27.03.2015 se vor extrage dintre participantii valizi inscrisi in perioada 04.03.2015, ora 12:00 - 26.03.2015, ora 23:59:
  • 6 castigatori a cate un pachet promotional Cenusareasa, format din o agenda personalizara cu Cenusareasa si un ceas personalizat cu Cenusareasa si 12 rezerve
  • 1 castigator a unui voucher de cumparaturi in Showroom-ul Dressbox din Bucuresti, in valoare unitara de 450 ron si 3 rezerve

Castigatorii vor fi contactati prin e-mail sau telefon in termen de 2 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, iar lista lor va fi afisata in aplicatia de Facebook in termen de 5 zile de la validarea castigatorilor, in sectiunea Castigatori.


PARTICIPA LA CONCURS

concurs Cenusareasa concurs Cineforum concursuri online voucher Dressbox voucher de cumparaturi filmul Cenusareasa