Acest concurs a expirat în data de 2014-07-05. Vezi concursurile active aici.
Port ce iubesc

Campania „Port ce iubesc” se deruleaza in perioada 06 iunie – 04 iulie 2014 (inclusiv), zilnic in intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59.

Pentru a putea participa la Campanie, Participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  1. Sa acceseze site-­ul samsungcrystalblue.ro, sectiunea dedicata Campaniei, in perioada 06 iunie 2014 – 04 iulie 2014 (inclusiv)
  2. Sa descrie item­‐ul vestimentar preferat in cateva cuvinte
  3. Sa selecteze caracteristicile item­‐ul vestimentar prin bifarea acestora din urmatoarele categorii:
    • a. Alege materialul
    • b. Alege textura
    • c. Alege culoarea
    • d. Alege vestimentatia
  4. Sa completeze urmatoarele campuri din formularul de inscriere: Nume, Prenume, Telefon mobil valid, E-‐mail valid, Sex, Oras, Varsta
  5. Sa raspunda setului de 3 intrebari de mai jos:
    1. Ce rol au gadget-­‐urile/ tehnologia moderna in viata ta? (intrebare optionala)
    2. Cand iti alegi un gadget? (intrebare optionala)
    3. Cat ai fi dispus sa investesti in urmatoarea perioda in aparate electronice sau electrocasnice? (intrebare optionala)
  6. Sa finalizeze inscrierea

Un participant poate accesa aplicatia ori de cate ori doreste, dar inscrierea in campanie se va face o singura data, de pe un singur cont de utilizator. Un participant va fi identificat pe toata perioada desfasurarii Campaniei dupa adresa de e‐mail pe care o noteaza in formularul de participare.

In cadrul acestei Campanii se vor acorda prin tragere la sorti urmatoarele premii:

  • 10 premii constand fiecare intr-­un kit format dintr‐o cravata si o esarfa
  • 3 premii constand fiecare intr‐o sesiune de consultanta in privinta stilului vestimentar cu designer-­ul Stephan Pelger. Durata unei sesiuni de consultanta este de 2 ore.

Dupa finalul Campaniei, in data de 07 iulie 2014, va avea loc tragerea la sorti, in vederea acordarii premiilor oferite de Organizator. Extragerea se va realiza pe baza unui algoritm electronic, dintre toti participantii care s-­‐au inscris in campanie in perioada 06 iunie 2014 – 04 iulie 2014 (inclusiv).