Acest concurs a expirat în data de 2014-09-01. Vezi concursurile active aici.
Castiga o excursie la Disneyland Paris sau alte premii!

Campania „Vittel Disney”, va fi lansata la data de 5 iunie 2014 şi va înceta la data de 31 august 2014.

Produsele participante:

  • Sticle de apa Vittel Disney, de 0.33 l, cu sticker promotional. Sticker-ul promotional contine un cod alfanumeric

Premiile oferite in cadrul acestei campanii sunt urmatoarele:

  • O excursie la Disneyland Paris (un weekend (3 zile, 2 nopti), pentru 2 adulti si 1 copil (cu varsta pana in 12 ani))
  • 13 premii constand in 108 sticle Vittel 1L

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor se va efectua in data de 01.09.2014 prin intermediului aplicatiei electronice www.random.org..Extragerea va fi inregistrata si pusa la dispozitia solicitantilor. La tragerea la sorti vor participa clientii care au cumparat in perioada 05 iunie – 31 august 2014, minim un produs Vittel Disney si au introdus minim un cod unic pe site-ul campaniei. 

Modalitati de inscriere in campanie:

  • Participantii se pot inscrie in Campanie oricand, incepand cu data de 5 iunie 2014, ora 12.00 PM si va dura pana la 31 august 2014, ora 12.00 PM.
  • Prin achizitionarea a minimum o sticla de Vittel Disney, de 0.33L, identificabila prin sticker-ul promotional, in perioada campaniei, Participantii se pot inscrie, pe platforma concursului, la tragerea electronica ce va avea loc la finalul campaniei. 
  • Vizitatorii site-ului www.vittel.ro trebuie sa urmeze urmatorii pasi obligatorii pentru a se putea inscrie in tragerea la sorti finala:
    • sa acceseze www.vittel.ro
    • sa completeze corect si complet datele personale in formularul de pe site si sa introduca corect codul promotional, de pe sticker-ul de concurs, lipit pe sticla de 0.33l.
  • La accesarea website-ului www.vittel.ro participantii vor completa un formular de inscriere. Acest formular va fi completat de catre Participant prin indicarea obligatorie a urmatoarelor informatii:
    • Cod unic de pe stickerul promotional
    • Bifarea casutelor cu disclaimerele aferente obligatorii, in functie de caz
    • Cod pin (acest cod va fi trimis automat pe email, la prima inscriere si va functiona ca un cod pin, unic pentru fiecare Participant, ce va permite monitorizarea codurilor inscrise de catre Organizator). 
  • Participantul va primi in urma inscrierii un cod unic, personal pe email. Acest cod se va introduce de la a doua inscriere a codurilor unice de pe stickerele promotionale, de concurs, odata cu celelalte date, in vederea accesarii premiilor mici din campanie – wallpaper, carte de colorat si sabloane. 

Codurile unice de pe sticker-ele promotionale pot fi introduse o singura data. Codul pin primit pe email se poate introduce ori de cate ori se introduce un cod promotional nou. 

Prezentarea etichetei si a sticker-ului promotional in original pentru pentru a face dovada achizitiei ofertei promotionale si a valida castigatorul in urma tragerii la sorti este obligatorie.