Acest concurs a expirat în data de 2016-03-04. Vezi concursurile active aici.
Zuzu Max schimba reclama dupa gustul tau.

Campania dureaza 21 de saptamani consecutive, in perioda 09.10.2015 ora 00:00 si 03.03.2016, ora 23:59, ora Romaniei. 

Pentru a se inscrie in campanie, participantul trebuie sa consume cel putin un sortiment dintre cele 6 iaurturi Zuzu Max la 125 g (capsuni, mango, afine, piersici, mere si pere, stracciatella) si sa scrie o poveste sau scenariul pentru o reclama, care sa descrie experienta lui despre ceea ce simte atunci cand mananca iaurt Zuzu Max. Povestea trebuie sa ilustreze sortimentul ales, intr-un mod unic, inedit, cu accente pe momentul de consum al acestuia. Povestea trebuie sa fie originala si cat mai creativa.

Un participant se inscrie in campanie pe website-ul zuzumax.ro, prin completarea formularului cu nume, prenume, numar de telefon

Materialul cu care fiecare participant se inscrie in campanie trebuie sa fie o lucrare originala si sa nu incalce drepturile de proprietate intelectuala ale unei alte persoane. In caz contrar, respectivul participant va fi descalificat si va fi obligat la repararea integrala a oricarui prejudiciu suferit de organizator ca urmare a nerespectarii de catre participant a drepturilor de proprietate intelectuala ale unei alte persoane.

Un participant se poate inscrie cu mai multe povesti pe perioada campaniei, beneficiind de mai multe sanse de castig. Participantul poate viziona spotul TV “Cosmos”, Zuzu Max capsuni 35’’, incarcat pe website-ul zuzumax.ro ca sursa de inspiratie in conceperea povestii. Spotul “Cosmos” vorbeste despre experienta lui Adi.

In cadrul prezentei campanii vor fi acordate urmatoarele premii:

  • Premii saptamanale21 premii constand in gift carduri valorice in valoare totala de 6.300 RON (TVA inclus). Valoarea unui premiu saptamanal este de 300 RON constand in doua gift carduri a cate 150 RON fiecare, pentru achizitionarea de pantofi sport. Gift cardul are valabilitatea de 1 an de zile de la data emiterii.
  • Premiul la finalul campaniei 1 premiu constand in transformarea uneia dintre cele 21 de povesti saptamanale declarate castigatoare ale premiilor saptamanale, in spot TV pentru urmatoarea campanie de comunicare Zuzu Max din 2016, cu posibilitatea aparitiei participantului castigator in respectivul spot si a semnarii spotului respectiv de catre acesta. Castigatorul de la finalul campaniei va primi produse constand in iaurturi Zuzu Max egale cantitativ cu masa sa corporala.

Desemnarea castigatorilor celor 21 de premii saptamanale se va face de catre un juriu format din trei reprezentanti ai organizatorului si ai agentiei.

In termen de 5 zile lucratoare de la finalul fiecarei saptamani de campanie, juriul va desemna un participant castigator saptamanal, iar in termen de 5 zile lucratoare de la sfarsitul campaniei, dintre cei 21 de participanti castigatori saptamanali se va alege castigatorul premiului la finalul campaniei.

Criteriile de desemnare a participantilor castigatori sunt: originalitatea materialului, creativitatea materialului, potentialul ca materialul sa devina campanie de comunicare.

Participantii castigatori vor fi anuntati in maxim 2 zile lucratoare de la desemnare, pe zuzumax.ro si pe pagina de Facebook Zuzu Max.