Acest concurs a expirat în data de 2014-09-12. Vezi concursurile active aici.
Rexperimentul miscarii!

Campania “Rexperimentul miscarii!” se va desfasura la nivel national in perioada 11.08.2014 incepand cu ora 15:00 – 11.09.2014 pana la ora 16:00.

Pentru a participa la prezenta Campanie si a intra in tragerea la sorti pentru unul dintre premii, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:

  • a) Sa acceseze pagina Campaniei existenta in cadrul paginii Rexona gazduita pe portalul Facebook; pe aceasta pagina Utilizatorul va trebui sa acceseze aplicatia „Rexperimentul miscarii!”
  • b) Odata accesata, aplicatia va cere Utilizatorului permisiunea de a se conecta la contul acestuia de Facebook. Pentru a participa, Utilizatorul trebuie sa permita aplicatiei conectarea la contul sau. Utilizatorul va trebui sa dea click pe butonul „Allow” pentru a permite incarcarea aplicatiei “Rexperimentul miscarii!”
  • c) In primul ecran, Utilizatorul este informat in legatura cu mecanismul aplicatiei si este informat, pe scurt, despre cele 3 echipe carora se poate alatura in cadrul aplicatiei sau poate intra direct in joc, apasand butonul „Joaca”.
  • d) Dupa acest pas, in al doiliea ecran al aplicatiei „Rexperimentul miscarii!”, Utilizatorul trebuie sa selecteze una dintre cele 3 echipe disponibile si sa intre in joc astfel incat sa acumuleze puncte pentru echipa selectata.
  • e) In cadrul jocului, utilizatorul trebuie sa urce cat mai multe trepte, apasand pe tasteleindicate pe ecranul jocului, pentru a castiga puncte.
  • f) Vor exista 2 categorii de premii diferite pe care utilizatorul le poate castiga prin tragere lasorti:
    • a. Premiile echipei: orice Utilizator care a selectat o echipa si a intrat in joc pentru a acumula puncte intra automat in tragerea la sorti pentru premiile echipei respective.
    • b. Premiile Rexona: toti Utilizatorii care au selectat o echipa si au acumulat in joc minimum 350 de puncte intra in tragerea la sorti pentru unul dintre Premiile Rexona.
  • g) Pentru a fi inscris in tragerea la sorti, Utilizatorul trebuie sa intre in aplicatia Campaniei, sa selecteze una dintre cele 3 echipe disponibile in aplicatie, sa intre in joc pentru a intra in tragerea la sorti pentru premiile echipei si sa obtina minim 350 de puncte pentru a intra in tragerea la sorti pentru premiile Rexona si sa completeze formularul afisat in aplicatie cu datele personale (nume, prenume, e-mail, telefon, adresa, judet si localitate) dupa bifarea campului de acord cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Organizator prin intermediul Agentiei in vederea inscrierii in campanie, desemanrii castigatorilor si atribuirii premiilor.

In cadrul acestei Campanii se vor acorda prin tragere la sorti in total 28 de premii, dupa cum urmeaza:

  • Premiile echipei: 6 de premii constand in bratari de monitorizare a activitatii fizice Jawbone
  • Premiile Rexona:
    • 1 premiu constand intr-o bicicleta in valoare comerciala de 2.500 lei, cu TVA inclus
    • 1 premiu constand intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 450 de lei cu TVA inclus valabil pentru magazinul on-line sportguru.ro. Voucherul este valabil pana la data de 31 decembrie 2014, putand fi valorificat la Furnizorul de echipamente sportive.
    • 20 de premii constand in seturi cadou Rexona – fiecare premiu constand intr-un set ce contine cate un deodorant antiperspirant spray, un deodorant stick, un deodorant roll-on si o geanta cosmetica Rexona. Seturile vor contine produse fie pentru barbati, daca este extras un castigator de sex masculin (cate un deodorant spray, un deodorant stick, un deodorant roll on si o geanta cosmetica) sau produse pentru femei daca este extras un castigator de sex feminin(cate un deodorant spray, un deodorant stick, un deodorant roll on si o geanta cosmetica).

In cadrul Campaniei se acorda 28 de premii prin tragere la sorti folosind o baza de date cu Utilizatorii care au indeplinit conditiile de inscriere. Tragerea la sorti pentru desemnarea celor 28 de castigatori va avea loc in data de 15.09.2014 prin intermediul programului randompicker.com.