Acest concurs a expirat în data de 2014-08-23. Vezi concursurile active aici.
Castiga 3 excursii in Mykonos si alte 2.650 de premii!

Campania promoţională "Switch ON the night” este alcătuită din următoarele două componente:

  • Componenta offline este organizată şi se desfăşoară în următoarele locaţii şi oraşe ale României:
    • Bucureşti in Control, Old City, Fredo, Fabrica, Bound şi Expirat 
    • Mamaia în locaţiile Princess, Crazy, Cabo, Martinez; 
    • Vama Veche în locaţiile Expirat, Amphora; 
    • Sibiu în locaţiile Cotton, Liquid, Vintage; 
    • Iaşi în locaţiile Oxford, Fenice şi Papilion; 
    • Timişoara în locaţiile Molly Malone, D`arc Café, Heaven. 
  • Componenta online este organizată şi se desfăşoara în mediul online, pe site-ul de socializare facebook, prin aplicaţia „Switch ON the night”. În aplicaţia “Switch ON the night” se vor oferi 20 de premii mici garantate săptămânal şi trei premii mari la finalul campaniei, oferite prin tragere la sorţi. 

Campania în Componenta Offline va avea loc în următoarele zile: 

  • Fiecare zi de vineri şi sâmbată din perioada 18 iulie – 22 august - Bucuresti 
  • Fiecare zi de vineri şi sâmbată din perioada 18 iulie – 22 august – Litoral (Mamaia, Vama Veche) 
  • Fiecare zi de vineri şi sâmbată din perioada 18 iulie –26 iulie - Sibiu 
  • Fiecare zi de vineri şi sâmbată din perioada 1 august - 9 august - Iaşi 
  • Fiecare zi de vineri şi sâmbată din perioada 15 august - 22 august – Timişoara 

Componenta Offline este valabilă în locaţiile şi zilele menţionate mai sus, numai pe durata prezenţei echipei promoţionale Olmeca in locatii. 

Campania în Componenta Online va începe la data de 16 iulie 2014 şi va dura până la data de 22 august 2014 inclusiv. 

Produsele participante la Campanie în cadrul Componentei Offline şi în cadrul Componentei Online sunt Olmeca Tequila Gold, Olmeca Tequila Blanco, Olmeca Tequila Coffee

Mecanismul Componentei Offline: 

  • Consumatorii din locaţie pot fi abordaţi de către echipa OLMECA, iar la fiecare 3 shot-uri de Olmeca Tequila achiziţionate, consumatorul va primi un card marcat cu cerneală termosensibilă cu un premiu oferit pe loc. 
  • Pe acest card va fi inscripţionat un mesaj cu premiul câştigat, care va fi vizibil când consumatorul ţine apăsat degetul pe o zonă marcată; aceste premii vor fi oferite pe loc de către echipa Olmeca în locaţiile incluse în program, conform mecanismului descris mai sus; premiile pot fi tricouri, brelocuri cu memory stick sau pahare promoţionale de shot. 
  • Aceste carduri au inscripţionate coduri unice, cu care se pot înscrie în aplicaţia online de pe Facebook “Switch ON the night”. Fiecare cod obţinut în urma achiziţionării shot-urilor reprezintă echivalentul a 300 de puncte şi 3 sanse în plus în tragerea la sorţi finala din aplicaţia online de pe Facebook “Switch ON the night”. 
  • Consumatorii care nu achiziţionează shot-uri, vor fi informaţi despre Componenta Online (aplicaţia “Switch ON the night” de pe Facebook) şi vor primi carduri nepurtătoare de premii care au inscripţionate coduri unice, cu care se pot înscrie în aplicaţia online de pe Facebook “Switch ON the night”. 
  • Fiecare cod obţinut în urma informării despre Campania promoţională reprezintă 100 de puncte şi 1 şansă în tragerea la sorţi finală; 

Mecanismul Componentei Online: În perioada 16 iulie – 22 august 2014, utilizatorii se pot înscrie în concurs pe pagina de Facebook Olmeca Tequila Romania. Data limită de înscriere în acest concurs este 23 august – ora 23:59. 

Utilizatorul trebuie să acceseze aplicaţia special dedicată concursului „Switch ON the night” şi să: 

  • Bifeze varianta de tequila preferată având la dispoziţie 3 opţiuni: Olmeca Gold, Silver sau Coffee. 
  • Să completeze formularul de înscriere cu următoarele date: nume şi prenume, adresa de email, oraş, data naştere, să accepte Termenii şi condiţiile aplicaţiei, să accepte să fie notificat pe email cu noutăţi din aplicaţie 
  • Să joace jocul virtual “Switch on the night” în cadrul căruia utilizatorul trebuie să prindă lichidul care curge dintr-un recipient folosind paharele astfel încît să verse cât mai puţin. Utilizatorul are la dispoziţie un număr limitat de pahare şi o cantitate limitată de lichid. Lichidul vărsat pe lângă pahare cât şi paharele goale se vor exclude din joc. Jocul se termină atunci când se termina lichidul sau când utilizatorul rămâne fără pahare.

Participanţii pot intra în aplicaţie pe toată perioada de concurs, fără limită de număr de participări, având posibilitatea astfel de a-şi îmbunătaţi punctajul acumulat cu fiecare nouă încercare. În clasamentul final, un participant va fi înscris cu punctajul cel mai mare pe care îl obţine la o încercare, în perioada concursului. Cu cât punctajul său este mai mare cu atât şansele de a fi înscris automat la tragerea la sorţi de la final de concurs sunt mai mari. 

Aplicatia va afişa un clasament săptămânal cu top 20 punctaje. Fiecare persoană inclusă în-clasamentul săptămânal va câştiga garantat un premiu constând într-o sticlă de Olmeca Tequila şi 4 pahare de shot. Pentru a-şi spori şansele în tragerea la sorţi de la finalul campaniei, utilizatorul are dreptul de înscrie un cod promoţional obţinut în urma activării offline. Vor exista 2 tipuri de coduri promoţionale: 

  • Cod promoţional obţinut în urma activării offline şi câştigării unui premiu şi reprezintă echivalentul a 300 de puncte şi 3 sanse în plus în tragerea la sorţi finală 
  • Cod promoţional obţinut în urma informării despre Campania promoţională care reprezintă 100 de puncte şi 1 sansă în tragerea la sorţi finală 

Un utilizator nu poate înscrie mai mult de 10 coduri promoţionale pe săptămână deci nu poate acumula mai mult de 3000 de puncte săptămânal. Numărul maxim de puncte de joc acumulate săptămânal din joc va fi de 10.000. Punctajul acumulat se va anula automat la începutul fiecărei săptămâni de campanie. 

În tragerea finală la sorţi pentru premiul cel mare vor participa primii 120 de utilizatori cu punctajul cel mai mare acumulat pe durata întregii promoţii. Fiecare 100 de puncte vor reprezenta o şansă în tragerea la sorţi. 

Premiile Componentei Offline: În cadrul Campaniei “Switch ON the night” în activările offline vor fi oferite 2.650 de premii, constând in:

  • 2.000 de set-uri a câte două pahare de shot
  • 5.00 de brelocuri cu memory stick
  • 150 de tricouri

Premiile Componentei Online: În cadrul Campaniei “Switch ON the night” în aplicaţia de pe Facebook vor fi oferite 123 de premii, constând in: 

  • 120 de set-uri compuse din o sticlă de Olmeca Tequila şi 4 pahare de shot
  • 3 excursii, constând în asigurarea transportului cu avion şi a cazării în localitatea Mykonos, Grecia