Acest concurs a expirat în data de 2018-05-20. Vezi concursurile active aici.
Ia o pauza pe stilul tau si castiga un VW T-ROC. Afla mai multe despre campanie.

Campania promotionala Pall Mall „Castiga pe prietenie” este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 26 martie 2018 ora 00:00:00 – 20 mai 2018 ora 23:59:59, inclusiv (ora Romaniei).

Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice, fumatoare, adulte care au implinit varsta de 18 ani pana la data inscrierii in Campanie, cetateni romani, cu domiciliul stabil/resedinta in Romania si care accepta termenii si conditiile Regulamentului Oficial.

Produsele participante la aceasta Campanie promotionala sunt pachetele de tigarete PALL MALL EXTRA CUT (variantele BLACK, BLUE, WHITE, DOUBLE CLICK BLUE, CLICK ON BLACK, CLICK ON BLUE), PALL MALL S-LINE (BLUE SWITCH, VIOLET SWITCH, ARCTIC WAVE), PALL MALL D-LINE, PALL MALL BLUE, comercializate de British American Tobacco (Romania) Trading S.R.L. pe teritoriul Romaniei.

Fiecare pachet participant la aceasta Campanie contine in interiorul pachetului un cod unic, dupa cum urmeaza:

  • Pachetele de PALL MALL EXTRA CUT si PALL MALL BLUE participante la campanie, au tiparit in interiorul capacului pachetelor de tigarete un cod unic format din 10 caractere alfanumerice;
  • Pachetele de PALL MALL S-LINE si PALL MALL D-LINE, participante la campanie, au tiparit in interiorul capacului pachetelor de tigarete un cod unic format din 8 caractere alfanumerice.

Nu participa la aceasta Campanie pachetele de tigarete Pall Mall care nu prezinta caracteristicile descrise mai sus.

Campania Pall Mall “Castiga pe prietenie” se desfasoara prin intermediul website-ului www.peprietenie.ro.

La prima accesare a website-ului, un Participant trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

  • sa completeze numarul de telefon mobil; participantul va primi un cod de activare prin SMS, pe numarul de telefon completat;
  • sa introduca codul primit prin SMS;
  • sa completeze corect urmatoarele informatii in formularul de inregistrare: Telefon Mobil, Nume, Prenume, Sex, Data Nasterii, E-mail, Localitate, Judet, Marca de tigarete fumata de obicei, Parola si un cod valid din pachetul de tigarete. Ulterior, pentru accesarea site-ului, Participantii trebuie sa introduca numarul de telefon mobil si parola setata.

Fiecarui numar de telefon mobil ii corespunde un cont in care se vor acumula toate codurile introduse de un Participant, respectiv sansele la castigarea premiilor.

Un Participant poate introduce maxim 15 coduri valide intr-o saptamana (de luni pana duminica) pe perioada de desfasurare a acestei Campanii.

Pentru a putea participa la aceasta Campanie cu mai multe coduri diferite, Participantul trebuie sa le inregistreze separat pe www.peprietenie.ro.

Pentru inregistrarea in Campanie, Participantii trebuie sa foloseasca un numar de telefon mobil activ, valabil in oricare dintre retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange si Telekom Mobil.

Participantii trebuie sa pastreze capacele pachetelor, in original, cu codurile unice inregistrate de ei in Campanie, pentru ca in cazul in care vor castiga un premiu sa poata face dovada codului trimis.

Codul (indiferent de tipul acestuia) este unic si poate fi folosit o singura data, pentru inscrierea in Campanie. Fiecare cod trimis este inregistrat o singura data, indiferent de numarul de telefon utilizat pentru inscriere.

Premiile oferite in cadrul acestei Campanii promotionale sunt:

  • Marele premiu – un autoturism Volkswagen T-Roc; Marele premiu se acorda prin tragere la sorti. Pentru a acumula o sansa in tragerea la sorti pentru acest premiu, participantii trebuie sa introduca minim un cod valid, in perioada 26 martie – 20 mai 2018.
  • Premii instant, constand in brichete si pachete de tigarete Pall Mall ce vor fi acordate conform unui algoritm probabilistic care va stabili daca un cod valid, inregistrat in Campanie este castigator sau nu al unui astfel de premiu instant. Algoritmul este integrat intr-un software care proceseaza fiecare cod valid primit in timp real (in momentul in care codul validat intra in sistem).
  • Premii saptamanale - Premiile saptamanale se acorda prin tragere la sorti. In fiecare saptamana din perioada Campaniei, Participantii vor putea alege unul dintre cele doua premii puse la dispozitie in saptamana respectiva, iar astfel vor participa in tragerea la sorti pentru premiul ales. Un Participant nu poate intra in tragerea la sorti pentru ambele premii saptamanale din aceeasi saptamana de Campanie. Pentru a acumula o sansa in plus la tragerea la sorti pentru unul dintre premiile saptamanale, Participantii trebuie sa introduca minim un cod valid, in perioada:
    • 26 martie – 1 aprilie 2018 pentru un premiu proiector Acer sau unul dintre cele 3 premii care constau in contravaloarea unei note de plata in valoare maxima de 2000 lei
    • 2 - 8 aprilie 2018 pentru un premiu ce consta in 7 invitatii la Electric Castle sau unul dintre cele 3 premii Ceas Garmin
    • 9 - 15 aprilie 2018 pentru o tableta Samsung S3 sau o masa de fussball Buffalo
    • 16 - 22 aprilie 2018 pentru un premiu telefon Samsung Note8 sau unul dintre cele 3 premii care constau intr-un voucher Himalaya in valoare de 2500 lei
    • 23 – 29 aprilie 2018 pentru un aparat foto sau un voucher carburant OMV in valoare de 2550 lei
    • 30 aprilie – 6 mai 2018 pentru un premiu soundbar sau unul dintre cele 3 premii ce constau intr-un cec in valoare de 2500 de lei
    • 7 – 13 mai 2018 pentru un voucher e-Mag in valoare de 4500 lei sau 1 scooter electric
    • 14 – 20 mai 2018 pentru un laptop HP sau una dintre cele 3 biciclete Pegas

Sansele pentru premiile saptamanale se epuizeaza dupa incheierea fiecarei saptamani de Campanie, dar se acumuleaza la celelalte sanse adunate pentru castigarea marelui premiu.

Pe toata durata Campaniei un Participant poate castiga maxim: marele premiu, un premiu saptamanal, 6 brichete si 4 pachete de tigarete Pall Mall.