Acest concurs a expirat în data de 2014-07-01. Vezi concursurile active aici.
Simte Ritmul Fotbalului

Campania promotionala „Simte Ritmul Fotbalului” incepe pe data de 15 mai 2014 si se incheie la data de 30 iunie 2014. Premiile din cadrul campaniei promotionale constand in doze Pepsi Ginga 0,33L pot fi revendicate din magazinele participante pana cel tarziu la data de 30 iunie 2014, dupa aceasta data castigatorii care nu si-au revendicat premiile isi pierd dreptul asupra acestora. 

Produsele participante la Campanie au urmatoarele caracteristici: 

  • ambalajele produselor participante sunt cele de Pepsi Cola 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L, Pepsi Twist Lemon 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L comercializate pe teritoriul Romaniei
  • produsele Pepsi participante cu ambalajele Pepsi Cola 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L, Pepsi Twist Lemon 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L sunt identificate prin:
    • capace de culoare verde avand tiparit pe partea superioara, in exterior, mesajul „Uita-te sub capac – Gol sau bara?” si in interior, dupa caz, un cod format din 8 caractere alfanumerice (in continuare „codul”) sau mesajul „Ai castigat o doza Pepsi” si
    • eticheta promotionala cu inscriptia „Simte ritmul fotbalului!” 

Inscrierea in loteria publicitara. Inscrierea in loteria publicitara se realizeaza doar prin urmatoarele trei (3) modalitati: 

  • Trimiterea codului din interiorul capacului printr-un SMS, la numarul 1882 (tarif normal in retelele Orange, Vodafone, Cosmote)
  • Inscrierea codului din interiorul capacului pe site-ul dedicat campaniei promotie.pepsi.ro in contul participantului
  • Accesarea site-ului www.facebook.com/Pepsi, in cadrul acestui site, accesarea sectiunii dedicate campaniei si a butonului de intrat in promotie „Inscrie un cod”. Participantul va fi redirectionat catre site-ul promotie.pepsi.ro unde va putea inscrie codul din interiorul capacului in contul sau.  

Fiecare cod alfanumeric poate fi inscris o singura data, de catre un singur participant, pe toata durata campaniei, indiferent de metoda de inscriere.

Premiile acordate in loteria publicitara din cadrul acestei Campanii constau in: 

  • 376 de premii orare constand in fileuri de tenis de picior
  • 235 de premii zilnice constand in mingi de fotbal semnate de Gheorghe Hagi
  • 6 premii saptamanale constand in mese de fussball
  • Marele Premiu constand intr-o excursie de 2 persoane in Brazilia – Rio de Janeiro 2015

Excursia mai sus mentionata include 6 nopti de cazare in camera dubla in perioada 12.02.2015 – 18.02.2015, mic dejun, bilete de avion, transfer aeroport-hotel-aeroport, bilete la Carnavalul Rio de Janeiro 2015; 

Pe langa premiile mai sus mentionate, unele dintre Produsele Participante permit consumatorilor sa beneficieze de doze Pepsi Ginga 0,33L in numar de 3,714,320.