Acest concurs a expirat în data de 2014-03-19. Vezi concursurile active aici.
Concurs: Castiga un iPad Air sau o excursie in Cappadocia!

Campania promotionala „Deschide seiful smart si castiga premiile” va incepe la data de 18 februarie 2014 si se va desfasura pana la data de 18 martie 2014, inclusiv.

Pasii de inscriere in concurs:

Avand in vedere calitatea Organizatorului de finantator al filmului ‘Closer to the Moon’ regizat de Nae Caranfil, in cadrul Campaniei se face o vizionare a trailerului filmului ‘Closer to the moon’, iar userul trebuie sa deschida seiful smart si sa raspunda intrebarilor derivate din trailerul filmului. 

  • Pasul 1 - Userul intră în aplicație și ajunge în tabul ‘Smart Cinema’ in care ii este prezentata Campania si premiile. Atunci când apasă "ACȚIUNE", trece la ecranul următor şi intră propriu-zis în aplicaţie. 
  • Pasul 2 - Odată ajuns în ecranul de instrucțiuni, este prezentată mecanica aplicației pas cu pas. Userul trebuie să apese "START" pentru a trece la vizionarea trailerului ‘Closer to the moon’. 
  • Pasul 3 - Trailerul este derulat automat atunci când se intră în acest pas, trecând în ecranul următor la terminarea video-ului. Userul are posibilitatea de a da "SKIP" dacă nu vrea să vizioneze tot trailerul. 
  • Pasul 4 - Apare prima din cele 3 întrebări și cele 4 variante de răspuns. Userul trebuie să dea click pe varianta corectă. 
    • Dacă apasă pe o variantă greşită, apare textul "Mai încearcă", până când selectează răspunsul correct. 
    • Dacă apasă pe o variantă corectă, apare textul "Răspuns corect", iar prima literă din combinație apare în stânga sus și se trece automat la următoarea întrebare. 
  • Pasul 5 - A doua întrebare – pe structura pas 4 
  • Pasul 6 - A treia întrebare – pe structura pas 4 
  • Pasul 7 - După ce s-a ales răspunsul corect și la ultima întrebare, se trece în ecranul cu formularul, în care userul primește mesajul că: 
    • felicitări, a aflat combinația cifrului 
    • că trebuie să-și lase datele personale pentru a deschide seiful și pentru a intra în cursa pentru premii. Trebuie să completeze cu datele sale și să apese "Deschide seiful", moment în care afișajul de pe ușa seifului începe să formeze combinația obținută în urma quiz-ului.
  • Pasul 8 - Seiful se deschide, dezvăluind serviciile bancare de plata alternativa, Smart Banking. Prin mouse-over pe fiecare serviciu, un pop-up afișează detalii despre acesta și îndeamnă userul să-l folosească. 
  • Pasul 9 - Prin parcurgerea de catre participanti a pasilor mentionati mai sus, acestia intra in baza de date pentru premiile acordate săptămânal prin tragere la sorţi constand in invitaţii la premiera filmului 
  • Pasul 10 -  Userii care parcurg pasii 1-8 mentionati mai sus si utilizeaza serviciile Smart Banking cel puţin o data în perioada Campaniei promoţionale mai au o şansă de câştig pentru alta tranşă de premii:
    • o excursie pt 2 persoane la Festivalul de Baloane cu Aer din Cappadochia - acordat prin tragere la sorţi (la sfârşitul campaniei) în care intră toţi userii care au jucat jocul, şi-au lăsat datele şi au tranzacţionat cel puţin o data în perioada promoţiei 
    • un iPad Air – acordat userilor care au jucat jocul, şi-au lăsat datele şi au efectuat cel mai mare număr de tranzacţii în perioada promoţiei 

Premiile oferite de Organizator in cadrul acestei Campanii promotionale sunt urmatoarele: 

  • invitatii la premiera filmului Closer to the Moon in Bucuresti si orase din tara 
    • 10 invitatii duble la premiera filmului din Bucuresti, 6 martie 
    • 25 invitatii duble la premiera filmului in orase din Romania : Timisoara, Iasi, Arad, Craiova, Brasov, Constanta, Pitesti, Baia Mare 
  • un ipad Air, care va fi acordat participantului ce a efectuat cel mai mare numar de tranzactii prin oricare dintre metodele alternative de plata participante la campanie in luna respectiva. In cazul in care sunt doi sau mai multi participanti cu acelasi numar de tranzactii se va efectua tragere la sorti
  • o excursie pentru 2 persoane in Cappadochia acordata prin tragere la sorti. La aceasta tragere la sorti participa toti participantii la Campania promotionala care utilizeaza cel putin o data, oricare dintre canalele Raiffeisen Online, Smart Mobile, Smart Mobile pentru Tableta, ConfortaBill, Raiffeisen Direct, Smart Tel, Card de debit la Pos, Plata Facturilor la Atm/Incarcare cartela electronica la ATM