Acest concurs a expirat în data de 2014-05-01. Vezi concursurile active aici.
Concurs: Nu dam share violentei! - castiga unul dintre cele 3 tablete iPad Mini 64 GB!

Concursul “Povestea din liceul meu albastru” este organizat si se desfasoara in perioada 14 februarie 2014 – 30 martie 2014.

La concurs pot participa persoane fizice cu varsta curpinsa intre 15 si 18 ani, cetateni romani cu domiciliul sau 
resedinta in Romania, inscrisi intr-o institutie de invatamant liceal

Concursul “Povestea din liceul meu albastru” se va desfasura conform urmatorului calendar: 

  • 14 februarie 2014 – Lansare concurs 
  • 14 februarie - 30 martie 2014 – Inscrierea proiectelor 
  • 31 martie – 14 mai 2014 – Jurizare 
  • 15 mai 2014 – Anuntare castigatorilor

Tema concursului:

Tema concursului este “Nu dau SHARE violenței”. Violența poate imbraca forme diverse, de la jigniri, verificarea telefonului mobil sau lovituri. Perioada liceului este cea care aduce in viata ta cele mai multe provocari, e perioada in care se fac alegeri la fiecare pas si ne definim personalitatea. 

Mesaj: Zi de zi dam Share (distribuim) pe Facebook si te implici pentru ceea ce crezi. E timpul sa inversam butonul si sa nu dam SHARE violentei. Spune-ne intr-un eseu ce inseamna violența, cum ii schimba pe oameni sau ce plan ne propui sa luptam impotriva violentei in cuplurile de adolescenti.

Concursul organizat isi propune educarea tinerilor din Romania privind violența, recunoașterea și identificarea fenomenului de violența in cuplurile de adolescenți, idei care vor fi prezentate sub forma de eseuri („Eseuri”). 

Fisierul trimis on-line pe www.campaniarespectului.ro trebuie sa indeplineasca umatoarele conditii: 

  • sa abia maxim 300 de cuvinte; 
  • trebuie sa fie originale si nu trebuie sa fi fost publicate anterior; 
  • trebuie sa fie scrise de o singura persoana. Eseurile colective nu sunt acceptate. 
  • drepturile de autor ale eseurilor trimise vor apartine sponsorului Avon Cosmetics Romania; 
  • sa fie trimis pana la data de 30 martie 2014; 
  • eseurile trebuie sa fie insoțite de o pagina care indica: titlul eseului, numele si prenumele elevului, adresa de e-mail, numarul de telefon, numele instituției de invațamant in care este inscris. 
  • trebuie sa fie trimis intr-un document de tip Word, fara imagini (fotografii, desene), scris cu fontul “Times New Roman” si marimea fonului 12. 

Toti participanții la prezentul concurs vor primi din partea companiei Avon Cosmetics Romania diplome de participare

Trimite un e-mail cu eseul tau la contact@avoncampaniisociale.ro pana pe 30 martie 2014, inclusiv, pentru a participa.  In momentul inscrierii eseului, participantii vor primi un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail inscrisa in formular. 

In cadrul Concursului se vor acorda, in urma jurizarii, 3 (trei) premii: 

  • Locul 1: Ipad Mini 64 GB si publicarea eseului in revista Dilema Veche 
  • Locul 2: Ipad Mini 64 GB 
  • Locul 3: Ipad Mini 64 GB

Se va efectua o jurizare in cadrul careia se vor desemna 3 castigatori. In afara celor 3 castigatori juriul are libertatea de a mai oferi si premii speciale daca este cazul. Jurizarea va fi realizata de membrii juriului prin: Notele oferite sunt de la 1 la 5, pentru fiecare criteriu in parte, iar nota finala va fi compusa din suma notelor oferite in functie de cele 5 criterii de jurizare de mai jos. (Criterii de jurizare: Exprimarea convingatoare a ideilor personale in cadrul temei concursului si folosirea corecta a limbii romane; Claritatea exprimarii; Calitatea argumentelor; Originalitate si creativitate)

Juriului va fi format din: 

  • Cornel Ilie, solist Trupa VUNK 
  • Raluca Kișescu, director de marketing Avon România & Moldova 
  • Cristina Horia, director Fundația Sensiblu 
  • Simona Burduja, psiholog Fundația Sensiblu 
  • Andrei Manolescu, redactor șef Dilema Veche 

Ulterior jurizarii, castigatorii vor fi contactati via e-mail sau telefonic de un reprezentant al Organizatorului si vor fi anuntati ca au fost desemnati potentiali castigatori ai unui premiu in vederea inceperii procedurilor de punere in posesie a premiului castigat.

SHOPPING CU SUFLET

Contribuie la strangerea de fonduri cumparand produse cu simbolul infinitului . Profitul strans este donat in proportie de 100% campaniei de lupta impotriva violentei domestice, Avon investind in sustinerea centrelor de adapost pentru femeile din Romania si in educatia tinerilor si femeilor.