Acest concurs a expirat în data de 2015-05-07. Vezi concursurile active aici.
Ambasadorii sticlei Contur Coca-Cola.

Campania "Ambasadorii sticlei Contur Coca-Cola" este organizata si desfasurata in perioada 29 aprilie – 6 mai 2015.

Persoanele care vor lua parte la campanie, trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a se inscrie in cadrul Campaniei:

  • a. Sa isi creeze un cont personal, sau sa se logheze in contul personal de Facebook accesand website-ul www.facebook.com sau aplicatia de mobil Facebook;
  • b. Sa se asigure ca profilul de Facebook este public sau sa il seteze astfel;
  • c. Sa acceseze pagina de Facebook Coca-Cola Romania si sa identifice postarea sau postarile care anunta concursul;
  • d. Sa incarce o poza/fotografie ca raspuns (reply) la una dintre postarile paginii Coca-Cola Romania prin care este anuntat concursul; prin intermediul acestei poze / fotografii, participantul trebuie sa reproduca sau sa prezinte o situatie in care apare alaturi de sticla de Coca-Cola, intr-un context asemanator cu cel din imaginea prezentata;
  • e. Sa foloseasca hashtag-ul #KissHappiness alaturi de poza/fotografia urcata ca raspuns (reply) la una dintre postarile paginii de Facebook Coca-Cola Romania prin care este anuntat concursul.

Toate comentariile postate ca urmare a pasilor descrisi mai sus vor intra intr-un proces de jurizare pentru acordarea premiului descris mai jos.

In cadrul Campaniei se vor acorda urmatoarele premii:

  • 3 premii constand in expunerea castigatorilor pe panouri publicitare de tip outdoor, in 6 orase din tara, pe durata a 30 zile calendaristice. Fiecare din cei trei castigatori va fi expus, in mod individual, pe cate 5 panouri publicitare, alaturi de insemnele si sticla Coca-Cola. Organizatorul va suporta costurile pentru fiecare dintre cei trei castigatori astfel: transport + cazare de la localitatea de domiciliu a participantului in Bucuresti pe durata sesiunii foto, sesiune foto pentru producerea materialelor publicitare, productie materiale publicitare, chirie media pentru expunerea materialelor publicitare.

Premiile Campaniei vor fi acordate prin jurizare, la finalul Campaniei, de catre un juriu format din: un reprezentant al Organizatorului si doi reprezentanti ai Agentiei Digital. Jurizarea va avea loc intr-un termen de maxim 2 zile lucratoare de la finalizarea Campaniei.

Criteriile de jurizare:

  • a) Originalitate - Se puncteaza acele fotografii care inspira originalitate, nefiind copiate sau inspirate din alte surse;
  • b) Creativitate - Se puncteaza acele fotografii care exprima intr-o forma inedita, artistica si placuta o situatie in care participantul apare alaturi de sticla de CocaCola, intr-un context asemanator cu cel din imaginea prezentata;

Fiecare membru al juriului va analiza si nota obiectiv fiecare participare in Campanie cu o nota intre 1 (unu) si 10 (zece) pentru fiecare din cele 2 criterii de jurizare: originalitate si creativitate, fiind desemnat castigator, participantul a carui inscriere a obtinut punctajul cel mai mare. Punctajul unei inscrieri reprezinta suma tuturor notelor primite de la toti membri juriului pentru fiecare criteriu.