Concurs: Castiga o experienta VIP la petrecerea Loveville 2014!
Durex Loveville
Competitia e tare. 5 tari, 13 orase, milioane de parteneri si un singur castigator final.
Doar orasul cu cele mai multe partide la activ devine capitala Loveville 2014 si organizeaza petrecerea exclusivista Durex. Tine steagul sus si fa-o pentru orasul tau!
Campania Promoţională “Durex Loveville” se va desfăşura pe teritoriile României, Greciei, Ciprului, Bulgariei şi Serbiei, in perioada 01.05.2014 şi 31.07.2014.
Campania se adresează următoarelor oraşe:
-
GRECIA
- Atena
- Salonic
- Patras
- Heraklion
- Larisa
-
ROMANIA
- Bucureşti
- Cluj
- Timişoara
- Iaşi
- Constanta
-
SERBIA
- Belgrad
-
BULGARIA
- Sofia
-
CIPRU
- Nicosia
Campania presupune un concurs pentru identificarea oraşului “care face mai mult sex”, constând în măsurarea volumului de vânzări de prezervative pe cap de locuitor în fiecare Oraş Participant pe durata acestei campanii. La finalul Campaniei, Oraşul Participant care va înregistra cele mai mari volume de vânzări de prezervative pe cap de locuitor în perioada Campaniei va fi premiat, aşadar, vânzările din fiecare Oraş Participant pot ajuta la câştigarea premiului.
Rezultatele se vor baza pe datele rezultate din volumele de vânzări estimate pentru întreaga categorie, pe întreaga durată a Campaniei, calculate pro rata în funcţie de populaţia fiecărui Oraş Participant. Pentru evitarea oricărei neclarităţii “datele rezultate din volumele de vânzări pentru întreaga categorie” se referă la datele disponibile, obţinute în mod rezonabil de la furnizori reputaţi care utilizează reţelele interne proprii de vânzători relevanţi la fiecare agenţie de Studii de Piaţă (şi în funcţie de disponibilitate, întrucât pentru Serbia doar datele disponibile vor fi luate în considerare, conform vânzărilor din timpul campaniei, subordonate raportului de vânzare de prezervative din Belgrad vs Serbia, conform ultimilor date disponibile pentru 2011-2012), în ceea ce priveşte volumele totale ale tuturor mărcilor de prezervative vândute în respectivul Oraşul Participant, şi nu doar a mărcii Durex. Aceste date vor fi puse la dispoziţie de agenţii de studii de vânzări cunoscute din fiecare ţară implicată, după cum urmează:
- Grecia: IRIWorldwide Grecia
- Romania: ACNielsen Romania
- Serbia: ACNielsen Serbia
- Bulgaria: ACNielsen Bulgaria
- Cipru: Retail Zoom Market Research
În ceea ce priveşte calculul volumelor de vânzări de prezervative pe cap de locuitor, numărul populaţiei oficiale din fiecare Oraş Participant a fost pus la dispoziţie sau generat de autorităţile competente din fiecare ţară, după cum urmează:
Oraş | Populaţia oraşului |
Atena | 3.089.698 |
Salonic | 1.110.312 |
Patras | 213.984 |
Iraklion | 173.993 |
Larisa | 162.591 |
Bucureşti | 1.883.425 |
Cluj | 324.576 |
Timișoara | 319.279 |
Iași | 290.422 |
Constanta | 283.872 |
Sofia | 1.242.012 |
Belgrad | 1.659.440 |
Nicosia | 326.980 |
Date intermediare privind rezultatele la nivel naţional pot fi furnizate cu regularitate (ex. săptămânal/lunar). Acest date, dacă vor trebui furnizate, vor fi, dea asemenea, făcute public pe pagina Facebook din fiecare ţară (paginile Facebook sunt menţionate mai sus).
Premiul Campaniei va consta în finanţarea unei petreceri organizate sub supravegherea Organizatorului în Oraşul Participant câştigător, care va avea o valoare minimă de 10.000 EUR şi o valoare maximă de 30.000 EUR inclusiv TVA, în funcţie Oraşul Participant câştigător unde cheltuielile pot varia.
Petrecerea va fi cu intrare liberă, în funcţie de locurile disponibile.
În termen de 30 de zile de la data încheierii Campaniei, rezultatele finale vor fi calculate conform mecanismului descris mai sus, iar Oraşul Participant câştigător va fi anunţat de către Organizator.