Concurs: Castiga unul din cele 2 smart-uri sau un iPad nou!

Adăugat de concursoman în data de 2012.10.05 • 1359 vizualizări

Concurs: Castiga unul din cele 2 smart-uri sau un iPad nou!

Concurs: Castiga unul din cele 2 smart-uri sau un iPad nou!

Descopera VIATA FARA CASH si castiga unul din cele 2 smart-uri! Ana si George nu stau nicio clipa pe loc: ziua-s la serviciu, seara cu prietenii, in weekend in plimbari. N-au timp sa stea pe la ghisee si nici nu vor sa castige medalia olimpica la alergarea cu factura. Asa ca s-au hotarat: sa nu se mai atinga de bani cash! Platesc totul prin telefon, internet si orice alta metoda alternativa de plata. Hai sa-i vedem cum se descurca!  
 
Campania promotionala va avea loc in toate unitatile Raiffeisen Bank S.A., pe teritoriul Romaniei.
Campania promotionala va incepe la data de 01 octombrie 2012 si se va desfasura pana la data de 25 noiembrie  2012, inclusiv.

1. Criterii pentru participarea la campania promotionala, tragerea la sorti din data de  3 decembrie 2012,  premiul constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz:

  • Sa fie persoana fizica, client al Raiffeisen Bank SA, vu varsta de preste 18 ani;
  • Sa utilizeze in perioada  01.10.2012 -25.11.2012, inclusiv, unul dintre urmatoarele canale alternative ale Raiffeisen Bank SA : Raiffeisen Online, Raiffeisen Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Direct, Debit direct, Card de debit pentru plata la Pos, Plata facturilor la ATM, pentru realizarea unei tranzactii si/sau achizitia unui produs/ serviciu bancar oferit de Raiffeisen Bank SA, dupa cum urmeaza:
  • Sa utilizeze Raiffeisen Online: serviciul de internet banking – sa tranzactioneze sau sa achizitioneze un produs bancar ce poate fi achizionat prin intermediul serviciului de internet banking, Raiffeisen Online
  • Sa utilizeze Smart Mobile: serviciul de mobile banking  - sa efectueze o tranzactie sau sa achizitioneze un produs bancar ce poate fi achizionat prin intermediul serviciului de mobile banking, Raiffeisen Smart Mobile
  • Sa utilizeze Confortabill: serviciul direct debit (plata automata a facturilor) – sa isi deschida cel putin un contract de direct debit, Confortabill
  • Sa utilizeze Raiffeisen Direct  - sa tranzactioneze sau sa achizitioneze un produs bancar ce poate fi achizionat prin  intermediul serviciului Raiffeisen
  • Sa utilizeze Cardul de debit , plata la pos – utilizarea cardului la pos
  • Sa utilizeze  serviciul de Plata facturilor la ATM – sa efectueze cel putin o plata de facturi la ATM
  • Sa utilizeze SmartTel – interogare sold
Pentru ca participantii sa fie validati, putand fi inclusi in extragerea castigatorilor, acestia trebuie sa efectueze cel putin o tranzactie valida in perioada 01.10.2012 -25.11.2012, inclusiv,  utilizand unul dintre canalele alternative: Raiffeisen Online, Smart Mobile, ConfortaBill, Raiffeisen Direct, Smart Tel, Card de debit la Pos, Plata Facturilor la Atm

2. Criterii pentru participarea la campania promotionala, premiul constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz

  • Sa fie persoana fizica, client sau non-client al Raiffeisen Bank SA, vu varsta de preste 18 ani;
  • sa se inregistreze pe site-ul www.viatafaracash.raiffeisen.ro si sa inscrie o provocare in sectiunea „Descopera Viata Fara Cash” in perioada 8 octombrie -25 noiembrie 2012, inclusiv
Prin inscrierea unei provocari, in sensul prezentului Regulament, se intelege: Saptamanal, incepand cu 8 octombrie 2012, pe site-ul www.viatafaracash.raiffeisen.ro utilizatorii vor putea vizualiza un filmulet dedicat unuia dintre produsele de tranzactionare aflate in campania promotionala. In filmulet este prezentat produsul folosit intr-un mod inovativ de catre Ana si George, familia ce va prezenta timp de 7 saptamani, in perioada 8 octombrie -25 noiembrie 2012  modul de utilizare al produselor aflate in promotie. O saptamana de campanie se deruleaza de luni 00:01 – duminica 23:59. Pentru a intra in campania promotionala, doritorii trebuie sa urmareasca filmul saptamanii si sa inscrie o provocare pentru Ana si George, relationata la produsul prezentat in saptamana respectiva. Filmul se va desfasura avand in centrul atentiei un cuplu ce prezinta intr-un mod atipic produsele bancare electronice: de ex, isi comanda pe online lemne pt semineu. Pentru a se inscrie in concurs, utilizatorii trebuie sa urmareasca filmuletul de prezentare a produsului si ulterior sa trimita cuplului o idee de folosire a produsului prezentat intr-un mod cat mai inovativ. De ex: In saptamana nr 1, perioada 8- 14 octombrie,  se va prezenta produsul card de debit utilizat la Pos. Utilizatorii vor trebui sa inscrie pe site o provocare originala si inovativa relevanta pentru produsul prezentat.   Provocarea inscrisa in concurs va fi moderata de catre reprezentantii Raiffeisen Bank. Vor fi aprobate doar provocarile care nu contin cuvinte licentioase, nu sunt discrimatorii, sunt originale – sunt creatia persoanei care s-a inregistrat pe website si respecta tema saptamanii in curs. Termenul de moderare de la inscrierea provocarii pe website este de 24 de ore. Participantii vor primi un email pe adresa mentionata in formularul de inregistrare prin care sunt anuntati daca provocarea inscrisa a fost aprobata sau nu. Pentru a fi luata in considerare in campania promotionala, provocarea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
  • sa implice metoda de plata a saptamanii, intr-un mod adecvat si corect
  • sa fie o provocare fezabila, perfect realizabila si in realitate
  • sa fie inedita si originala
Participantii pot inscrie cate provocari doresc, insa doar primele 5 cele mai votate din fiecare saptamana vor fi luate in considerare de catre juriu. Dupa ce participantul inscrie provocarea pe site, el va trebui sa obtina cat mai multe voturi pentru provocarea sa. Pentru a obtine voturi, participantul poate sa trimita linkul provocarii prietenilor sai sau sa il publice pe site-uri de retele sociale unde isi poate invita prietenii sa il voteze. Votantii provocarilor trebuie sa se inscrie pe website – o provocare putand fi votata o singura data de catre acestia pe perioada campaniei promotionale. Un votant poate vota o provocare 1 singura data pe zi. O provocare va putea obtine maximum 7 voturi de la acelasi un utilizator. Un utilizator poate vota oricate provocari doreste in aceeasi zi.Pentru a putea vota utilizatorul trebuie mai intai sa se logheze pe site. La finalul fiecarei saptamani, cele mai votate 5 provocari intra in competitia finala. La finalul celor 7 saptamani de campanie se vor alege 35 de provocari , finaliste ale celor 7 saptamani de campanie si vor intra la jurizare. Criteriile de jurizare sunt urmatoarele:
  • sa implice metoda de plata a saptamanii, intr-un mod adecvat si corect
  • sa fie o provocare fezabila, perfect realizabila si inspirata din realitatea economica curenta
  • sa fie inedita si originala
In cazul in care la finalul unei saptamani de campanie exista 2 sau mai multe provocari cu acelasi nr de voturi se va alege o singura provocare din cele ce inregistreaza acelasi numar de voturi prin tragere la sorti organizata in prima zi lucratoare a urmatoarei saptamani de campanie din totalul provocarilor cu acelasi numar de voturi. Jurizarea se va face in baza grilei de evaluare de mai jos, punctajul dat de fiecare membru al juriului variind intre 1 si 5, 1 reprezentand cel mai mic punctajiar 5 reprezentand punctajul maxim: Provocarea castigatoare este cea care va intruni punctaj maxim acordat de juriu. Juriul este compus din urmatoarele persoane
  • Vladimir Kalinov, Vicepresedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank SA
  • Magda Sandulescu, Director Strategie, Raiffeisen Bank SA
  • Doris Dezzani, Director Executiv Directia Marketing, Raiffeisen Bank SA
  • Teodora Saguna, Brand Manager Directia Marketing, Raiffeisen Bank SA
Organizatorul are obligatia de a face publice numele castigatorilor si premiile acordate.Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica orice utilizator ce incearca sa faudeze prin orice mijloc campania promotionala.

3. Criterii pentru participarea la campania promotionala, tragerea la sorti din data de 3 decembrie 2012, premiul constand intr-un Ipad nou:

  • Sa fie persoana fizica, client sau non-client al Raiffeisen Bank SA, vu varsta de preste 18 ani;
  • Sa sa se inregistreze pe site-ul www.viatafaracash.raiffeisen.ro si sa voteze una dintre provocarile inscrise in concurs in sectiunea „Descopera Viata Fara Cash” in perioada 8 octombrie -25 noiembrie 2012, inclusiv.
Un votant poate vota o provocare 1 singura data pe zi. O provocare va putea obtine maximum 7 voturi de la acelasi un utilizator. Un utilizator poate vota oricate provocari doreste in aceeasi zi.Pentru a putea vota utilizatorul trebuie mai intai sa se logheze pe site. Toate persoanele care indeplinesc criteriile de mai sus participa automat in tragerea la sorti Tragerea la sorti va avea loc din totalul  participantilor inscrisi pe site  ce au votat in campanie cel putin odata, in data de 3 decembrie 2012.  

Premiile oferite de Organizator in cadrul acestei campanii promotionale sunt urmatoarele:

  1. un premiu constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz va fi acordat prin tragere la sorti; la aceasta tragere la sorti participa toti participantii la campania promotionala care utilizeaza cel putin o data canalele Raiffeisen Online, Smart Mobile, ConfortaBill, Raiffeisen Direct, Smart Tel, Card de debit la Pos, Plata Facturilor la Atm ,  conform art.  4.1 din Regulament. Tragerea la sorti va avea loc in data de 03 decembrie 2012 din totalul inregistrarilor valide ale participantilor  la campania promotionala, conform criteriilor prevezute la art. 4.1 din Regulament. La tragerea la sorti participa automat toti participantii, care au indeplinit conditiile de participare la campania promotionala in perioada campaniei si care la data de 03.12.2012 sunt in continuare clienti Raiffeisen Bank SA si detin unul dintre produsele aflat in promotie.  In cadrul acestei trageri la sorti se vor extrage si 10 rezerve.
  2. un premiu constand intr-o masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD, produsa de Mercedes Benz va fi acordat participantului care a inscris cea mai votata provocare validata in finalul campaniei promotionale de juriu. La finalul campaniei se vor selecta 35 cele mai votate provocari de catre public inscrise in perioada 8 octombrie – 25 noiembrie. In saptamana 26 noiembrie – 3 decembrie, inclusiv, juriul va delibera pe baza celor 35 de provocari finaliste si va alege provocarea castigatoare..Utilizatorului, client sau non client Raiffeisen Bank SA, care a inscris provocarea castigatoare va fi premiat cu masina smart, Tip smart fortwo coupe C451 45 kW MHD.
  3. un premiu constand intr- un ipad nou acordat prin tragere la sorti celor care voteaza in perioada campaniei promotionale. Pentru a vota provocarile inscrise pe site, utilizatorii vor trebui sa se inscrie pe site in prealabil. Astfel, un votant nu va putea vota de mai multe ori aceeasi provocare. La finalul campaniei promotionale, toti participantii ce s-au inscris pe site in perioada campaniei promotionale si au votat vor fi inscrisi in tragerea la sorti pentru un Nou Ipad.
PARTICIPA LA CONCURS!

(P): Știai că poți fi recompensat pentru părerea ta? Câştigă bani cash cu sondaje aici!


PARTICIPA LA CONCURS

Concursuri similare:

Tags: