Concurs: Castiga o masina Toyota Yaris, Sistem de bauturi Nescafe Dolc
60
concursuri
active
Premii
in valoare de

348.84
miliarde de lei,
adica

348.839.387,00
RON
11524
concursuri
expirate
29
online
Promoveaza-ți concursul
pe cel mai mare site de concursuri online
din Romănia!
Aplică

Concurs: Castiga o masina Toyota Yaris, Sistem de bauturi Nescafe Dolce Gusto lunar sau Cafea pentru un an de zile saptamanal!

   2012.11.06    1806

Concurs: Castiga o masina Toyota Yaris, Sistem de bauturi Nescafe Dolce Gusto lunar sau Cafea pentru un an de zile saptamanal!

Concurs Lumea Cafelei 2

Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei intre data de 06 Noiembrie 2012 si data de  31 Ianuarie 2013. Mecanismul de desfasurare a campaniei: un participant unic  este identificat pe baza informatiilor furnizate de catre acesta in Contul propiu Facebook sau Google+. Pentru a participa la Campanie, Participantul trebuie:
  • a. sa detina un cont propriu de Facebook sau Google+
  • b. sa acceseze aplicatia numita „Lumea Cafelei 2” disponibila pe lumeacafelei, pe perioada de desfasurare a campaniei
  • c. sa participe la campanie
Premiile acordate: in cadrul acestei Campanii, Organizatorii ofera 3 categorii de premii: premii saptmanale, premii lunare si premiul final. Aceste premii sunt:
  1. Premii saptamanale: 26 de premii „Cafea pentru un an”. Continutul unui premiu consta in 29 de borcane Nescafe Brasero Mild de 100 de grame.
  2. Premii lunare: 3 premii „Nescafe Dolce Gusto”. Continutul unui premiu consta intr-un aparat Nescafe Dolce Gusto, model Piccolo rosu
  3. Premiul final consta intr-un autoturism TOYOTA YARIS, 69 CP, Hatchback 5 usi, capacitate motor 1.0L , tip combustibil benzina, versiune de echipare TERRA.
a
a
Fiecare participant va avea de la inceput: • 6.000 monede. Monedele se pot castiga suplimentar prin:
  • - prin accesarea orasului propriu:  linkul unic alocat unui participant poate fi accesat de catre alti utilizatori pentru a-i oferi Participantului monede, indiferent daca acesti utilizatori sunt inscrisi sau nu in Campanie. Participantul va primi un numar aleatoriu de monede pentru fiecare accesare unica pe zi primita. Prin accesare unica se intelege accesarea linkului Participantului de la un IP unic si indeplinirea pasilor logici din fereastara care se deschide: introducerea corecta a codului de verificare si apasare butonului de trimitere.
  • - prin vanzarea de unitati de cani de cafea solubila NESCAFE (numite in continuare si „cani de cafea solubila NESCAFE”
  • - prin alte mecanisme ale aplicatiei
• 2 puncte de energie. Punctele de energie se pot castiga suplimentar prin: Punctele de energie pot fi castigate prin introducerea unor coduri valide de pe ambalajele produselor NESCAFE participante • 5 saci de cafea Locatii si activitati: Ecranul aplicatiei este impartit in 3 parti precum urmeaza:
  1. - Partea de sus este dedica meniului principal al aplicatiei: premii, instructiuni, clasament, prim pagina etc.
  2. - Partea din mijloc reprezinta partea interactiva a aplicatiei, locul unde au loc activitatile
  3. - Partea de jos afiseaza informatiile necesare participantului: linkul sau unic, modalitati de distribuire a linkului, resursele sale, specialistii, monedele, energia, cafelele vandute si ajutoarele primite.
Lista completa de activitati se regaseste in instructiunile aplicatiei si sunt definite, insa fara a se limita la acestea, precum urmeaza: I. PLANTATIA DE CAFEA: In pagina de plantatie ce numara un total de 20 de parcele, 14 vor fi blocate la inceputul Campaniei. Participantul le poate debloca si folosi doar consumand cate un punct de energie pentru fiecare. In pagina de plantatie sunt disponibile 20 de parcele pe care se pot desfasura activitatile de plantare si de recoltare ale cafelei, fiecare avand o durata de timp specifica. Pentru fiecare tip de activitate este necesar un muncitor specializat. Acestia pot fi cumparati contra unui anumit numar de monede, conform instructiunilor primite online: totalul de specialisti de tipul respectiv afisat in partea de jos a ecranului va creste cu 1 unitate. Un muncitor poate lucra la un moment dat pe o singura parcela; pe perioada desfasurarii activitatii numarul total de specialisti (disponibili) din tipul respectiv scade cu 1 unitate. Dupa terminarea activitatii, muncitorul redevine disponibil (numarul total creste cu 1 unitate) si poate fi folosit pe o alta parcela. La sfarsitul procesului de productie devine disponibil un sac de cafea care trebuie colectat utilizand un alt specialist din jos; numarul total de saci de cafea afisat in partea de jos a ecranului va creste cu 1 unitate. II. FABRICA DE CAFEA: In fabrica de cafea sunt total 16 parcele (posturi de lucru) pe care se pot desfasura activitatile de: uscare, prajire, macinare si extractie a apei, fieacare avand o durata specifica. La inceputul aplicatie, 11 din cele 6 parcele vor fi blocate, Participantul putandu-le debloca si folosi doar consumand cate un punct de energie pentru fiecare. Pentru fiecare activitate va fi necesar un specialist, similar ca pe plantatie. Pentru a porni activitatea de uscare (primul pas din procesul de productie) pe o parcela este necesar, ca materie prima, un sac de cafea obtinut in plantatie; 1 unitate va fi scazuta din totalul afisat in partea de jos a ecranului. La sfarsitul fiecarui proces de productie al unui sac de cafea se vor obtine un borcan cu 50 de unitati de cafea solubila NESCAFE. Acesta trebuie colectat; numarul de unitati de cafea solubila NESCAFE afisat in partea de jos a ecranului va creste cu 50. III. CAFENEA: In pagina de cafenea vor fi afisate diverse personaje (clientii) care apar in mod automat, stau o perioada de timp aleatoare in cafenea, apoi dispar. Pentru a vinde cafea participantul trebuie sa aleaga un slogan dintr-o lista de mai multe sloganuri predefinite. Sloganul trebuie sa se potriveaca cat mai bine tipologiilor de clienti existenti in cafenea la un moment dat: cu cat sloganul este mai potrivit unei tipologii de clienti, cu atat cresc sansele ca clientii respectivi sa comande cafea; altfel, acestia vor comanda o bautura de alt tip (apa plata, ceai sau fresh). Participantul trebuie sa urmareasca in permanenta fluxul de clienti si sa aiba grija sa modifice sloganul pentru a se potrivi acestora. Fiecare cafea vanduta va fi adaugata la totalul de cafele vandute afisat in partea de jos a ecranului si va consuma 1 unitate de cafea solubila NESCAFE. De asemenea, pentru fiecare cafea vanduta participantul va castiga monede care vor fi adaugate totalului afisat in partea de jos a ecranului. IV. CENTRUL DE SANATATE: In pagina centrului de sanatate vor fi afisate diverse personaje in mod similar celui din pagina de cafenea. Obiectivul participantului este sa ofere fiecarui personaj consultanta care consta in selectarea unui sfat corect pentru o viata sanatoasa. Pentru aceasta, participantul va trebui sa dea click pe fiecare personaj si sa aleaga sfatul corect dintr-o lista de 3 sfaturi posibile. Pentru fiecare sfat corect oferit, participantul va castiga monede care vor fi adaugate totalului afisat in partea de jos a ecranului Produsele participante: In aceasta Campanie pot fi utilizate codurile promotionale de pe ambalajelor produselor de mai jos, comercializate pe teritoriul Romaniei, achizitionate pe perioada campaniei:
  • Gama NESCAFE 3in1: Original, Mild, Strong, Extrastrong pliculete +1 Energie
  • NESCAFE Cappuccino: Original, Mochaccino, Vanilie pliculete +1 Energie
  • NESCAFE Frappe: Standard, Peppermint, Rom, Gianduia pliculete +1 Energie
  • NESCAFE Brasero: Original, Mild, Strong Borcan 100g +5 Energie
  • NESCAFE Brasero: Original, Mild, Strong pliculete +1 Energie
Ambalajele produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard, care, in plus fata de informatia obisnuita, vor contine un cod format din 7, 8 sau 9 caractere alfanumerice, tiparit pe exteriorul ambalajului, intr-un chenar delimitat de restul ambalajului, in vecinatatea cuvantului "COD" Codul promotional corect este de forma: XXXXXXX(7 caractere alfanumerice), XXXXXXXX (8 caractere alfanumerice) sau XXXXXXXXXX (9 caractere alfanumerice) si va fi numit in continuare „cod promotional”.  Ambalajele produselor NESCAFÉ care nu contin cod promotional format din 7, 8 sau 9 caractere alfanumerice tiparit pe exteriorul ambalajului nu participa in campanie. Nu participa ambalaje cu cod promotional inscrise in actiuni promotionale anterioare. Toate premiile prezentei campanii se acorda prin tragere la sorti electronica aleatoare, precum urmeaza: I. Premiile lunare si saptamanale se vor extrage in prezenta unei comisii interne desemnate de catre organizatori. In fiecare baza de date pentru fiecare extragere saptamanala intra toti participantii ce pe parcursul unei saptamani, asa cum este descrisa mai jos, au vandut virtual cel putin 100 de cani de cafea solubila NESCAFE. Vor exista in total 13 extrageri saptamanale precum urmeaza:
  • i. Extragerea 1 va avea loc in data de: 12.nov, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 06.nov si 11.nov – ora 23:59:59
  • ii. Extragerea 2 va avea loc in data de: 19.nov, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 12.nov ora 00:00 si 18.nov – ora 23:59:59
  • iii. Extragerea 3 va avea loc in data de: 26.nov, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 19.nov ora 00:00 si 25.nov– ora 23:59:59
  • iv. Extragerea 4 va avea loc in data de: 03.dec, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 26.nov ora 00:00 si 02.dec– ora 23:59:59
  • v. Extragerea 5 va avea loc in data de: 10.dec, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 03.dec ora 00:00 si 09.dec– ora 23:59:59
  • vi. Extragerea 6 va avea loc in data de: 17.dec, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 10.dec ora 00:00 si 16.dec– ora 23:59:59
  • vii. Extragerea 7 va avea loc in data de: 07.ian, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 17.dec ora 00:00 si 23.dec– ora 23:59:59
  • viii. Extragerea 8 va avea loc in data de: 07.ian, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 24.dec ora 00:00 si 30.dec– ora 23:59:59
  • ix. Extragerea 9 va avea loc in data de: 07.ian, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 31.dec ora 00:00 si 06.ian– ora 23:59:59
  • x. Extragerea 10 va avea loc in data de: 14.ian, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 07.ian ora 00:00 si 13.ian– ora 23:59:59
  • xi. Extragerea 11 va avea loc in data de: 21.ian, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 14.ian ora 00:00 si 20.ian– ora 23:59:59
  • xii. Extragerea 12 va avea loc in data de: 28.ian, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 21.ian ora 00:00 si 27.ian– ora 23:59:59
  • xiii. Extragerea 13 va avea loc in data de: 01.feb, iar baza de date va fi formata de toti participantii activi din perioada: 28.ian ora 00:00 si 31.ian – ora 16:00
II. Premiile lunare se vor extrage in prezenta unei comisii interne desemnate de catre organizatori. In fiecare baza de date pentru fiecare extragere lunara toate tichetele generate pe parcursul unei luni, asa cum este descrisa mai jos. Vor exista in total 3 extrageri lunare precum urmeaza:
  • i. Extragerea 1 va avea loc in data de: 04.dec, iar baza de date va fi formata de toate tichetele generate in perioada: 06.nov si 30.nov ora 23:59:59
  • ii. Extragerea 2 va avea loc in data de: 07.ian, iar baza de date va fi formata de toate tichetele generate in perioada: 01.dec ora 00:00 si 31.dec ora 23:59:59
  • iii. Extragerea 3 va avea loc in data de: 01.feb, iar baza de date va fi formata de toate tichetele generate in perioada: 01.ian ora 00:00 si 31.ian ora 16:00.
III. Premiul cel mare se va extrage in prezenta unui notar public in data de 01 februarie 2013, fiecare participant avand un numar de sanse egal cu numarul de cafele vandute, respectiv cu numarul de tichete primite. La fiecare tragere la sorti se vor extrage: I. Premii saptamanale: 2 participanti potential castigatori si un numar total de 10 rezerve II. Premii lunare: 1 participant potential castigator si un numar total de 5 rezerve III. Premiul cel mare: 1 tichet potential castigator si un numar total de 5 rezerve PARTICIPA LA CONCURS!

PARTICIPA LA CONCURS