Acest concurs a expirat în data de 2015-05-01. Vezi concursurile active aici.
Summer Road Trip.

Campania se desfasoara in perioada 16 martie – 30 aprilie 2015.

Pentru a se inscrie in concurs, participantii trebuie sa acceseze site-ul campaniei. Participantii trebuie sa se inregistreze prin furnizarea informatilor solicitate si trebuie sa urmeze pasii aplicatiei pentru a putea termina jocul si a se califica pentru unul dintre premiile saptamanale, respectiv pentru a putea intra in tragerea la sorti pentru castigarea marelui premiu, voucher-ul de calatorie.

Dupa logarea si inregistrarea in cont, participantii pot accesa aplicatia.

Pentru a se califica la tragerea la sorti pentru marele premiu (voucher de calatorie) participantul trebuie sa acumuleze minimum 3.000 puncte. Pentru a castiga premiul saptamanal (set rucsac), participantul va trebui sa acumuleze in timpul
saptamanii in cauza, cel mai mare scor, care il va plasa printre jucatorii de top din toate tarile.

Un participant poate acumula cate o sansa pe saptamana la tragerea la sorti pentru marele premiu (voucher de calatorie), daca a reusit sa stranga minimum 3.000 puncte in saptamana respectiva.

Un participant trebuie sa parcurga jocul, astfel:

  • Jocul are 3 niveluri. Fiecare nivel trebuie completat pentru a trece la urmatorul.
  • Intre niveluri, participantul trebuie sa raspunda la cate o intrebare legata de Michelin Total Performance (3 intrebari in total). Daca va raspunde gresit, i se va prezenta solutia corecta si va putea trece la nivelul urmator, insa nu va acumula puncte suplimentare decat pentru un raspuns corect (500 puncte pentru fiecare raspuns corect). Un participant poate acumula 1.500 de puncte în total la sfarsitul jocului daca raspunde corect la cele 3 intrebari. Din acel moment, Participantul va avea un bonus de 1.500 de puncte pentru oricare dintre următoarele sesiuni de joc.
  • De la inceputul jocului, participantului ii vor fi alocati aleatoriu doi prieteni (din contul sau de facebook, daca s-a conectat cu acesta) sau virtuali (in cazul in care participantul nu s-a logat cu contul de facebook). Acestia ii vor fi parteneri de calatorie pe parcursul jocului. Cei 2 prieteni sunt alocati doar virtual, ei nu intervin in niciun fel in jocul participantului.
  • Incetarea unei misiuni din cadrul unui nivel aduce incetarea jocului. Implicit, daca Participantul vrea sa reia jocul, va fi necesar sa il reia de la inceput, nu de unde a ramas in momentul in care a renuntat la joc.
  • Pe parcursul nivelurilor, Participantul va intalni obstacole, va evita obstacole si incidente, va intalni bonusuri de colectat (mai exact, anvelope Michelin pe care Participantul le colecteaza pe drum), prieteni care il vor insoti in calatorie.
  • La finalul jocului, dupa logare, Participantului i se va prezenta punctajul acumulat in sesiunea respectiva de joc.
  • La inceputul jocului, Participantul va avea posibilitatea de a da share pe Facebook, invitand si alti prieteni sa participe la joc. Doar pentru primul share participantul va primi un bonus de 1.000 puncte. Din acel moment, Participantul va avea un bonus de 1.000 de puncte pentru oricare dintre următoarele sesiuni de joc.
  • La finalul fiecarei saptamani de concurs se va face un top al Participantilor din saptamana respectiva, un top general cuprinzand utilizatorii din toate tarile participante – in functie de punctajul acumulat.
  • Daca participantul a acumulat minim 3.000 puncte, este inscris la tragerea la sorti de la finalul campaniei. Participantul poate acumula cate o sansa pe saptamana la tragerea la sorti pentru marele premiu (voucher de calatorie), deci un rezident din Romania, Ungaria, Croatia sau Slovenia poate avea un maximum de 7 sanse, pe cand un rezident din Grecia poate avea un maximum de 5 sanse.
  • Daca punctajul acumulat la finalul saptamanii este cel mai mare dintre punctajele acumulate de Participantii din toate tarile, participantul este validat si primeste un set rucsac cu conditia sa nu mai fi iesit pe locul 1 in vreo alta saptamana din perioada promotiei.
  • Altfel, se va considera castigator urmatorul clasat, care nu a mai castigat in niciuna dintre saptamani premiul set rucsac.

Astfel, un participant poate castiga o singura data premiul saptamanal pe intreaga perioada a promotiei.

In cadrul campaniei, Organizatorul va acorda, conform mecanismului descris la Art. 6 de mai jos, urmatoarele premii:

  • Premiul cel mare – un voucher de calatorie in valoare de 13.480,50 ron (cu TVA inclus). Voucherul este acordat prin tragere la sorti la finalul campaniei si exista doar un voucher pentru toate tarile participante la campanie.
  • Premii saptamanale: 33 seturi rucsac in valoarea de 151,88 ron/ bucata (cu TVA inclus). Un set rucsac contine: rucsac, sapca, power bank, incarcator de masina, termos si breloc.

Premiile se vor acorda astfel:

Premiul cel mare – voucher de calatorie

  • prin tragere la sorti electronica dintre toti participantii incrisi din Romania, Ungaria, Croatia, Slovenia si Grecia, care au acumulat minim 3.000 puncte in perioada:  16 martie – 30 aprilie 2015 pentru Ungaria, Croatia si Slovenia, Romania;
  • Tragerea la sorti se va organiza pe data de 08 mai 2015. Se va extrage un castigator si 3 rezerve. Voucherul este acordat prin tragere la sorti la finalul campaniei si exista doar un voucher pentru toate tarile participante la campanie.

Premiile saptamanale – 33 seturi rucsac se vor acorda cate unul pe fiecare saptamana a perioadei promotionale, astfel:

  • In data de 23 martie se va afisa top 10 Participanti cu punctajul cel mai mare, acumulat in perioada 16-22 martie 2015, din toate tarile aflate in perioada campaniei promotionale: Ungaria, Croatia, Slovenia, Romania si Grecia – 5 seturi rucsaci alocate pentru cele mai mari punctaje din toate tarile aflate in promotie, in ordinea clasamentului;
  • In data de 30 martie se va afisa top 10 Participanti cu punctajul cel mai mare, acumulat in perioada 23-29 martie 2015, din toate tarile aflate in perioada campaniei promotionale: Ungaria, Croatia, Slovenia, Romania si Grecia - 5 seturi rucsaci alocate pentru cele mai mari punctaje din toate tarile aflate in promotie, in ordinea clasamentului;
  • In data de 6 aprilie se va afisa top 10 Participanti cu punctajul cel mai mare, acumulat in perioada 30 martie – 5 aprilie 2015, din toate tarile aflate in perioada campaniei promotionale: Ungaria, Croatia, Slovenia, Romania si Grecia - 5 seturi rucsaci alocate pentru cele mai mari punctaje din toate tarile aflate in promotie, in ordinea clasamentului;
  • In data de 13 aprilie se va afisa top 10 Participanti cu punctajul cel mai mare, acumulat in perioada 6 – 12 aprilie 2015, din toate tarile aflate in perioada campaniei promotionale: Ungaria, Croatia, Slovenia, Romania si Grecia - 5 seturi rucsaci alocate pentru cele mai mari punctaje din toate tarile aflate in promotie, in ordinea clasamentului;
  • In data de 20 aprilie se va afisa top 10 Participanti cu punctajul cel mai mare, acumulat in perioada 13 – 19 aprilie 2015, din toate tarile aflate in perioada campaniei promotionale: Ungaria, Croatia, Slovenia, Romania - 4 seturi rucsaci alocate pentru cele mai mari punctaje din toate tarile aflate in promotie, in ordinea clasamentului;
  • In data de 27 aprilie se va afisa top 10 Participanti cu punctajul cel mai mare, acumulat in perioada 20 – 26 aprilie 2015, din toate tarile in perioada campaniei promotionale: Ungaria, Croatia, Slovenia, Romania - 4 seturi rucsaci alocate pentru cele mai mari punctaje din toate tarile aflate in promotie, in ordinea clasamentului;
  • In data de 4 mai se va afisa top 10 Participanti cu punctajul cel mai mare, acumulat in perioada 27 – 30 aprilie 2015, din toate tarile aflate in perioada campaniei promotionale: Ungaria, Croatia, Slovenia, Romania - 4 seturi rucsaci alocate pentru cele mai mari punctaje din toate tarile aflate in promotie, in ordinea clasamentului.