Acest concurs a expirat în data de 2016-01-12. Vezi concursurile active aici.
De Sarbatori, ofera un moment de rasfat cadou.

Campania “De Sărbători, oferă un moment de răsfăţ cadou” se va derula in perioada 21 decembrie – 11 ianuarie 2015.

La Campanie participa produsele:  iaurt Muller Crema cu piure de fructe: Muller Crema Banane, Muller Crema Banane si Capsuni, Muller Crema Caise si Miere, Muller Crema Capsuni, Muller Crema Cirese, Muller Crema Fructe de Padure, Muller Crema Piersici, Muller Crema Portocale,  Muller iaurt cu bucati mari de fructe: Muller iaurt cu bucati de afine 125 g, Muller iaurt cu bucati de capsuni 125 g, Muller iaurt cu bucati de capsuni 500 g, Muller iaurt cu bucati de cirese 125 g, Muller iaurt cu bucati de cirese 500 g, Muller iaurt cu bucati de cocos 125 g, Muller iaurt cu bucati de mure si zmeura 125 g, Muller iaurt cu bucati de mure si zmeura 500 g, Muller iaurt cu bucati de piersici si caise 125 g, Muller iaurt cu bucati de piersici si caise 500 g, comercializate/ distribuite in perioada campaniei .

Pentru a participa la campanie, consumatorii (persoane fizice) trebuie sa achizitioneze orice produs Muller dintre cele participante la campanie si sa incarce in comentarii, la oricare dintre postarile de concurs, o fotografie care sa demonstreze ca a oferit un cadou „Moment de rasfat” cuiva drag constand intr-unul dintre produsele participante la campanie. Fotografiile trimise vor fi adaugate in cadrul unui album de campanie denumit “De sărbători, oferă un moment de răsfăţ cadou”, insotit de numele de utilizator al celui care a inscris fotografia in comentarii.

In cadrul acestei campanii se acorda 12 premii astfel:

  • 12 vouchere cadou pentru bilete la concertele din 2016;
  • 12 seturi de lingurite si 12 calendare 2016 (aceste premii vor fi acordate impreuna, respective un set de lingurite si un calendar fiecaruia dintre castigatori);

Premiile vor fi acordate prin jurizare, din cadrul albumului de campanie Găteşte reţete epice în această iarnă, la finalul campaniei, respectiv 11 ianuarie 2015, in functie de criteriile: integrarea produslui in imagine, originalitate si emotia transmisa Castigatorii sunt stabiliti in urma validarii datelor personale furnizate (nume, prenume, adresa).  Castigatorii vor fi anuntati pe pagina de Facebook Muller Romania.