Acest concurs a expirat în data de 2015-06-01. Vezi concursurile active aici.
Cupa Coca-Cola - editia 2015

Competitia se desfasoara pe teritoriul Romaniei si are trei faze: Faza pe orase, Faza pe regiune si Faza finala, astfel cum acestea sunt detaliate mai jos. Competitia incepe in luna februarie 2015 si se incheie in luna mai 2015

Dreptul de inscriere la Competitie il au toti elevii liceelor/colegiilor si scolilor profesionale din Romania cu varsta cuprinsa intre 14 si 19 ani inclusiv in momentul desfasurarii meciului la care participa.

Pentru Competitia de baieti meciurile se vor disputa in Bucuresti si in urmatoarele 25 de judete: Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Dolj, Galați, Iași, Ilfov, Maramureș, Mureș, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vâlcea si Vrancea. Pentru Competitia de fete meciurile se vor disputa in Bucuresti si in urmatoarele 25 judete: Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Dolj, Galați, Iași, , Ilfov, Maramureș, Mureș, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vâlcea si Vrancea.

Elevii liceelor/colegiilor si scolilor profesionale din celelalte judete ale tarii pot participa in Competitie doar in judetele enumerate mai sus. Alegerea judetului in care doresc sa joace se va face impreuna cu Organizatorul. Sunt admisi doar elevii cu virsta intre 14-19 ani inclusiv. In Competitie se pot inscrie si liceele cu profil sportiv (LPS), insa in componenta lotului nu trebuie sa se regaseasca mai mult de 3 (trei) jucatori legitimati la un club de fotbal (adica orice entitate afiliata FRF - in aceasta categorie intrand si jucatorii legitimati la LPS). Elevii care apartin liceelor cu profil non-sportiv (Liceele care nu au in denumire Liceu cu Program Sportiv) si sunt legitimati la cluburi de fotbal pot participa in Competitie.

Inscrierea se face pe baza Formularului de inscriere, care poate fi primit de la Inspectorul de Sport din Judetul Respectiv, poate fi descarcat de pe site-ul cupacoca-cola.ro sau poate fi cerut pla adresa de mail: inscrieri@cupacoca-cola.ro sau la numarul de telefon 021.406.65.16.

Faza înscrierilor se desfăşoară în perioada 2 decembrie 2014 – 30 ianuarie 2015. Ultima ora de inscriere este 14:00, 30 ianuarie 2015, in limita a 500 de echipe in total (baieti si fete). In momentul in care se atinge limita maxima de 500 de echipe in total, sau dupa data de 30 ianaurie 2015, ora 14:00, nici o inscriere nu va mai fi validata, indiferent de motivul invocat. Fiecare unitate de invatamant are dreptul de a inscrie o singura echipa de fete si o singura echipa de baieti. Pentru inscriere este necesara completarea Formularului de inscriere care cuprinde tabelul nominal cu numele si prenumele jucatorilor, clasa, data nasterii, seria si numarul cartii de identitate sau CNP-ul precum si avizul medicului (semnatura, parafa medicului si stampila unitatii sanitare aplicata in dreptul fiecarui jucator cu mentiunea “apt pentru efort fizic” sau „apt pentru fotbal in sala”), vizat de catre conducerea unitatii respective de invatamant cu inscrisul „certificam exactitatea datelor inscrise”, insotit de declaratia (formularul de consimtamant al parintelui minorului cu privire la participarea in Competitie si colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorului). Formularul de inscriere trebuie trimis pe adresa de e-mail: inscrieri@cupacoca-cola.ro, pe fax la numarul: 021.406.65.84 sau 021.659.6711 sau incarcat pe site-ul cupacoca-cola.ro, in sectiunea “Inscriere in Competitie”.

Dupa trimiterea Formularului de inscriere, antrenorul echipei se obliga sa verifice telefonic la numarul 021.406.65.16 primirea acestuia de catre Organizator.

După validarea echipelor înscrise în Competiţie se va afişa pe site-ul Competitiei, cupacocacola.ro lista finală a liceelor participante.

Jucatorii vor avea asupra lor, la toate jocurile, cartea de identitate (sau pasaportul), carnetul de elev sau legitimatia de elev cu poza vizate pentru anul scolar 2014-2015. Elevii sunt obligati sa prezinte aceste documente la fiecare joc pe care il disputa. In cazul in care unul dintre jucatori nu prezinta documentele solicitate, nu va avea drept de joc la meciul respectiv.

Componenta unui lot nu poate fi schimbata pe parcursul Competitiei (exceptie fac doar echipele cu un numar mai mare de cinci cazuri de accidentare sau imbolnavire).

  • In etapa locala: pentru fiecare meci, echipa va fi formata din maximum 10 elevi (trecuti pe foaia de joc).
  • Pentru etapele regionala si finala: Pentru fiecare etapa, echipa va fi formata din maxim 10 elevi (trecuti pe foaia de joc). Nu se accepta modificari in componenta echipei pe toata durata desfasurarii etapei.

Competitiile:

Competitia va avea doua componente: una pentru echipele de baieti si una pentru echipele de fete. Organizarea lor se va face potrivit detaliilor de mai jos in Bucuresti si in urmatoarele 25 de judete: Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Dolj, Galați, Iași, Ilfov, Maramureș, Mureș, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vrancea.

Etapa 1 - Faza pe judet (perioada: 21 februarie - 10 aprilie 2015 pentru Bucuresti si celelalte orase din Romania)

  • Competitia pentru baieti

Se vor desfasura meciuri in Bucuresti si in urmatoarele 25 de judete: Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Dolj, Galați, Iași, Ilfov, Maramureș, Mureș, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vrancea.

In Bucuresti vor exista unu sau doua centre de joc, iar in celelalte orase, in funcţie de numărul echipelor înscrise si validate, se vor desemna 1, 2 sau mai multe centre de joc (licee „gazdă” ale Competitiei). Impartirea echipelor pe centre de joc se va face prin tragere la sorti. Se va stabili apoi programul meciurilor, care va fi afişat pe site-ul Competiţiei. 

Sistemul competitional pentru Bucuresti este mixt (eliminatoriu + sistem grupe) si vor participa echipele din Bucuresti si din Judetul Ilfov (doar faza finala de grupe). După disputarea acestei faze vor exista două echipe de baieti caştigătoare. Aceste echipe se vor califica direct in Faza finala. Sistemul competitional pentru Faza pe orase pentru celelalte orase este unul mixt (eliminatoriu + grupe), in functie de numarul de echipe inscrise in fiecare oras. Se vor organiza tururi eliminatorii pana la desemnarea unei echipe castigatoare, sau, acolo unde va fi cazul, dupa tururile eliminatorii, echipele ramase vor juca sistem grupa. Echipa castigatoare din fiecare judet va merge in Faza pe regiune (maximum 24 de echipe de baieti).

  • Competitia pentru fete

Se vor desfasura meciuri in Bucuresti si in urmatoarele 25 de judete: Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Dolj, Galați, Iași, Ilfov, Maramureș, Mureș, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vrancea.

In Bucuresti vor exista unu sau doua centre de joc, iar in celelalte orase, in funcţie de numărul echipelor înscrise si validate, se vor desemna 1, 2 sau mai multe centre de joc (licee „gazdă” ale Competitiei). Impartirea echipelor pe centre de joc se va face prin tragere la sorti. Se va stabili apoi programul meciurilor, care va fi afişat pe site-ul Competiţiei.

Sistemul competitional pentru Bucuresti este mixt (eliminatoriu + sistem grupe) si vor participa echipele din Bucuresti si din Judetul Ilfov (doar faza finala de grupe). După disputarea acestei faze vor exista două echipe de fete caştigătoare. Aceste echipe se vor califica direct in Faza finala. Sistemul competitional pentru Faza pe orase pentru celelalte orase este unul mixt (eliminatoriu + grupe), in functie de numarul de echipe inscrise in fiecare oras. Se vor organiza tururi eliminatorii pana la desemnarea unei echipe castigatoare, sau, acolo unde va fi cazul, dupa tururile eliminatorii, echipele ramase vor juca sistem grupa. Echipa castigatoare din fiecare judet va merge in Faza pe regiune (maximum 24 echipe de fete).

Etapa 2 – Etapa pe regiune (25 aprilie – 10 mai 2015)

  • Competita pentru baieti

Echipele de baieti cistigatoare din Etapa 1 – etapa pe judet, mai putin cele din Bucuresti, vor merge in faza a doua a Competitiei (etapa pe regiune) , astfel: 

  • Regiunea 1, cu centrul de joc la Iasi. Vor juca echipele câștigătoare din faza pe judet din judetele: Bacau, Botosani, Galati, Iasi, Suceava, Vrancea
  • Regiunea 2, cu centrul de joc la Oradea. Vor juca echipele câștigătoare din faza pe judet din judetele: Arad, Bihor, Cluj, Maramureș, Satu Mare, Timis.
  • Regiunea 3, cu centrul de joc la Tg.Mureș. Vor juca echipele câștigătoare din faza locale pe judet din judetele: Alba, Brasov, Prahova, Mures, Prahova, Sibiu, Valcea.
  • Regiunea 4, cu centrul de joc la Pitesti. Vor juca echipele câștigătoare din faza pe judet din judetele: Arges, Braila, Buzau, Constanta, Dolj, Tulcea.

Orasul „gazda” cat si componenta regiunilor se pot modifica.
In faza pe regiune meciurile se vor desfasura in sistem mixt: eliminatoriu si grupe, sau in sistem grupe (fiecare echipa joaca un meci cu fiecare adversara din grupa).
In aceasta faza cheltuielile suportate de Organizator sunt cele ocazionate de: paza competitiei, folosirea terenurilor de joc, onorariile arbitrilor, mingi, asistenta medicala, transportul, masa si cazarea elevilor si antrenorilor participanti.
Faza pe regiune va dura 2 sau 3 zile şi se va programa astfel incat să nu fie perturbat programul de studiu al elevilor.
Castigatoarele din fiecare regiune vor merge in Faza finala.

  • Competitia pentru Fete

Echipele de fete cistigatoare din Etapa 1 – etapa pe judet, mai putin cele din Bucuresti, vor merge in faza a doua a Competitiei (etapa pe regiune), astfel:

  • Regiunea 1, cu centrul de joc la Iasi. Vor juca echipele câștigătoare din faza pe judet din judetele: Bacau, Botosani, Galati, Iasi, Suceava, Vrancea
  • Regiunea 2, cu centrul de joc la Oradea. Vor juca echipele câștigătoare din faza pe judet din judetele: Arad, Bihor, Cluj, Maramureș, Satu Mare, Timis.
  • Regiunea 3, cu centrul de joc la Tg.Mureș. Vor juca echipele câștigătoare din faza locale pe judet din judetele: Alba, Brasov, Prahova, Mures, Prahova, Sibiu, Valcea.
  • Regiunea 4, cu centrul de joc la Pitesti. Vor juca echipele câștigătoare din faza pe judet din judetele: Arges, Braila, Buzau, Constanta, Dolj, Tulcea.

Orasul „gazda” cat si componenta regiunilor se pot modifica.
In faza pe regiune meciurile se vor desfasura in sistem mixt: eliminatoriu si grupe, sau in sistem grupe (fiecare echipa joaca un meci cu fiecare adversara din grupa).
In aceasta faza cheltuielile suportate de Organizator sunt cele ocazionate de: paza competitiei, folosirea terenurilor de joc, onorariile arbitrilor, mingi, asistenta medicala, transportul, masa si cazarea elevilor si antrenorilor participanti. 

Faza pe regiune va dura 2 sau 3 zile şi se va programa astfel incat să nu fie perturbat programul de studiu al elevilor.
Castigatoarele din fiecare regiune vor merge in Faza finala.

Faza finala (22-24 mai 2015)

Participa in Faza finala a Competitiei cistigatoarele Fazei pe regiune 8 echipe: (4 de baieti si 4 de fete) plus cele 4 echipe castigatoare ale Fazei pe orase desfasurata in Bucuresti (doua de baieti si doua de fete). Cele 12 echipe ajunse in Faza finala vor juca astfel:

  • Echipele de fete (6 echipe) vor forma cate doua grupe de cate trei echipe. Castigatoarele fazei grupelor vor juca Finala.
  • Echipele de baieti (6 echipe) vor forma doua grupe de cate trei echipe; echipele care castiga faza grupelor vor juca Finala.

Pentru alcatuirea grupelor se va organiza tragere la sorti pe 22 mai 2015.
In aceasta faza cheltuielile suportate de Organizator sunt cele ocazionate de: paza, folosirea terenurilor de joc, onorariile arbitrilor, mingi, echipament de joc, transport, cazare si masa (ultimele trei categorii de cheltuieli doar pentru echipele din afara Bucurestiului si Judetului Ilfov).

Premiile competitiei:

Premiul Competitiei consta in participarea la un cantonament la un club european de fotbal. Fiecare coechipier din echipele castigatoare ale locului I din cele doua competitii de fete și băieti va beneficia de premiu. Se vor acorda 22 premii (cite 11 pentru fiecare echipa, 10 jucatori + 1 antrenor). Cantonamentul este programat in perioada iulie-august 2015 si va dura 3 (trei) nopti, 4 (patru) zile; cele doua echipe castigatoare isi vor dezvolta abilitatile sportive alaturi de renumiti antrenori. Transportul se va face cu avionul iar cazarea echipelor se va face la Madrid la hoteluri de 3* si/sau 4*.

In cadrul Cantonamentului copiii vor avea mesele incluse (3 mese pe zi), vor efectua antrenamente, vizionari de filme motivationale. Valoarea totala aproximativa a premiilor este de 29.000 euro.