Acest concurs a expirat în data de 2016-07-04. Vezi concursurile active aici.
Cumperi ce-ti place, iti place ce primesti!

Campania va incepe la data de 9 mai 2016 si se va incheia pe 3 iulie 2016. Campania se desfasoara in toate magazinele retail care comercializeaza, la nivel national, produsele participante, semnalizate cu materialele de comunicare ale campaniei.

La aceasta campanie participa produsele companiei Heineken Romania S.A., marca Strongbow® imbuteliate in ambalaje de sticla de 330 ml, precum si doza de 400 ml, din sortimentele Mere, Soc si Fructe de padure.

Consumatorii care achizitioneaza din magazinele participante 2 unitati de vanzare de produs, dintre produsele participante marca Strongbow® precizate mai sus, pot participa in campanie acceptand sa primeasca un talon razuibil care aduce sansa castigarii unui premiu de campanie.

Consumatorii care au primit la casa de marcat a magazinului de retail prin achizitia a 2 produse participante un talon promotional razuibil si astfel in urma razuirii au gasit urmatorul mesaj de informare: "Felicitari! Ai castigat o tavita de gheata." primesc – in limita stocului alocat pe magazine – o tavita de gheata inscriptionata Strongbow®. Indiferent daca au castigat un premiu instant sau nu, consumatorii care au primit un talon razuibil pot participa in continuare la campanie.

Pentru a participa la prezenta campanie, cumparatorul trebuie sa trimita, in perioada de desfasurare a campaniei, prin SMS la numarul 1707 (numar cu tarif normal valabil in retelele Vodafone, Orange, Telekom) sau pe site-ul www.urbanorchard.ro codul de pe talon, fiecare consumator participant va primi, dupa caz, unul din urmatoarele mesaje de raspuns:

  1. Pentru consumatorul care este la prima inregistrare: "Multumim, participarea ta la tragerea la sorti saptamanala a fost inregistrata! Mai ai nevoie de 4 inscrieri pentru premiul cel mare! Pastreaza talonul pentru validare.";
  2. Pentru consumatorul care este la a doua inregistrare: "Multumim, participarea ta la tragerea la sorti saptamanala a fost inregistrata! Mai ai nevoie de 3 inscrieri pentru premiul cel mare! Pastreaza talonul pentru validare.";
  3. Pentru consumatorul care este la a treia inregistrare: "Multumim, participarea ta la tragerea la sorti saptamanala a fost inregistrata! Mai ai nevoie de 2 inscrieri pentru premiul cel mare! Pastreaza talonul pentru validare.";
  4. Pentru consumatorul care este la a patra inregistrare: "Multumim, participarea ta la tragerea la sorti saptamanala a fost inregistrata! Mai ai nevoie de o inscriere pentru premiul cel mare! Pastreaza talonul pentru validare.";
  5. Pentru consumatorul care este la a cincea inregistrare: "Felicitari, participarea ta a fost inregistrata! Esti inscris in extragerea saptamanala si cea pentru marele premiu al campaniei. Pastreaza talonul pentru validare.";
  6. "Ai inscris deja acest talon!";
  7. "Pentru a participa la extragere te rugam sa trimiti codul de pe talon!";
  8. "Campania Strongbow s-a incheiat in data de 3 iulie 2016. Multumim!"

La extragerea pentru premiul saptamanal pot participa doar codurile inscrise in saptamana in care are loc extragerea. Este nevoie de 5 coduri inscrise pentru premiul cel mare si 1 cod inscris pentru a participa la extragerile pentru premiile saptamanale.

Un participant poate castiga maxim 1 premiu saptamanal al campaniei.

Premiile oferite in aceasta campanie sunt:

  • 42.000 tavite de gheata din silicon Strongbow®
  • 8 ceasuri Noah Strongbow®
  • Premiul cel mare, la alegere intre un panou decorativ de licheni sau o gradina verticala modulara, in valoare de 22.250 RON fara TVA

Panoul decorativ de licheni face referire la un singur panou compact sau la maxim 6 panouri individuale. In cazul in care beneficiarul opteaza pentru mai multe panouri, acesta, trebuie sa puna la dispozitie toate dimensiunile exacte, aferente fiecarui panou. Aria fiecarui panou trebuie sa fie de minim 1 mp. Suprafetele insumate ale panourilor nu trebuie sa fie mai mari de 10 mp. Umiditate constanta, ambienatala, necesara panourilor de licheni este de minim 40 %. Pentru executia gradinii verticale, beneficiarul se obliga sa puna la dispozitie, in imediata apropiere a gradinii: sursa de energie electrica, apa curenta, scurgere.

Tragerea la sorti publicitara saptamanala va avea loc in fiecare zi de luni pentru inscrierile din saptamana anterioara, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea campaniei, rezultatele fiind consemnate in procesul verbal incheiat de comisie cu aceasta ocazie.

Tragerea la sorti publicitara pentru desemnarea castigatorului marelui premiu se va efectua in termen de maxim 7 zile lucratoare de la finalizarea campaniei, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea campaniei, rezultatele fiind consemnate in procesul verbal incheiat de comisie cu aceasta ocazie.