Acest concurs a expirat în data de 2014-12-25. Vezi concursurile active aici.
Aboneaza-te si castiga tot newsletter-ul!

Perioada de desfasurare a Campaniei este 12 decembrie 2014, ora 18:00:00 – 24 decembrie 2014, ora 23:59:59.

Pentru a intra in concurs, un Participant trebuie sa se aboneze la newsletterul ClickShop (daca nu s-a abonat la newsletterul Clickshop pana la data inceperii campaniei), sau sa isi actualizeze datele prin completarea formularului de inregistrare de pe pagina concursului.

Pentru activarea inscrierii, Participantii trebuie sa dea click pe link-ul de activare din mailul trimis de catre Organizator pe adresa de email completata in formular. Este permisa o singura inscriere in Campanie pentru fiecare persoana. 

Scopul unui Participant in campanie este de a acumula cat mai multe sanse in tragerea la sorti de la sfarsitul campaniei. Sansele se pot acumula dupa cum urmeaza:

  • 1 sansa: prin abonarea sau actualizarea datelor pe site-ul Clickshop
  • 1 sansa: pentru fiecare prieten invitat care s-a abonat la newsletterul Clickshop
  • 10 sanse: pentru fiecare comanda efectuata pe Clickshop in perioada campaniei 12 decembrie 2014, ora 18:00:00 – 24 decembrie 2014.

In cadrul prezentei Campanii Organizatorul ofera un premiu format din urmatoarele produse:

  • 1 x Smart TV Led Philips 50PFH4509
  • 1 x Televizor Led Samsung UE50H5000
  • 1 x Televizor Led Philips 47PFH6309
  • 1 x Televizor Led Sharp LC42LD265
  • 1 x Televizor Philips 50PFH4309/88
  • 1 x Soundbar PANASONIC SC-HTB8EGK
  • 1 x Notebook ASUS X552LDV-SX470D 15.6" HD
  • 1 x Imprimanta laser Samsung SL-M222
  • 1 x Sistem PC Dell OptiPlex 3020 MT Intel Core i5-4590
  • 1 x Notebook ASUS 15.6" X553MA-XX086D
  • 1 x Rucsac Notebook Dell 17" Adventure Black
  • 1 x Multifunctionala Epson M200 Inkjet a/n
  • 1 x Masina de spalat Whirlpool AWO/C 6304
  • 1 x Combina frigorifica Whirlpool WBE 3414IX
  • 1 x Automat de cafea Saeco HD 8750/11

Premiul promotiei va fi atribuit in urma tragerii la sorti din data de 9 ianuarie 2015 dintre toti Participantii care au acumulat sanse in tragerea la sorti in perioada campaniei.