Acest concurs a expirat în data de 2015-10-01. Vezi concursurile active aici.
Maturarea da gustul.

Campania "Maturarea da gustul" se va derula la nivel national, in perioada 26 august – 30 septembrie 2015.

La Campanie participa produsele Muller Das Kaskaval Proaspat 250 g si 450 g, Muller Das Kaskaval Semimaturat 250 g si 450 g si Muller Das Kaskaval Maturat 250 g si 450 g, comercializate/ distribuite in perioada campaniei.

Pentru a participa la Campanie, consumatorii trebuie sa  achizitioneze orice produs Muller dintre cele participante la campanie si sa incarce pe site-ul  campaniei , la sectiunea concurs , fotografia unei retete realizate folosind  produsul participant in campanie precum si textul retetei, urmand pasii descrisi pe site. Pentru a  fi eligibil in cadrul tragerilor la sorti saptamanale, fiecare participant trebui sa introduca numarul  de bon fiscal si data eliberarii acestuia in sectiunea speciala din cadrul site-ului. Pentru  revendicarea premiului participantul trebuie sa faca dovada bonului fiscal.

Premiile vor fi anuntate saptamanal, in perioada campaniei (26 august – 30 septembrie) in ziua de vineri pentru saptamana anterioara de concurs.

In cadrul acestei campanii se acorda 66 de premii astfel:

  • 60 de carti de bucate „ÜbeReţete Das Kaskaval – Maturarea dă gustul”, cate 12 in fiecare saptamana in perioada campaniei, 6 prin tragere la sorti si 6 prin jurizare de catre organizator si agentie, dupa criteriile: originalitate, aspect, relavanta integrarii produsului in reteta.
  • 6 city break-uri in orasele Londra, Barcelona, Roma, Praga, Paris, Berlin. Aceste premii sunt acordate exclusiv prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:
    • City break Londra – castigatorul va fi desemnat vineri, 4 septembrie, din cadrul listei de participanti inscrisi la concurs in perioada 26 august – 2 septembrie.
    • City break Barcelona - castigatorul va fi desemnat vineri, 11 septembire, din cadrul listei de participanti inscrisi la concurs in perioada 3 – 9 septembrie.
    • City break Roma – castigatorul va fi desemnat vineri, 18 septembrie, din cadrul listei de participanti inscrisi la concurs in perioda 10 – 16 septembrie.
    • City break Praga – castigatorul va fi desemnat vineri, 25 septembrie, din cadrul listei de participanti inscrisi la concurs in perioada 17 – 23 septembrie.
    • City break Paris – castigatorul va fi desemnat vineri, 2 octombrie, din cadrul listei de participanti inscrisi la concurs in perioada 24 – 30 septembrie.
    • City break Berlin – castigatorul va fi desemnat vineri, 2 octombrie si va fi selectat din intreaga lista de participanti la concurs inscrisi in perioada 26 august – 30 septembrie.

Premiile se acorda prin tragere la sorti, dar si prin jurizare de catre organizator si agentie, in functie de criteriile: originalitate, aspect, relavanta integrarii produsului in reteta.