Acest concurs a expirat în data de 2014-07-17. Vezi concursurile active aici.
Castiga un apartament, 13 autoturisme Renault Clio, 13 excursii de Revelion la Paris, cosuri de cumparaturi lunare sau alte premii

Loteria publicitară “Marea Vânătoare Aniversară Carrefour 13 ANI!" se desfăşoară pe parcursul a 28 zile calendaristice din data de 19.06.2014 pậnă în data de 16.07.2014 (inclusiv). 

Premiile acordate în cadrul loteriei publicitare “Marea Vânătoare Aniversară Carrefour 13 ANI!” vor fi următoarele : 

A. În cadrul tombolei cu premii acordate instant, direct la casele de marcat, se vor acorda următoarele premii: 

  • Premii instant: în fiecare Hipermarket Participant, de luni până duminică, se vor acorda următoarele premii: deodorante roll on 50ml; geluri de duş 250ml, deodorante 150ml, pastă de dinți 100ml, balsam pentru păr 200ml, şampon 250ml, spuma de ras 200ml, băutura carbogazoasă doză 0.25ml, băutura energizantă doză 0.25ml, băutura carbogazoasă doză 0.33ml, chips 140g, cafea măcinată 100g, băutura carbogazoasă aromă de fructe doză 0.33l, băutura răcoritoare necarbogazoasă 0.33l, bere cu aromă fructe doză 0.5l, bere doză 0.5l, tableta ciocolată 100g, biscuiți 160g

B. Pentru tombola cu tragere la sorţi dintre taloanele depuse în urnă se vor acorda următoarele premii: la Marea Tragere la sorţi din data de 21 iulie 2014, începând cu orele 17.00h, în fiecare hipermarket desemnat pentru extrageri de Mari Premii, pentru hipermarketurile Carrefour participante, se vor acorda următorele premii: 

  • 1 apartament cu 1 cameră; apartamentul va avea o suprafața de aproximativ 40 mp, va fi finisat, neutilat şi nemobilat
  • 13 autoturisme Renault Clio
  • 13 excursii (pentru 2 persoane) de Revelion la Paris: cele 13 excursii pentru 2 persoane de Revelion la Paris vor fi în perioada 30 decembrie 2014 – 02 ianuarie 2015
  • 13 premii constând în „coşuri de cumpărături lunare”. Aceste premii se acordă sub formă de cupoane de cumpărături cu o valoare nominală de 585 lei: clienţii desemnaţi câştigători pentru acest tip de premiu se vor prezenta lunar, timp de 5 luni, începând cu luna august 2014 şi până în luna decembrie 2014, la hipermarketul unde au participat la tombolă, pentru a-şi ridica un cupon de cumpărături Carrefour, cu o valoare nominală de 585 lei, valabil în luna respectivă şi în baza căruia vor putea efectua cumpărăturile din acel hipermarket Carrefour
  • 13 premii de tipul „plinul cu carburant”, în limita valorii de 300 lei/premiu: clienţii desemnaţi câştigători pentru acest tip de premiu vor primi câte 6 (şase) vouchere de carburant Petrom cu o valoare unitară de 50 lei, vouchere ce vor putea fi folosite până la finalul anului 2014 în orice benzinărie Petrom din România
  • 13 de premii constând în vouchere de asigurare ce pot fi folosite la birourile de vânzări Carrefour – Otto Broker, unde clientul desemnat câştigător pentru acest tip de premiu va beneficia de o reducere de 220 lei la cumpărarea unei asigurări Casco, a unei asigurări facultative de locuință, a unei asigurări de călătorie, a unei asigurări de viață sau de accident 

În perioada de desfăşurare a loteriei publicitare vor fi acordate in total 260 066 premii.

Modalitatea de participare:

A. Pentru participanţii la tombola cu premii acordate instant, direct la casele de marcat: 

  • Stickerul aniversar este un talon cu 4 fețe ce poate fi folosit doar după scanarea produselor clientului. Stickerul aniversar conține 1 cod de bare unic format din 13 cifre, ce poate fi scanat la casele de marcat din Hipermarketurile Participante, pe durata tombolei
  • Stickerele aniversare vor fi distribuite, prin grija Organizatorului, pe mai multe canale media, respectiv, pe catalog Carrefour, în presa națională, pe bannere online, la promoterii Carrefour din oraşele unde sunt prezente Hipermarketurile Participante, printre rafturile cu produse din Hipermarketurile Participante. De asemenea, Organizatorul va trimite către persoanele din baza sa de date ale căror numere de telefon conțin numărul 13, sms-uri care vor conține coduri unice alcătuite din 13 cifre care corespund unui sticker aniversar. 
  • Pentru fiecare 50 lei cheltuiți pe un bon fiscal, clientul prezintă la casa de marcat din Hipermarketurile Participante câte 1 sticker aniversar pentru a fi scanat de către operatoarea de la casa de marcat
  • Dacă clientul are 1 (unu) sticker aniversar digital, printat de pe bannerele online, acesta îi va înmâna operatorului de la casa de marcat, pentru scanare, hârtia pe care l-a printat. Dacă rezoluția printului nu este suficient de bună, iar scannerul nu poate scana codul de bare unic, operatorul de la casa de marcat va introduce manual codul unic de bare respectiv. Dacă clientul are 1 (unu) sticker aniversar primit într-un mesaj sms transmis de către Oraganizator potrivit celor de mai sus, clientul îi va dicta operatorului de la casa de marcat, pentru scanare, codul numeric primit în sms-ul respectiv. 
  • După scanarea produselor şi imprimarea SUBTOTALULUI pe bonul de casă, clientul înmânează operatorului de la casa de marcat stickerele aniversare pe care le deține. Operatorul de la casa de marcat va scana fiecare sticker aniversar, iar în urma unei astfel de scanări pe ecranul casei de marcat pot apărea următoarele mesaje:
    • CUPON NECALIFICAT - Înseamnă că subtotalul de pe bonul de casă pentru care clientul a prezentat operatoarei de la casa de marcat 1 sticker aniversar este mai mic de 50 lei; stickerul aniversar NU poate fi folosit, dar va putea fi folosit pentru o viitoare cumpărătură de minimum 50 lei; 
    • CÂŞTIGĂTOR - Înseamnă că stickerul aniversar prezentat de client este câştigător şi clientul beneficiază de 1 premiu instant. Operatorul de la casa de marcat cheamă promoterul aflat pe linia caselor de marcat pentru acordarea premiului instant. 
    • NECÂŞTIGĂTOR – Înseamnă că stickerul aniversar prezentat de client este necâştigător.
    • DEJA FOLOSIT – Înseamnă că stickerul aniversar prezentat de client a mai fost scanat într-o altă ocazie, la o altă casă de marcat. Stickerul aniversar respectiv NU mai poate fi folosit, nemaifiind valabil. 
    • FOLOSIRE NEPERMISĂ – Înseamnă că numărul maximum de stickere aniversare care pot fi scanate pentru bonul în curs a fost atins pentru respectivul bon. 
    • ERR CONECTARE SERVER – Reprezintă o posibilă problema de comunicație tehnică. NU pot fi scanate stickere aniversare, iar clientul poate să revină ulterior pentru scanarea stickerului aniversar sau să se prezinte pentru încasarea contravalorii produselor la o altă casă de marcat. 
  • După fiecare rezultat al scanării stickerelor aniversare şi afişarea unuia dintre mesajele prezentate mai sus, operatorul de la casa de marcat închide bonul de casă respectiv şi îl înmânează clientului. 
  • Pentru asigurarea bunei desfăşurări a tombolei, prin grija Organizatorului, pe toată perioada de desfăşurare a tombolei, în Hipermarketurile Participante se vor afla în permanență, pe linia caselor de marcat, animatori care vor acorda premiile instant în baza bonului de casă care atestă achiziționarea oricărui tip de produse în valoare de minimum 50 lei pe un singur bon de casă şi a codului de bare unic CÂŞTIGĂTOR. 
  • Animatorii prezintă diferite categorii de premii instant, câştigătorul putând să-şi aleagă tipul de premiu instant pe care îl doreşte, în funcție de stocul disponibil. Premiul instant i se va acorda în schimbul părţii de sticker aniversar ce conţine codul de bare unic. 

B. Pentru participanţii la tombola cu tragere la sorţi dintre taloanele depuse în urnă: 

  • Clienții care au efectuat cumpărături dintr-unul dintre Hypermarketurile Participante şi care, în aceeaşi zi în care au efectuat cumpărăturile, prezintă la casa de marcat cel puțin un sticker aniversar, indiferent dacă au câştigat un premiu instant sau nu, au posibilitatea să se înscrie în tombola cu tragere la sorţi dintre taloanele depuse în urnă. 
  • De asemenea, clienții care au efectuat cumpărături cu o valoare mai mică de 50 lei dintr-unul dintre Hypermarketurile Participante şi care, în aceeaşi zi în care au efectuat cumpărăturile, prezintă la casa de marcat cel puțin un sticker aniversar, cu o valoare mai mică de 50 lei, NU pot participa la tombola cu premii acordate instant, direct la casele de marcat, însă au posibilitatea să se înscrie în tombola cu tragere la sorţi dintre taloanele depuse în urnă. 
  • După scanarea codului de bare unic de pe stickerul aniversar, casierul îi returnează clientului stickerul aniversar pentru ca acesta să îşi completeze datele personale pe jumătatea de sticker aniversar reprezentând talonul de tombolă. 
  • Dacă clientul are 1 sticker aniversar digital, printat de pe bannerele online, sau 1 cod numeric unic primit într-un sms trimis de Organizator, după achitarea produselor, va primi prin intermediul operatorului de la casa de marcat 1 talon de tombolă. 
  • Clientul trebuie să completeze pe talonul de tombolă datele sale exacte de identificare, respectiv: nume, prenume, adresă, număr de telefon, data şi număr bon fiscal. După completarea acestor date, clientul depune talonul de tombolă respectiv în urna special amenajată şi inscripţionată ca atare, amplasată la Biroul Recepţie Clienți în cadrul fiecăui Hipermarket Participant. 
  • Taloanele de participare la tombolă pot fi depuse în urne doar în perioada 19.06 - 16.07.2014.

Tragerea la sorţi a câştigătorilor MARILOR PREMII pentru tombola “Marea Vânătoare Aniversară Carrefour 13 ANI!” va avea loc în 2 etape după cum urmează:

  • La data de 17 iulie 2014, începând cu orele 17:00h, în cadrul hipermarketului Carrefour MILITARI, o comisie formată din 4 membri, respectiv un client ales aleatoriu, doi reprezentanţi ai organizatorului, un reprezentant al societăţii de pază şi protecţie colaboratoare, va efectua o tragere la sorți în cadrul căreia vor fi desemnate Hipermarketurile Participante din taloanele cărora vor fi extraşi câştigătorii MARILOR PREMII 
  • La data de 21 iulie 2014, începând cu orele 17:00h, în cadrul fiecăruia dintre hipermarketurile Carrefour înscrise pe bilețelele extras, comisiile formate din 4 membri, respectiv un client ales aleatoriu, doi reprezentanţi ai organizatorului, un reprezentant al societăţii de pază şi protecţie colaboratoare, vor efectua tragerile la sorți pentru desemnarea câştigătorilor acelor MARI PREMII pentru care hypermarketul respectiv a fost desemnat.