Castiga o experienta ca si turist in alte doua orase
61
concursuri
active
Premii
in valoare de

440.84
miliarde de lei,
adica

440.839.387,00
RON
11522
concursuri
expirate
22
online
Promoveaza-ți concursul
pe cel mai mare site de concursuri online
din Romănia!
Aplică

Concurs: Castiga o experienta ca si turist in alte doua orase fata de cel in care locuieste alaturi de 2 prieteni!

 admin  2015.07.22  Vacante,Concursuri cu votare,Concursuri cu jurizare,Invitatii  1244

concurs Heineken

Campania "Open Your City" se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei, incepand cu data de 20 iulie 2015 pana in data de 20 august 2015.

Pentru a participa in Campanie, participantii trebuie:

  • sa acceseze pagina de facebook Heineken, sau website-ul heineken.ro in perioada de desfasurare a Campaniei;
  • sa devina fani ai paginii Heineken prin apasarea butonului „Like", in cazul in care acestia nu sunt deja fani, daca acceseaza aplicatia Heineken „Open Your City" prin intermediul paginii de Facebook;
  • sa intre in aplicatia Heineken „Open Your City" din pagina de Facebook, accesand link-ul anuntat de administratorul paginii pe „Wall" sau accesand website-ul;
  • sa accepte transferul de date prin apasarea butonului „Contul meu". Completarea tuturor campurilor este necesara atat pentru autentificare, cat si pentru confirmarea ulterioara a premiilor castigatorilor. Completarea partiala a campurilor duce la invalidarea participarii utilizatorului in Campanie;
  • un utilizator poate accesa Aplicatia, dintr-un singur cont, vizibil si in cazul logarii din pagina de Facebook sau din website (utilizatorul nu trebuie sa isi faca conturi diferite pentru a accesa Aplicatia din medii diferite, dimpotriva detinerea de conturi multiple duce la invalidarea utilizatorului);
  • in ceea ce priveste aplicatia Heineken „Open Your City" din locatiile din Strada Franceza (Bucuresti), Piata Mihai Viteazul (Cluj) si Piata Ovidiu (Constanta), participantii pot inscrie propriile recomandari din orasele respective, insa pentru a fi acceptate in sistem vor completa inscrierea cu urmatoarele date personale: nume, prenume, adresa de maii, numar de telefon mobil (date necesare pentru ca recomandarile sa poata fi asociate unui participant, astfel incat sa poata fi afisate in toate mediile digitale si sa se inregistreze voturile in contul participantului).

Modul de inscriere in Campanie si functionalitatea Aplicatiei:

  • un utilizator trebuie sa isi creeze cont unic in Aplicatie, apoi trebuie sa inscrie, in perioada Campaniei, o propunere personala sub forma unui text si optional fotografii (maxim 3 fotografii proprii, care sa respecte criteriile de inscriere  din aplicatia „Open Your City") cu reprezentarea / imaginea acelor locatii pe care le recomanda pentru a descoperi locuri noi intr-un oras / localitate unde locuiesc;
  • fotografiile trebuie realizate tinand cont de faptul ca trebuie sa recomande locuri cat mai putin cunoscute publicului larg;
  • textul pentru descriere acestor imagini trebuie sa contina numele / denumirea locului / locatiei si motivul pentru care utilizatorul o recomanda, pe scurt;
  • administratorul Aplicatiei va aproba sau respinge inscrierea, daca aceasta nu corespunde regulilor;
  • daca inscrierea este aprobata, utilizatorul va primi un email de confirmare, iar propunerea sa va fi vizibila in aplicatie, unde utilizatorul poate apasa butonul „share" catre profilul propriu pentru a arata si prietenilor;
  • inscrierea poate fi aprobata daca textul respecta criteriile de inscriere specificate in aplicatia Heineken „Open Your City" si cel putin una dintre cele 3 fotografii;
  • un utilizator poate inscrie mai multe propuneri in perioada 15 iulie - 20 august 2015;
  • inscriere formata din 3 fotografii optionale cu text poate fi trimisa de un singur utilizator; inscrierea acelorasi fotografii de un alt utilizator nu va fi acceptata de administrator;

Pentru a castiga in cadrul Campaniei, un participant trebuie:

  • sa inscrie o propunere aprobata de administrator, caz in care utilizatorul va primi la finalul Campaniei un premiu constand intr-o experienta ca si turist in alte doua orase fata de cel in care locuieste alaturi de 2 prieteni (dintre cele 3 nominalizate in Campanie: Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta).
  • un utilizator cu mai multe inscrieri aprobate de administrator, poate castiga un singur astfel de premiu.
  • orice utilizator poate vota o singura data propunerile inscrise in aplicatie, in perioada 15 iulie - 20 august 2015, urmand ca cele mai votate recomandari per oras sa fie jurizate.
  • un juriu format din 3 personalitati publice implicate in Campanie va alege 3 castigatori, ale caror recomandari se afla in top 10 cele mai votate propuneri de locatii din fiecare oras si cu cel mai mare grad de inedit (locuri putin cunoscute, exclus a fi din sfera terase, baruri, cluburi sau restaurante) din randul celor inscrise de utilizatori in perioada 15 iulie - 20 august 2015 (propunere insemnand o poza optionala de o calitate foarte buna, insotita de o argumentare convingatoare, locatia propusa fiind una cat mai neasteptata);

Ce cautam:

  • Cautam locuri placute, speciale, interesante, inspirationale, mai putin cunoscute, etc. cu istorie sau impresionante in mod frumos. Propunerea ta va fi un exemplu pentru toti care vor sa cunoasca locatii noi pe care le poate vizita. Trebuie sa fie locuri frumoase, inedite, ce aduc valoare orasului tau.
  • Tot ce trebuie sa faci este sa iesi in oras in locurile care iti piac, intr-un oras in Romania si sa realizezi fotografii, daca doresti, in aceste locuri si sa ne spui cum se numesc;
  • Prin locatie intelegem un parc, un strand, o piscina, un teatru, cinematograf, un salon/ magazin atipic, o expozitie stradala sau non-conformista, un monument reprezentantiv, un punct de intalnire acceptat majoritar ca "reper al orasului", o strada pietonala recunoscuta etc. Prin locatie nu intelegem amplasamente sau centre comerciale precum mall-uri, hoteluri, terase, baruri, restaurante, cafenele sau similare acestora.
  • Poti realiza fotografiile cu aparat foto sau telefon mobil, atat  timp cat respecti criteriile.
  • Textele pentru descrierea fiecare fotografii trebuie sa fie simple si sa reflecte viziunea ta asupra acelei locatii.

ln cadrul acestei Campanii, Organizatorul va acorda urmatoarele premii:

  • 1 x Turist in Cluj-Napoca si Constanta
  • 1 x Turist in Bucuresti si Constanta
  • 1 x Turist in Bucuresti si Cluj-Napoca

PARTICIPA LA CONCURS

Open Your City concurs Heineken concursuri online experienta ca si turist castiga premii