Acest concurs a expirat în data de 2015-06-16. Vezi concursurile active aici.
Culorile prind viata.

Campania " Culorile prind viata"  incepe in data de 15.04.2015 si se incheie la data de 15.06.2015.

La campanie participa consumabile originale Canon, pentru produsele din gama Maxify, Pixma si i-Sensys, achizitionate de la partenerii Canon din Romania.

Pentru a putea participa la campanie, participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • sa acceseze aplicatia din tab-ul aplicatiei "Culorile prind viata", aflata pe pagina de Facebook Canon Romania;
  • sa parcurga aplicatia "Culorile prind viata" prin accesare butonului "Mai departe";
  • sa completeze urmatoarele campuri din formularul de inscriere: nume si prenume, e-mail valid, codul consumabilului Canon achizitionat;
  • sa finalizeze inscrierea prin bifarea casutei "Doresc sa fiu contacta de catre Canon Romania" si apasarea butonului "Trimite";

Un participant poate accesa aplicatia ori de cate ori doreste.

Pentru fiecare cod de consumabil original Canon achizitionat, participantul trebuie sa pastreze atat ambalajul produsului achizitionat si inscris, cat si dovada platii produsului achizitionat. Un participant poate inscrie mai multe coduri de produs, atat timp cat pastreaza dovada platii acestora si ambalajul original al produsului, dar mai multe consumabile achizitionate omplica repetarea inscrierii in concurs. Fiecare cod introdus implica o noua reinscriere.

Premiile campaniei sunt:

  • Premiul 1: o excursie in Europa, Italia, Milano pentru doua persoane: premiul include biletul de avion (dus-intors) al castigatorului + biletul dus-intors pentru inca o persoana desemnata de catre castigator, cazarea in hotel de 4 stele pentru 2 nopti, taxa de participare in cadrul Festivalului "The Color Run" din Milano, Italia (12 septembrie 2015);
  • Premiul 2: 3 biciclete Pegas in editie colorata pentru 3 castigatori diferiti;
  • Premiul 3: 5 imprimante Canon Pixma MG 7550 pentru 5 castigatori diferiti;

Castigatorii vor fi alesi prin intermediul site-ului random.org, prin tragere la sorti.