Acest concurs a expirat în data de 2014-09-15. Vezi concursurile active aici.
Lenovo YOGAmyway

Concursul "Lenovo YOGAmyway" incepe pe 20 august 2014 si se incheie pe 14 septembrie 2014 si consta din patru perioade saptamanale de participare:

Modalitatea de înscriere: Puteţi să vă înscrieţi la promoţie pe pagina de Facebook a Sponsorului în ţara dvs. de reşedinţă (numai în cazul în care Sponsorul postează o solicitare pentru un astfel de conţinut), pe Twitter sau pe Instagram.

Pasul 1: În timpul fiecărei Perioade săptămânale de participare, Sponsorul va fi în căutarea unei fotografii în concordanţă cu tema de concurs săptămânală, așa cum sunt prezentate de mai jos:

  1. Concursul -­ “2-în-­1”
  2. Concursul -­ “Spaţii înguste”
  3. Concursul -­ “Simte‐te confortabil”
  4. Concursul -­ “Fă o impresie bună”

Participanţii trebuie să posteze o fotografie ca răspuns la postarea de pe pagina de Facebook a Sponsorului sau la postarea de pe Tweet sau Instagram. Fotografia trebuie să corespundă Temei aplicabile şi să includă hashtag‐urile:   #Yogamyway şi #LenovoContest_Romania

Pasul 2: Sponsorul va răspunde la postarea fiecărui participant, transmiţând instrucţiuni participanţilor să se înregistreze pe un website al promoţiei, prin completarea formularului de înregistrare online, menţionând numele şi adresa de email valabilă a participantului.

Pasul 3: Prin postarea unei fotografii cu hashtag-­urile adecvate şi completarea formularului de înregistrare, participantul va primi o înregistrare de participare pentru Perioada respectivă de participare la concurs şi este de acord ca Sponsorul să poată posta fotografia participantului pe pagina Lenovo Tumblr LenovoYOGAmyway.com pe durata Perioadei Concursului

Fiecare participant poate posta trei fotografii în fiecare Perioadă săptămânală de participare. Fotografiile postate de orice persoană sau de la orice adresă de e­‐mail care depăşesc limita stabilită vor fi anulate.

După încheierea fiecărei Perioade săptămânale de participare, un juriu specializat ai cărui membri sunt stabiliţi de Sponsor va selecta cei cinci participanți care au Lucrările prezentate cu cel mai mare scor din cadrul tuturor Lucrărilor prezentate aplicabile eligibile, pe baza următoarelor criterii:

  • Creativitatea/originalitatea fotografiei (50%);
  • Calitatea fotografiei (25%);
  • Gradul de respectare a temei concursului (20%);
  • Gradul de atractivitate pentru public (pe baza partajării conţinutului) (5%)

Cei trei participanţți ale căror fotografii au cele mai mari scoruri vor fi consideraţi potenţiali câştigători ai Premiului I. Cei doi participanţți care au fotografiile cu următoarele cele mai mari scoruri vor fi consideraţi potenţiali câştigători ai Premiului II. 

După încheierea Perioadei concursului, un juriu specializat ai cărui membri sunt stabiliţți de Sponsor va selecta cei şapte potenţiali câștigători ai Marelui Premiu dintre cei douăzeci de potenţiali câștigători ai Premiului I şi Premiului II, pe baza următoarelor criterii de evaluare:

  • Creativitatea/originalitatea lucrării prezentate (50%);
  • Calitatea lucrării prezentate (20%);
  • Cel mai ridicat grad de respectare a temei concursului (30%)

Câștigătorii Marelui Premiu vor fi anunţaţi la data de 22 septembrie 2014 sau în jurul acestei date.

Premiile:

  • 7 Mari Premii: o excursie pentru fiecare câștigător de Mare Premiu la Londra, Marea Britanie pentru a participa la un eveniment de prezentare Lenovo în perioada 7 – 10 octombrie 2014. Pachetul acestei excursii include transportul aerian dus‐întors la clasa economică pentru câștigător de la un aeroport important din apropierea locuinţei câștigătorului la Londra, Anglia; două sau trei nopţi de cazare la un hotel stabilit de către Sponsor (camera single) și o invitaţie la evenimentul Lenovo. 
  • 12 Premii I: (cate 3 acordate pentru fiecare Perioada saptamanala de participare): laptop Lenovo Yoga
  • 8 Premii II: (cate 2 acordate pentru fiecare Perioada saptamanala de participare): tableta Lenovo Yoga