Acest concurs a expirat în data de 2015-03-24. Vezi concursurile active aici.
Indragostit de rezultate?

Campania va incepe pe data de 3 februarie 2015, ora 00:00:00 si se va derula zilnic in intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 (inclusiv), pana la data de 23 martie 2015, ora 23:59:59.

Campania se va derula in 3 etape structurate în următoarele intervale calendaristice:

  • Etapa I – se derulează în perioada 3 februarie 2015 ora 00:00 – 8 februarie 2015 ora 23:59 și reprezintă perioada de înregistrare a advertiserilor și a afiliaților în campanie.
  • Etapa II – se derulează în perioada 9 februarie 2015 ora 00:00 – 8 martie 2015 ora 23:59 și reprezintă perioada de inregistrare a comisioanelor; in aceasta perioadă topul afiliaților va fi stabilit în raport de numărul comisioanelor de vanzare inregistrate;
  • Etapa III – se derulează în perioada 9 martie 2015 ora 00:00 - 22 martie 2015 ora 23:59 și reprezintă perioada de procesare a comisioanelor de vânzare înregistrate în etapa II; în această perioadă topul afiliaților va fi stabilit în raport de numărul comisioanelor de vanzare aprobate;

La data de 23 martie 2014 va avea loc stabilirea câștigătorilor după numărul comisioanelor de vanzare cu status /neplatit, plătit și finalizat, precum și a câștigătorilor stabiliți prin tragere la sorti și câștigâtorii premiilor speciale.

La Campanie participa exclusiv afiliatii (persoane fizice si juridice), care fac parte din sistemul 2Parale la data inceperii concursului sau care intra in sistem în cadrul duratei concursului.

Organizatorul va premia afiliatii care in perioada 9 februarie 2015 ora 00:00 – 8 martie 2015 ora 23:59 genereaza cele mai multe vanzari valide pentru magazinele inscrise in campanie, pentru care un advertiser plateste un comision de vanzare catre 2Parale.

Premiile finale se ofera primilor 3 clasati in ordine, care la data de 22 martie 2015 ora 23:59 au cele mai multe comisioane de vanzare valide pentru Campanie (i.e. cu status “Acceptat / Neplatit” , “Achitat de advertiser” sau “Finalizat). In cazul in care la 22 martie 2015 ora 23:59 sunt mai multi afiliati din top 3 care au inregistrat numar identic de comisioane valide, se va considera ca si criteriu de departajare valoarea comisioanelor incasate.

Premiile sunt urmatoarele:

  • Locul 1 - O excursie de 2 persoane intr-o locatie cu Spa (Hilton Sibiu) - 2000 lei
  • Locul 2 - 1.500 lei
  • Locul 3 - 750 lei

Premii extragere: 3 premii a cate 300 lei oferite prin tragere la sorti. La extragere participa toti afiliatii care inregistreaza un minim de 10 comisioane cu statusul “Acceptat / Neplatit” , “Achitat de advertiser” sau “Finalizat“ la data de 22 martie 2015 ora 23:59 si care nu se afla printre castigatorii unuia dintre cele 3 premii aferente locurilor 1, 2 si 3..

Premii speciale:

  • Certificat de ‘’engagement’’ + 300 lei: afiliatului care a inregistrat cele mai multe comisioane in perioada 9 februarie 2015 ora 00:00 – 8 martie 2015 ora 23:59 in cele mai multe programe de afiliere inscrise in campanie. Castigator va fi desemnat acel afiliat care la data de 22 martie 2015 ora 23:59 are comisioane cu statusul “Acceptat / Neplatit”, “Achitat de advertiser” sau “Finalizat“ in cele mai multe programe de afiliere inscrise in campanie;
  • Cina afiliat cu advertiser - premiul se acorda afiliatului care in perioada campaniei, 9 februarie 2015 ora 00:00 – 8 martie 2015 ora 23:59 , a inregistrat cele mai multe comisioane intr-un program de afiliere inscris in campanie pentru care anterior perioadei campaniei nu inregistrase niciun comision, indiferent de statusul acestuia. Cina se va acorda afiliatului castigator precum si advertiserului in al carui program de afiliere s-au facut comisioanele de catre afiliatul castigator. Premiul este in valoare de 350 de lei.
  • Audit al programului de afiliere: se acorda advertiserului care va strange cel mai mare punctaj in urma unui sondaj completat de afiliatii care vor participa la campanie. Sondajul va consta in alegerea de catre afiliatii inscrisi la campanie a unui top 3 advertiseri in functie de preferintele proprii. Fiecare loc din top 3 i se va aloca in punctaj dupa cum urmeaza: Locul 1 - 10 puncte, Locul 2 - 5 puncte, Locul 3 - 3 puncte. Advertiserul ce va strange cele mai multe puncte va castiga premiul. Perioada de acordare a punctajului este 9 martie 2015 ora 00:00 - 22 martie 2015 ora 23:59. Premiul este in valoare de 1000 de lei.