Acest concurs a expirat în data de 2015-06-29. Vezi concursurile active aici.
K Prizes

Campania "K Prizes" este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 15 aprilie 2015 ora 00:00:00 - 28 iunie 2015 ora 23:59:59, inclusiv (ora Romaniei).

Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice, fumatoare, care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 13 Aprilie 2015, cetateni romani, cu domiciliul stabil/resedinta in Romania si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.

Produsele participante la campania „K Prizes” sunt pachetele de tigarete Kent din gama HDi (Blue, Silver).

La achizitia unui pachet de tigarete Kent HDi din locatiile participante, persoanele adulte si fumatoare vor primi de la vanzatorii din locatie cate un talon razuibil, in limita stocului de taloane razuibile. Consumatorii trebuie sa razuiasca talonul primit, in momentul primirii acestuia (pe loc) pentru a descoperi unul din urmatoarele mesaje:

  • „Ai castigat un pachet KENT. Intreaba vanzatorul.”
  • „Ai descoperit un cod bonus XXXXXXXXX. Introdu-l pe www.k-prizes.ro”

Consumatorul ce regaseste pe talonul razuit mesajul “Ai castigat un pachet KENT. Intreaba vanzatorul.”, castiga un pachet de tigarete KENT HDi, varianta dorita. Pachetul se acorda doar in locatia unde s-a facut achizitia unui pachet de KENT HDi participant; pentru a putea intra in posesia premiului, participantul trebuie sa completeze pe loc datele personale pe talon, sa-l semneze si sa-l predea vanzatorului din locatie. Prin semnatura sa, participantul declara pe propria raspundere ca era major si fumator la data inceperii campaniei. Castigatorii de pachete KENT HDi vor intra pe loc in posesia premiului castigat, doar in locatia unde s-a facut achizitia unui pachet de KENT HDi.

Un participant poate beneficia de maxim 1 oferta (primeste 1 talon razuibil) pe zi, indiferent de numarul de pachete achizitionate.

Consumatorii ce descopera mesajul „Ai descoperit un cod bonus XXXXXXXXX. Introdu-l pe www.kprizes.ro” pot introduce codul pe www.k-prizes.ro sau prin SMS la 1858 (numar cu tarif normal valabil in retelele Vodafone, Orange, Telekom mobil) si au sansa de a castiga:

  • instant, un iPhone 6 pe zi;
  • prin tragere la sorti, la finalul campaniei, un set Apple;

La prima accesare a www.k-prizes.ro, un participant trebuie sa isi creeze cont completand urmatoarele informatii in formularul de inregistrare: Telefon Mobil, Data Nasterii, E-mail, Parola si un cod participant, valid. Ulterior, pentru accesarea site-ului, participantii trebuie sa introduca numarul de telefon mobil si parola setata.

Fiecarui numar de telefon mobil ii corespunde un cont in care se vor acumula toate codurile introduse de un participant.

Cu ajutorul unui singur cod valid introdus pe oricare canal, participantii se inscriu in tragerea la sorti pentru marele premiu: un set Apple. Fiecare nou cod valid introdus reprezinta o sansa in plus la marele premiu.

Premiile constand in iPhone 6 vor fi acordate instant, in perioada 15 aprilie – 28 iunie 2015, pentru codurile introduse pe www.k-prizes.ro conform urmatorului mecanism: inainte de inceperea campaniei are loc o tragere la sorti electronica prin care se vor desemna aleator momente castigatoare pentru fiecare premiu acordat instant, extragere asistata de un notar public. 

Un Participant poate introduce maxim 10 coduri valide intr-o singura zi, pe perioada de desfasurare a acestei Campanii. Pentru inregistrarea in campanie, participantii trebuie sa foloseasca un numar de telefon mobil activ, valabil in oricare dintre retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange si Telekom Mobil.

Premiile care vor fi oferite in cadrul acestei campanii:

  • 1 x Set Apple ce contine:
    • iPhone 6, 16 GB, silver;
    • iPad Air 2, 16 GB, silver, wi-fi;
    • MacBook Pro, Intel® Dual Core™ i5 2.70GHz, 13.3", 8GB, 128GB
  • 76 x iPhone 6, 16 GB, Silver
  • 80.060 x Pachet Kent HDi

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului Marelui Premiu se va efectua electronic in data de 30 iunie 2015, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si va fi asistata de un Notar Public. Tragerea la sorti presupune folosirea unui program cu distributie aleatorie care va selecta castigatorul dintr-o baza de date ce contine numarul de telefon mobil si numarul de sanse pentru Marele Premiu. Fiecare participant va intra in tragerea la sorti finala cu numarul de sanse acumulate pe toata perioada campaniei prin inscrierea a minim un cod valid prin intermediul website-ului.