Acest concurs a expirat în data de 2016-03-14. Vezi concursurile active aici.
Probabil cel mai bun moment sa bei un Carlsberg!

Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 19.02.2016 - 13.03.2016, exclusiv in locatiile participante mentionate aici.

Pentru a putea sa se inscrie in promotie participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

  • sa cumpere produse Carlsberg din locatiile participante in valoare cumulata de minim 15 lei, in perioada campaniei;
  • sa prezinte bonul fiscal emis la casa de marcat a locatiilor participante pe care sunt mentionate produsele Carlsberg la promoterii prezenti in spatele liniei caselor de marcat;
  • sa furnizeze promoterului urmatoarele date: nume, prenume, varsta, numar de telefon, adresa de e-mail, data nasterii; 
  • participantul va parcurge pe tableta promoterului jocul intitulat "Alege mingea castigatoare" in cadrul caruia participantul va trebui sa aleaga o minge din cele partru mingi existente pe exran;
  • dupa alegerea mingii, pe ecranul promoterului se va afisa premiul din categoria a II-a castigat. Exista posibilitatea ca una din mingile alese sa fie necastigatoare;

Participantii care au castigat pe loc un premiu din categoria a II-a, nu vor fi inscrisi automat si pentru tragera la sorti a premiilor din categoria I, decat daca acestia isi dau acordul.

Premiile oferite in cadrul prezentei campanii promotionale sunt:

  • Premii din categoria I
    • 1 x Pachet de excursii Man of the match pentru 2 persoane la unul dintre meciurile jucate in cadrul campionatului Euro 2016
    • 1 x Pachet de excursii pentru 2 persoane la unul dintre meciurile jucate in cadrul campionatului Euro 2016
  • Premii din categoria a II-a
    • 10.000 x Doza 0.5 L Carlsberg
    • 5.300 x Fluier
    • 1.200 x Mingi Football

Tragera la sorti aferenta premiilor din categoria I se va efectua in data de 17.03.2016.

Premiile din categoria a II-a vor fi acordate castigatorilor pe loc de catre promoteri in locatiile articipante in cazul in care participantul este declarat castigator.