Acest concurs a expirat în data de 2014-09-02. Vezi concursurile active aici.
Castiga Trofeul Snickers si unul dintre premiile surpriza Snickers!

Concursul „Cupa Snickers Ball 2014” se va desfăşura în perioada 23 iunie – 1 septembrie 2014.

Pentru a participa la concursul „Cupa Snickers”, desfasurat pe pagina de Facebook Snickers, participantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: 

  • sa se autentifice pe site-ul www.facebook.com, folosind un cont valid de Facebook
  • sa apese butonul Like, disponibil în pagina de Facebook Snickers 
  • sa acceseze aplicația de Facebook Snickers, în perioada 23 iunie – 1 septembrie 2014 si să iși defineasca profilul de jucator (nume, prenume, numele echipei sale) 
  • să activeze cel putin un meci din cel putin o etapa a Cupei Snickers, in intervalul 23 iunie – 1 septembrie 2014

Durata Cupei Snickers: Concursul Cupa Snickers Ball 2014 dureaza 10 saptamani. Calendarul Cupei Snickers cuprinde 10 etape, iar fiecare etapa contine cate 4 meciuri. Cele 10 etape pot fi jucate saptamanal, pe durata celor 10 saptamani de competitie sau pot fi activate intr-o perioada de timp mai scurta, in functie de preferintele participantului (o zi, o saptamana, o luna etc.). Cele 10 etape sunt interconditionate, astfel ca un participant nu poate activa etapa 10 daca nu a finalizat, in prealabil, celelalte 9 etape ale Cupei Snickers. Parcurgerea unei etape inseamna activarea fiecaruia dintre cele patru meciuri pe care le contine o etapa. 

Punctaj asociat meciurilor apartinand etapelor Cupei Snickers: Fiecare etapa din Cupa Snickers are alocat un anumit numar de puncte, astfel: 

  • Etapa 1 (Spania; Argentina; Italia; Mexic) – 240 puncte 
  • Etapa 2 (Camerun; Croatia; Olanda; Chile) – 240 puncte 
  • Etapa 3 (Australia; Columbia; Japonia; Grecia) – 240 puncte 
  • Etapa 4 (Costa Rica; Anglia; Uruguay; Franta)– 240 puncte 
  • Etapa 5 (Elvetia; Ecuador; Honduras; Iran) – 240 vpuncte 
  • Etapa 6 (Nigeria; Bosnia si Hertegovina; Germania; USA) – 240 puncte 
  • Etapa 7 (Ghana; Portugalia; Belgia; Algeria) – 240 puncte
  • Etapa 8 (Rusia; Coreea; Biscuit Men; Black Cats) – 240 puncte
  • Etapa 9 (The Eagles; The Diamonds; The Vikings; The Woodpeckers) – 240 puncte
  • Etapa 10 (The Avengers; The Crazy Hunters; The Thunder; The Incredibles) – 240 puncte 

Goluri date: Colectarea unei mingii de ciocolata Snickers valoreaza 15 puncte si reprezinta un gol dat echipei adverse de catre echipa jucatorului participant. Colectarea unei mingii de ciocolata Snickers presupune selectarea acesteia, prin click pe minge, in momentul transformarii sale din minge de fotbal in minge de ciocolata. 

Goluri primite: Fiecare minge de ciocolata Snickers omisa de un jucator valoreaza -15 puncte si reprezinta un gol primit de echipa jucatorului participant. Pentru a nu primi gol, jucatorii trebuie sa fie atenti la minge si sa dea click pe aceasta doar in momentul in care mingea de fotbal se transforma in minge de ciocolata. Daca jucatorul nu da click pe minge atunci cand ea se transforma in minge de ciocolata, se presupune ca acesta a primit gol de la echipa adversa si i se vor lua 15 puncte din numarul total cumulat pana la momentul respectiv. 

Penalizari punctaj meci - Faulturi: Fiecare click dat in perimetrul jocului, altundeva decat pe mingea de ciocolata, reprezinta un fault, pentru care participantul primeste o penalizare de minus 1 punct. 

Bonusuri meci – Batoane Snickers colectate si numar de sanse: Daca un jucator participant reuseste sa colecteze toate mingiile de ciocolata Snickers aferente unui meci, fara erori (in lipsa clickurilor date in perimetrul jocului, altundeva decat pe mingea de ciocolata), jucatorul va primi automat un bonus, pe langa punctajul standard pe care il primeste pentru colectarea mingiilor Snickers. Bonusul este oferit la finalul meciului si insumeaza un numar de 50 de puncte care se vor adauga la numarul total de puncte cumulate pana la momentul respectiv. Totodata, alaturi de bonusul de 50 de puncte oferit, jucatorul va primi o sansa de castig, in masura in care acesta se califica in tragerea la sorti prin care vom desemna castigatorii premiilor saptamanale si a celor finale. Sansele de castig ii sunt utile unui jucator si vor fi luate in calcul numai in masura in care participantul se califica la unul dintre premiile oferite in competitie (saptamanal sau final), alaturi de unul sau mai multi participanti, pe aceeasi pozitie (acelasi numar de puncte). Astfel, numarul de sanse ii este folositor unui jucator in masura in care acesta va intra intr-o tragere la sorti. Daca un jucator reuseste sa colecteze toate mingiile de ciocolata dintr-un meci, insa are greseli (faulturi) pe parcursul unui meci, acesta va primi un bonus mai mic, in valoare de 20 de puncte.

Afisarea scorului: „Scorul” mingiilor de ciocolata colectate va fi afisat in pagina de joc a fiecarui meci, prin intermediul unui baton Snickers („Snickers Bar”), care se umple treptat, pe masura ce fiecare dintre mingiile de ciocolata asociate unui meci, este colectata de catre jucatorul participant. Punctajul total obtinut de un jucator este afisat in pagina meciului (a jocului), in zona de deasupra fiecarui joc. 

Fiecare meci apartinand unei etape din Cupa Snickers poate fi jucat de cate ori doreste un participant. Punctajul pentru un meci jucat va fi acordat participantului o singura data. Finalizarea unui meci si apasarea butonului „Rejoaca” inseamna resetarea punctajului asociat fiecarui meci; astfel, jucatorul participant reia meciul respectiv de la zero. 
 
Insigne pentru performanta (Badge-uri): Dupa fiecare meci finalizat, participantii isi vor putea evalua performantele prin intermediul unei insigne care le permita sa isi evalueze performantele la nivelul fiecarui joc. Participantii vor primi trei tipuri de insigne, in functie de performantele detinute pentru fiecare meci. Daca vor juca perfect meciul, acestia vor primi insigna Gold (Aur), daca vor juca satisfacator, vor primi insigna Silver (Argint), iar daca vor juca la nivel de incepator/nesatisfacator, acestia vor primi insigna Bronze (Bronz). Insignele nu fac parte din punctaj, ci reprezinta doar un etalon de evaluare a performantelor fiecarui meci jucat de participanti, permitandu-le acestora sa isi imbunatateasca jocul, prin reluarea unui joc in care au obtinut insigna Bronz, de exemplu. Insigna va fi afisata in cadrul jocului, prin intermediul unei benzi atasate meciurilor jucate de catre participant.

Invita prieteni (Spectatori invitati): Iti poti invita prietenii sa participe la meciurile din Cupa Snickers, ca spectatori. Prin accesarea butonului „Invita prieteni” , vei trimite prietenilor tai o invitatie de a se alatura Cupei Snickers. Numarul invitatiilor trimise va fi contorizat ca numar de spectatori, in bara de deasupra jocului, unde iti contorizam punctajul, iar prietenii invitati de tine pot lua parte la Cupa, prin acordarea permisiunilor catre aplicatia Snickers si activarea meciurilor din Cupa Snickers. 

In cadrul concursului online Cupa Snickers Ball 2014 vor fi acordate 100 de premii „finale” surpriza si 20 de premii saptamanale (2 tricouri personalizate Cupa Snickers/ saptamana, timp de zece saptamani). 

In masura in care mai multi castigatori detin acelasi numar de puncte, la finalul concursului vom realiza o tragere la sorti prin care ii vom desemna pe cei 100 de participanti castigatori finali aipremiilor supriza. Totdata, vom extrage un numar de 20 de rezerve, pentru cazurile in care participantii castigatori nu transmit toate datele solicitate, in intervalul specificat in prezentul Regulament.