Acest concurs a expirat în data de 2015-06-22. Vezi concursurile active aici.
Project yourself.

Campania Kent “Project yourself” este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 23 Februarie 2015 ora 12:00:00 - 21 Iunie 2015 ora 23:59:59, inclusiv.

Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice, fumatoare, care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 22 Februarie 2015 (inclusiv), cetateni romani, cu domiciliul stabil/resedinta in Romania.

Produsele participante la campania Kent “Project yourself” sunt pachetele de tigarete care prezinta urmatoarele caracteristici, comercializate de British American Tobacco (Romania) Trading S.R.L. pe teritoriul Romaniei: Kent HD 94 (variantele Black, Blue, Silver)Kent HD KS (Blue, Silver, White)Kent iSwitch (100S, KS) si Kent Nanotek (White, Black) care au tiparit pe banda de desigilare a pachetului mesajul „www.projectyourself.ro”. Fiecare pachet participant la aceasta Campanie contine un cod unic format din 9 sau de 5 caractere alfanumerice. Codul unic participant la campanie este tiparit pe interiorul capacului pachetului de tigarete participant. Nu participa la aceasta Campanie pachetele de tigarete Kent care nu prezinta caracteristicile descrise mai sus.

Campania Kent “Project yourself” se desfasoara pe www.project-yourself.ro (site disponibil si pentru telefon mobil), prin intermediul caruia persoanele adulte si fumatoare pot inregistra coduri in scopul participarii la aceasta campanie. La prima accesare a site-ului, un participant trebuie sa isi creeze cont completand urmatoarele informatii in formularul de inregistrare: Telefon Mobil, Data Nasterii, E-mail, Parola, Nume, Localitate, Marca de tigarete fumata de obicei si un cod participant (75Z5C4HB5), valid. Pentru a-si activa contul creat pe site, participantii vor primi un cod de activare prin SMS, pe numarul de telefon cu care si-au creat cont. Dupa activarea contului creat, pentru accesarea site-ului, participantii trebuie sa introduca doar numarul de 3 telefon mobil si parola setata. Doar dupa activarea contului, participantii pot accesa continutul siteului www.project-yourself.ro.

Fiecarui numar de telefon mobil ii corespunde un cont in care se vor acumula toate codurile introduse de un participant, respectiv sansele la castigarea premiilor. Un Participant poate introduce maxim 15 coduri valide intr-o saptamana (de luni pana duminica), indiferent de metoda folosita pentru inscriere (site desktop sau platforma mobil) pe perioada de desfasurare a acestei Campanii.

Pentru inregistrarea in campanie, participantii trebuie sa foloseasca un numar de telefon mobil activ, valabil in oricare dintre retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange si Telekom Mobil.

Tipuri de coduri participante:

  • Coduri unice ce se gasesc sub capacul fiecarui pachet de tigarete Kent participant la Campanie;
  • Coduri bonus oferite de Organizatori persoanelor adulte si fumatoare selectate in mod aleatoriu din baza de date a companiei British American Tobacco (Romania) Trading S.R.L;
  • Coduri cadou oferite persoanelor adulte, fumatoare de catre reprezentantii British American Tobacco (Romania) Trading S.R.L sau de catre personalul de vanzari al unor magazine selectate de Organizatori;
  • Coduri MGM(75Z5C4HB5) fiecare participant care isi creaza pe site, in perioada 23 Februarie – 29 Martie 2015, un cont activ va primi un cod unic de MGM;

La fiecare cod inregistrat in Campanie, participantul va fi instiintat instant cu privire la validitatea codului (vor primi raspunsul pe site). Participantii trebuie sa pastreze dovada codurilor inregistrate de ei in Campanie, in original, pentru ca in cazul in care vor castiga un premiu sa poata face dovada codului trimis.

Provocari: pe perioada de desafasurare a campaniei, pe www.project-yourself.ro vor fi active provocari
individuale sau provocari de echipa.

  • La nivel individual, in perioada 9 Martie – 29 martie 2015 va fi activa provocarea Avanpremiere Cinema. Pentru a realiza la aceasta provocare, participantii trebuie sa isi creeze un poster de film, folosind o fotografie pe care o incarca pe site.
  • In perioada 30 Martie – 5 Iunie 2015, participantii care un cont activ pe site se pot grupa in echipe de cate 4 membrii. Pentru a participa la o provocare de echipa, participantii trebuie sa faca parte dintr-o echipa completa (echipa sa aiba 4 membrii), in caz contrar nu vor putea participa la aceste provocari. Provocarile la nivel de echipa sunt:
    • Start your summer: in perioada 30 Martie – 19 Aprilie 2015, minim unul din cei 4 membrii ai echipei trebuie sa incarce o fotografie cu toti membrii echipei la o petrecere pentru a se califica pentru tragerea la sorti pentru premiile acestei provocari;
    • Shorts up: in perioada 20 Aprilie – 3 Mai 2015, minim unul din cei 4 membrii ai echipei trebuie sa raspunda corect la minim o intrebare de tip quizz, afisate pe site, pentru a se califica pentru premiile acestei provocari;
    • Private party: in perioada 4 Mai – 24 Mai 2015, minim unul din cei 4 membrii ai echipei trebuie sa creeze un cocktail folosind ingredientele disponibile pe site, pentru a se califica pentru premiile acestei provocari.

Pe www.project-yourself.ro, participantii trebuie sa colecteze puncte pentru a avea sanse la premiile Campaniei.

Premiile oferite in cadrul acestei Campanii sunt:

  • A. Marele premiu 50.000 EURO. Marele premiu se acorda prin tragere la sorti, la sfarsitul Campaniei. Pentru a acumula o sansa in tragerea la sorti pentru acest premiu, participantii trebuie sa introduca minim un cod valid si sa isi completeze viziunea pe site in Sectiunea Project Yourself;
  • B. Premii Saptamanale1 MacBook Pro si 7 iPhone 6, acordate prin tragere la sorti, in fiecare saptamana. Pentru a acumula o sansa in tragerea la sorti pentru aceste premii, participantii trebuie sa acumuleze minim 1 punct in contul lor, in saptamana anterioara tragerii la sorti;
  • C. Premii speciale 10 Apple set (un set este format din iPhone 6, iPad Air 2 si  MacBook Pro). Se acorda garantat la participantii din top 10 care colecteaza in perioada 23 Februarie – 29 Martie 2015 cel mai mare punctaj in contul lor. In cazul in care vor fi mai multi participanti in Top 10, cu acelasi punctaj, departajarea se va realiza printr-o tragere la sorti. Punctajul pentru acest premiu se calculeaza astfel: Punctaj premiu special = Total puncte colectate de participant in contul sau + total puncte echivalente numarului de coduri din pachete, introduse de acei participanti care si-au creat cont pe site, folosind codul de MGM al participantului
  • D. Premii instant137.500 pachete de KENT, 20.000 brichete KENT, 28.000 memory stick-uri si 8.500 power bank-uri. Se acorda conform unui algoritm probabilistic care va stabili daca un cod valid, inregistrat in campanie este castigator sau nu al unui premiu instant, respectiv premiul castigat. Algoritmul este integrat intr-un software care proceseaza fiecare cod valid primit in timp real (in momentul in care codul validat intra in sistem).
  • E. Premii provocari:
    • Avanpremiere Cinema - Bilete pentru 2 persoane (pentru castigator si un insotitor adult) la avanpremiera filmului Fast and Furious 7 si meniu popcorn. Aceste premii se acorda prin tragere la sorti, fiecare punct colectat in perioada 9 Martie – 29 Martie 2015, reprezinta cate o sansa la tragerea la sorti pentru premiul acestei provocari, numai daca participantul realizeaza provocarea de pe site (isi creaza minim un poster);
    • Start your summer – Pachet turistic de 1 Mai 2015 la Mamaia pentru membrii echipei. Aceste premii se acorda prin tragere la sorti, fiecare punct colectat de echipa in perioada 30 Martie – 19 Aprilie 2015, reprezinta o sansa la tragerea la sorti pentru premiul acestei provocari, numai daca minim un membru al echipei realizeaza provocarea corespunzatoare de pe site;
    • Shorts up:
      • bilete la evenimentul exclusiv „Shorts up” pentru cei 4 membrii ai echipei. Aceste premii se acorda prin tragere la sorti, fiecare punct colectat de echipa in perioada 20 Aprilie – 3 Mai 2015, reprezinta o sansa la tragerea la sorti pentru premiul acestei 6 provocari, numai daca minim un membru al echipei realizeaza provocarea corespunzatoare de pe site;
      • o excursie la Hollywood - echipa cu cele mai multe puncte colectate (suma punctelor colectate de fiecare membru al echipei) in perioada 20 Aprilie – 3 Mai 2015 si care a realizat provocarea de pe site (minim un membru al echipei) castiga garantat acest premiu pentru cei 4 membrii ai echipei. In cazul in care vor fi mai multe echipe cu acelasi punctaj, echipa castigatoare pentru acest premiu va fi desemnata prin tragere la sorti.
    • Private party:
      • accesul la intrarea la petrecerea KENT pentru cei 4 membrii ai echipei. Aceste premii se acorda prin tragere la sorti, fiecare punct colectat de echipa in perioada 4 Mai – 24 Mai 2015, reprezinta o sansa la tragerea la sorti pentru premiul acestei provocari, numai daca minim un membru al echipei realizeaza provocarea corespunzatoare de pe site;
      • o excursie la Ibiza - echipa cu cele mai multe puncte colectate (suma punctelor colectate de fiecare membru al echipei) in perioada 4 Mai – 24 Mai 2015 si care a realizat provocarea de pe site (minim un membru al echipei) castiga garantat acest premiu pentru cei 4 membrii ai echipei. In cazul in care vor fi mai multe echipe cu acelasi punctaj, echipa castigatoare pentru acest premiu va fi desemnata prin tragere la sorti.

Pe toata durata campaniei un participant poate castiga maxim cate un premiu din fiecare categorie si 5 premii instant.

Pe www.project-yourself.ro, participantii pot colecta puncte astfel:

  • fiecare cod valid introdus in campanie reprezinta 1 punct;
  • fiecare provocare rezolvata corect de un participant ii aduce acestuia 3 puncte in contul sau (un participant primeste o singura data 3 puncte, indiferent de cate ori va „rezolva” provocarea de pe site);
  • in perioada 23 Februarie 2015 – 29 Martie 2015, fiecare nou participant in promotie care isi creaza cont pe site cu codul de MGM al unui participant, ii aduce acestuia (participantul corespunzator codului MGM) 3 puncte (in limita a maxim 50 de participanti = 150 puncte).

Punctele se acorda doar pentru participantii care introduc codul de MGM la crearea contului pe site (sau in maxim 24 de ore de la crearea contului, in cazul in care isi creaza cont folosind un cod unic din pachetele de Kent).

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului Marelui Premiu se va efectua electronic in data de 23 Iunie 2015, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si va fi asistata de un Notar Public. Tragerea la sorti presupune folosirea unui program cu distributie aleatorie care va selecta castigatorul dintr-o baza de date ce contine numarul de telefon mobil si numarul de sanse pentru marele premiu. Fiecare participant va intra in tragerea la sorti finala cu numarul de sanse acumulate pe toata perioada campaniei prin completarea viziunii sale in sectiunea Project Yourself, disponibila pewww.projectyourself.ro, si introducerii minim unui cod valid.

Tragerile la sorti saptamanale se vor organiza electronic in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si vor fi asistate de un notar public. Pentru a avea o sansa in tragerea la sorti saptamanala, fiecare participant trebuie sa acumuleze in contul sau minim 1 punct, in saptamana anterioara tragerii la sorti. Tragerile la sorti se vor desfasura dupa cum urmeaza:

  • pe 3 Martie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor , in perioada 23 Februarie – 1 Martie 2015 (inclusiv);
  • pe 10 Martie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor , in perioada 2 Martie – 8 Martie 2015 (inclusiv);
  • pe 17 Martie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor , in perioada 9 Martie – 15 Martie 2015 (inclusiv);
  • pe 24 Martie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor , in perioada 16 Martie – 22 Martie 2015 (inclusiv);
  • pe 31 Martie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor , in perioada 23 Martie – 29 Martie 2015 (inclusiv);
  • pe 8 Aprilie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 30 Martie – 5 Aprilie 2015 (inclusiv);11
  • pe 14 Aprilie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 6 Aprilie – 12 Aprilie 2015 (inclusiv);
  • pe 21 Aprilie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 13 Aprilie – 19 Aprilie 2015 (inclusiv);
  • pe 28 Aprilie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 20 Aprilie – 26 Aprilie 2015 (inclusiv);
  • pe 5 Mai 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 27 Aprilie – 3 Mai 2015 (inclusiv);
  • pe 12 Mai 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 4 Mai – 10 Mai 2015 (inclusiv);
  • pe 19 Mai 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 11 Mai – 17 Mai 2015 (inclusiv);
  • pe 26 Mai 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 18 Mai – 24 Mai 2015 (inclusiv);
  • pe 2 Iunie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 25 Mai – 31 Mai 2015 (inclusiv);
  • pe 9 Iunie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 1 Iunie – 7 Iunie 2015 (inclusiv);
  • pe 16 Iunie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 8 Iunie – 14 Iunie 2015 (inclusiv);
  • pe 23 Iunie 2015, la aceasta tragere la sorti vor intra participantii care au acumulat puncte in contul lor, in perioada 15 Iunie – 21 Iunie 2015 (inclusiv).

Tragerile la sorti pentru premiile provocarilor. Aceste trageri la sorti se vor organiza electronic in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si vor fi asistate de un notar public. Tragerile la sorti se vor desfasura dupa cum urmeaza:

  • pentru provocarea Avanpremiere Cinema, tragerea la sorti va avea loc pe 31 Martie 2015;
  • pentru provocarea Start your summer, tragerea la sorti va avea loc pe 21 Aprilie 2015;
  • pentru provocarea Shorts up, tragerea la sorti va avea loc pe 5 Mai 2015;
  • pentru provocarea Private party, tragerea la sorti va avea loc pe 26 Mai 2015;

Cod de activare: 75Z5C4HB5