Acest concurs a expirat în data de 2015-06-29. Vezi concursurile active aici.
Kadjar. Stop watching, start living.

Campania va incepe in data de 22 lunie 2015, ora 00:01, ora Romaniei si se va incheia in data de 28 iunie 2015, ora 00:00, ora Romaniei.

Pentru a participa in campanie, participantii trebuie sa acceseze aplicatia denumita "Kadjar. Stop watching, start living."disponibila in doua versiuni, o versiune care poate fie accesata incepand cu 22 iunie, pana pe 28 iunie 2015 prin una din cele 2 plaforme, pe pagina de Facebook Renault sau site-ul Renault, si cea de a doua versiune, disponibila in showroom-uri in  perioada  25 - 28  iunie  2015.  Indiferent de versiunea de aplicatie prin care participantii aleg sa participe la campanie, acestia au aceleasi numar de sanse de castig.

Pentru a participa la campanie prin intermediul versiunii online, participantii trebuie sa intre incepand cu data de 22 iunie pe una dintre cele doua platforme: pe pagina de Facebook Renault sau site-ul Renault si sa urmareasca unul sau toate cele 3 filmulete puse la dispozitie de catre organizator. Dupa fiecare film participantul va trebui sa raspunda la o intrebare cu 3 variante de raspuns, dintre care una singura este cea corecta, pentru a participa la tragerea la sorti cu premii care constau in 4 miniaturi Kadjar per showroom, 2 vouchere per showroom in valoare de 403 RON fara TVA utilizabile in magazinele Decathlon si 3 excursii de cate un weekend cu Kadjar. Pentru fiecare raspuns corect utilizatorului i se genereaza un cod unic. ln total pot fi generate trei coduri unice aferente celor trei filmulete. Pentru a intra in tragerea la sorti, cei care au raspuns corect la cel putin una din cele trei intrebari, trebuie :

  • sa completeze in aplicatie numele, prenumele, telefonul mobil, adresa de email si orasul si sa fie de acord cu termenii si cond iti ile de participare
  • sa mearga in oricare dintre showroom-urile Renault din Romania in perioada campaniei  in intervalul orar: joi si vineri: 09:00 - 19:00, sambata: 09:00 - 18:00, duminica: 09:00 - 16:00 si sa comunice codurile sau codul reprezentantului din showroom pentru validare. Fiecare cod reprezinta o sansa la unul din premiile puse in jos prin tragere la sorti din aceasta campanie.

Toate codurile sunt unice si vor fi verificate de catre reprezentantul din showroom prin acesarea unei pagini interne a organizatorului. Dupa validarea codului, participantii vor intra automat in tragerea la sorti pentru unul din premiile oferite in campanie.

Pentru a participa la campanie prin intermediul versiunii din showroom a aplicatiei, participantii trebuie sa vina in showroom-urile Renault in perioada 25 - 28 iunie 2015, sa completeze datele in forumlarul special creat si sa isi genereze cele 3 coduri de participare. Codurile astfel generate sunt validate automat, participantul nemaifiind obligat sa valideze codurile ca sa isi asigure inscrierea la tragerea la sorti.  Datele de participare trebuie completate corect si complet astfel incat pe baza acestora sa se poata realiza identificarea si contactarea participantului, in cazul in care acesta este desemnat castigator.

Un participant poate obtine maxim 3 sanse in campanie, si poate castiga un singur premiu, indiferent de tipul acestuia, pe toata perioada de desfasurare a campaniei, indiferent de nu marul de conturi de pe care participa. 

Premiile oferite in cadrul acestei Campanii sunt:

  • 192 de miniaturi Kadjar
  • 96 premii constand in vouchere in valoare bruta de 403 RON fara TVA, utilizabile in magazinele Decathlon
  • 3 experiente timp de un weekend cu Kadjar

O experienta de un weekend cu Kadjar cuprinde:

  • cazare cu mic dejun inclus pentru 2 persoane la categoria de hotel stabilita de Organizator;
  • 1 autoturism Renault Kadjar imprumutat pe perioada weekend-ului;
  • carburantul necesar deplasarii dus/intors la destinatie;
  • o experienta extrema pentru 2 persoane care poate consta in salt cu parasuta, salt cu parapanta si zbor cu balonul;

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor se va efectua in maxim 10 zile lucratoare de la data incheierii campaniei, in prezenta unei comisii formate dintr-un reprezentant al organizatorului si un notar public la sediul organizatorului. Tragerea la sorti presupune folosirea unui program cu distributie aleatorie care va selecta castigatorii dintr-o baza de date ce contine E-mail si Telefon.