Acest concurs a expirat în data de 2015-07-27. Vezi concursurile active aici.
Castiga in stilul tau.

Campania Pall Mall “Castiga in stilul tau” este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in perioada 2 Iunie 2015 ora 00:00:00 - 26 Iulie 2015 ora 23:59:59, inclusiv (ora Romaniei).

Produsele participante la campania Pall Mall “Castiga in stilul tau” sunt pachetele de tigarete Pall Mall Extra Cut (variantele Black, Blue, White), comercializate de British American Tobacco (Romania) Trading S.R.L. pe teritoriul Romaniei, care prezinta cod sub capac. Fiecare pachet participant la aceasta Campanie contine un cod unic format din 5 caractere alfanumerice. Codul unic participant la campanie este tiparit pe interiorul capacului pachetului de tigarete participant. 

In perioada desfasurarii Campaniei, persoanele adulte fumatoare pot trimite coduri in scopul participarii la aceasta campanie prin doua modalitati:

  • A. Prin SMS – codul unic (fara niciun spatiu sau semn suplimentar intre caractere) trebuie trimis la numarul 1833 (numar cu tarif normal valabil in retelele Vodafone, Orange, Telekom mobil);
  • B. Prin intermediul website-ului www.mereumaimult.ro - la prima accesare, un participant trebuie sa isi creeze cont completand formularul de inregistrare;

Fiecarui numar de telefon mobil ii corespunde un cont in care se vor acumula toate codurile introduse de un participant, respectiv sansele la castigarea premiilor. Codurile pot fi introduse prin oricare din cele 2 canale: SMS si website (varianta desktop sau de mobil). Sansele de pe toate cele 2 canale se cumuleaza in contul fiecarui participant.

La fiecare cod inregistrat in Campanie, participantul va fi instiintat instant cu privire la validitatea codului (cei care trimit codul prin SMS vor primi raspunsul referitor la validitatea codului introdus prin SMS, iar cei care introduc codul prin website vor primi raspunsul pe website). Participantii trebuie sa pastreze capacele pachetelor in original, cu codurile unice inregistrate de ei in Campanie, pentru ca in cazul in care vor castiga un premiu sa poata face dovada codului trimis.

Premiile oferite in cadrul acestei Campanii sunt:

  • A. Marele premiuo masina Volkswagen. Participantii pot alege masina Volkswagen care se potriveste cel mai bine stilului lor dintre Volkswagen Beetle, Volkswagen Passat si Volkswagen Tiguan. Participantii pot opta pentru oricare din cele 3 variante, pe tot parcursul Campaniei. Marele premiu se acorda prin tragere la sorti, la sfarsitul Campaniei. Pentru a acumula o sansa in tragerea la sorti pentru acest premiu, participantii trebuie sa introduca minim un cod valid, indiferent de metoda de inscriere (website desktop sau mobil sau SMS).
  • B. Premii in stilul tau, acordate prin tragere la sorti, la sfarsitul Campaniei. Pentru fiecare cod valid introdus, participantii pot alege unul din cele 15 premii prezentate, fiecare alegere reprezentand o sansa in tragerea la sorti pentru premiul respectiv. La sfarsitul campaniei, va fi desemnat prin tragere la sorti, cate un castigator pentru fiecare din cele 15 premii. Pe website-ul campaniei sunt prezentate 5 categorii, fiecarei categorii ii corespund 3 premii:
  • C. Premii instant – constand in pachete si tricouri ce vor fi acordate conform unui algoritm probabilistic care va stabili daca un cod valid, inregistrat in campanie este castigator sau nu al unui premiu instant. Algoritmul este integrat intr-un software care proceseaza fiecare cod valid primit in timp real (in momentul in care codul validat intra in sistem).

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului Marelui Premiu se va efectua electronic in data de 28 Iulie 2015, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si va fi asistata de un Notar Public.

Tragerile la sorti pentru premiile din categoria „Premii in stilul tau” se va organiza in data de 28 Iulie 2015, electronic in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea Campaniei si va fi asistata de un notar public.

Tragerea la sorti electronica presupune folosirea unui program cu distributie aleatorie care va selecta castigatorii dintr-o baza de date ce contine numarul de telefon mobil si numarul de sanse pentru fiecare premiu pentru care au optat pe perioada Campaniei.