Acest concurs a expirat în data de 2015-01-01. Vezi concursurile active aici.
Castiga 12.000 euro sau alte premii lunar

Campania “Angajam Pasionati de Relaxare” se va desfasura in perioada: 01 iunie 2014 ora 16:00 – 31 decembrie 2014 ora 20:00, inclusiv.

Prin Produse Participante se va intelege: produse promotionale comercializate de catre Organizator pe piata din Romania, marcate pe ambalaj cu stickerul promotionala „Angajam Pasionati de Relaxare”, iar in interiorul ambalajului contin un cod unic. Produsele participante sunt:

  • Jacobs 3 in 1 Classic, e 15.2g
  • Jacobs 3 in 1 Intense,  e 17.5g
  • Jacobs Ice Coffee, e 18g
  • Jacobs Milka, e 18g

Codul unic aflat in interiorul produselor promotionale este format dintr‐un sir de 8 sau 9 caractere alfanumerice. Ambalajul promotional in original, integral, trebuie pastrat pentru validarea castigatorilor si inmanarea premiilor.

In cadrul Promotiei pot fi acordate urmatoarele categorii de premii:

Premii lunare: In fiecare luna a campaniei se acorda pe baza unui top 25 realizat pentru fiecare tipologie a jocului:

  • Fotograf:
    • Iunie: 25 x Polaroid Digital Instant Print Camera
    • Iulie: 25 x Rucsac foto profesional Tamrac  
    • August: 25 x Aparat foto subacvatic
    • Septembrie: 25 x Kit lumini iPhone -­ Manfrotto 
    • Octombrie: 25 x Kit Lumini Studio Hakutatz
    • Noiembrie: 25 x Aparat foto digital Nikon COOLPIX L320
    • Decembrie: 25 x Obiect foto smartphone ‐ Sony DSCQX10B
  • Stilist:
    • Iunie: 25 x Voucher H&M
    • Iulie: 25 x Voucher Zara
    • August: 25 x Voucher Musette
    • Septembrie: 25 x Voucher Diesel
    • Octombrie: 25 x Voucher Pull & Bear
    • Noiembrie: 25 x Voucher Mango
    • Decembrie: 25 x Voucher Asos
  • Muzician:
    • Iunie: 25 x Sistem audio
    • Iulie: 25 x Clape Yamaha
    • August: 25 x Set Karaoke
    • Septembrie: 25 x Chitara  electrica
    • Octombrie: 25 x Casti DJ Roland RH - D20
    • Noiembrie: 25 x Pick ­‐ up Sony
    • Decembrie: 25 x Set tobe electronice
  • Practicant de sport extrem:
    • Iunie: 25 x Ceas subacvatic Diesel cu camera hd inserata
    • Iulie: 25 x Bicicleta pliabila
    • August: 25 x Polaroid Extreme Action Camera
    • Septembrie: 25 x Longboard
    • Octombrie: 25 x Masa foosball Garlando
    • Noiembrie: 25 x Consola Xbox
    • Decembrie: 25 x Placa snowboard Rossignol

Premii mari: La sfarsitul campaniei se acorda cate un premiu mare pentru fiecare tipologie. Premiul mare se acorda acelui participant care a acumulat numarul maxim de puncte pentru fiecare tipologie:

  • Fotograf: 1 x 12.000 Euro
  • Muzician: 1 x 12.000 Euro
  • Stilist: 1 x 12.000 Euro
  • Practicant de sport extrem: 1 x 12.000 Euro

Valoarea in lei a unui premiu de 12.000 Euro este calculata la un curs valutar de 4.5 lei/euro. Premiile se acorda in lei. Din valoarea premiilor, se va retine impozitul aferent in valoare de 8544 lei, diferenta de 45456 lei fiind cea ce va fi virata in contul castigatorului. In cazul in care 2 sau mai multi participanti acumuleaza acelasi numar de puncte, castigator va fi cel care le-­a acumulat primul, cronologic.

Premii spontane: Pe parcursul campaniei se vor acorda 12 premii spontane, cate trei pentru fiecare tipologie. Aceastea vor fi premii surpriza, constand in experiente, si se vor acorda participantilor care ating anumiti pasi in cadrul aplicatiei.

Detalii despre premii, cat si mecanismul prin care ele vor fi acordate, se vor comunica ulterior, printr‐un Act Aditional asociat Regulamentului.

  • Fotograf: 3 x Surpriza
  • Muzician: 3 x Surpriza
  • Stilist (Fashion Designer): 3 x Surpriza
  • Practicant de sport extrem: 3 x Surpriza

Mecanismul campaniei promotionale:

Pentru a participa la Campanie, Participantii trebuie:

  • sa acceseze pagina www.jacobs3in1.ro
  • sa intre direct in joc apasand butonul “intra in joc”, urmand sa selecteze ulterior tipologia dorita
  • sa detina/creeze cont pe site-­ul www.facebook.com si sa se logheze in acesta
  • sa permita site-­‐ului www.facebook.com sa acceseze detaliile contului
  • sa  completeze, suplimentar, datele sale personale cu numarul de telefon asa incat sa poata fi contactati telefonic in caz de castig.

Dupa logarea pe site‐ul www.facebook.com si completarea datelor personale, va fi afisata interfata jocului, participantul putand alege tipologia pentru care doreste sa se inscrie in campanie (fotograf, designer fashion, muzician, practicant de sport extrem). In urma alegerii unei tipologii la oricare dintre pasi va fi generat un personaj reprezentativ pentru tipologia respectiva.

Indiferent de tipologia aleasa, jucatorul va parcurge, pe rand, 4 etape corespunzatiare a 4 medii virtuale:

  1. productie – va realiza o actiune specifica tipologiei alese
  2. prelucrare – va personaliza produsul/actiunea realizata la 1
  3. expunere si vanzare – va expune si vinde produsul prelucrat la 2. In urma vanzarii (virtuale) a produsului, jucatorul va primi bani virtuali, denumiti “coins”.
  4. reinvestire – va utiliza banii virtuali obtinuti la 3 pentru indeplinirea altor misiuni conexe tipologiei alese

Pentru a efectua oricare dintre actiunile mentionate mai sus, jucatorul necesita o energie virtuala, care se consuma odata cu actiunile si se poate regenera:

  1. fie instant, prin folosirea codurilor de pe ambalajele produselor participante la promotie
  2. fie odata cu trecerea timpului
  3. fie instant, la cresterea in nivel in cadrul jocului

Un cod promotional convertit in energie de joc este echivalent cu 12 unitati de energie, adica o patrime din bara ce indica “nivelul de energie”. Pentru a completa integral nivelul  de  energie,  trebuiesc  convertite  4 coduri sau trebuie asteptat 24 de ore, timp in care nivelul de energie se va regenera complet.

Dupa autentificarea pe site‐ul www.jacobs3in1.ro, prin conectarea cu www.facebook.com si completarea datelor personale, participantul are optiunea de a introduce codurile promotionale in sectiunea dedicata. Un participant poate introduce oricate coduri, acestea acumulandu­‐se in contul asociat Participantului si pot fi utilizate oricand, dupa dorinta participantului, pentru transformarea lor in puncte sau  “energie de joc” pentru oricare dintre personajele corespunzatoare tipologiilor alese de acesta.

Acumularea  punctelor: Pe parcursul campaniei, participantul poate acumula puncte prin acumula puncte prin urmatoarele metode:

  • introducand coduri valide in sectiunea dedicata si convertindu­‐le pe acestea:
    • a) direct in puncte
    • b) in “energie” virtuala, necesare desfasurarii actiunilor descrise mai jos.
  • indeplinind actiunile corespunzatoare fiecarei tipologii; aceste puncte se asociaza personajului corespunzator tipologiei pentru care au fost indeplinite actiunile
  • aducand un nou membru in joc, din sectiunea dedicata din cadrul aplicatiei; aceste puncte se asociaza personajului utilizat la momentul lansarii invitatiei. Punctele se acorda doar in momentul in care utilizatorul invitat accepta invitatia si se aloca lunii de joc din momentul acceptarii invitatiei si aferent personajului activ in momentul in care invitatia a fost lansata.Daca utilizatorul invitat era deja un jucator activ inainte de a‐i fi transmisa invitatia, nu se aloca puncte. Daca utilizatorul invitat devine jucator activ, fara insa a folosi invitatia primita, nu se aloca puncte celui care a transmis invitatia.
  • prin utilizarea codurilor introduse

In urma clasamentelor se vor desemna cate 25 castigatori lunari pentru fiecare tipologie, adica 100 castigatori pentru fiecare luna si 700 in total. Cei 25 castigatori vor fi cei care au acumulat cele mai multe puncte in intervalul lunar specificat. In cazul in care 2 participanti au acumulat acelasi numar de puncte, departajarea se va face in functie de momentul la care s‐au acumulat punctele, castigator fiind celce le‐a acumulat primul, cronologic.

Pentru fiecare premiu lunar se vor desemna si cate 2 rezerve, pe baza aceluiasi mecanism. Vor fi considerati rezerve participantii cu cele mai multe puncte acumulate in intervalul lunar specificat, in ordine descrescatoare, dupa desemnarea clasamentului top 25. Astfel, se vor desemna 50 rezerve pentru fiecare luna  pentru  fiecare tipologie, in total 1400 rezerve.
Pentru marile premii se vor desemna cate 2 rezerve. Vor  fi  considerati  rezerve  participantii  cu  cele  mai multe puncte acumulate in total pentru fiecare tipologie, in ordine descrescatoare, dupa desemnarea celui cu cele mai multe puncte. Astfel, se vor desemna 2 rezerve pentru fiecare luna pentru fiecare tipologie, in total 8 rezerve.

Pentru premiile spontane nu se desemneaza rezerve.

Toti participantii sunt obligati sa pastreze cel putin pana la data de 20 ianuarie 2015 toate ambalajele produselor participante ce contin coduri promotionale inscrise in campanie.