Acest concurs a expirat în data de 2017-05-15. Vezi concursurile active aici.
Marlboro Act today, change forever! 2.0

Campania promotionala Marlboro „Marlboro Act today, change forever! 2.0" va incepe pe data de 06 februarie 2017, ora 00:00:00 si se va derula zilnic in intervalul orar 00:00:00 - 23:59:59 (inclusiv), pana la data de 14 mai 2017, ora 23:59:59 (inclusiv). Campania promotionala este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei.

La aceasta campanie promotionala pot participa cetatenii romani, cu varsta de peste 18 ani impliniti pana la data inceperii prezentei campanii promotionale, fumatori, care au domiciliul sau resedinta in Romania.

La campania promotionala participa urmatoarele variante de pachete de tigarete Marlboro: Marlboro Blue Ice, Marlboro Filter Plus, Marlboro  Filter  Plus 100's, Marlboro Filter Plus Extra, Marlboro Gold, Marlboro Gold 100's, Marlboro Red, Marlboro Red 100's, Marlboro Round Taste, Marlboro Round Taste 100's, Marlboro  Mix, Marlboro  Mix 100's,  Marlboro XL Touch Clear Caps, Marlboro Touch 6, Marlboro Fine Touch 4, Marlboro XL Touch, Marlboro XL Fine Touch, Marlboro XL Touch Clear Caps Plus care contin coduri unice formate din 8 caractere alfanumerice tiparite in interiorul capacului pachetului.

Pentru a participa la prezenta campanie promotionala, adultii fumatori trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  1. sa cumpere minimum un pachet de tigarete Marlboro participant la campania promotionala;
  2. sa inscrie o singura data in campania promotionala codul unic:
    • tiparit in interiorul capacului pachetelor de tigarete participante la campania promotionala;
    • bonus primit prin comunicare e-mail si / sau SMS;
    • de campanie castigat ca premiu instant in acesta campanie promotionala;

Inscrierea in campania promotionala a codului unic se poate face prin una din urmatoarele modalitati puse la dispozitie de organizator:

  • prin SMS, la numarul scurt 1848 (numarul scurt 1848 este valabil in retelele Vodafone, Orange, Telekom Mobile sau Digi Mobil, iar tariful aplicabil unui SMS catre acest numar este unul normal, stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul);
  • prin website-ul de introducere coduri si informare utilizat in campania promotionala, respectiv www.makechange.ro;
  • prin aplicatia digitala „Make change" disponibila pe platformele iOS si Android;

Fiecarui participant, identificat dupa numarul de telefon mobil cu care acesta s-a inscris in prezenta campanie promotionala, i se va aloca un cont in care i se vor acumula punctele acordate in cadrul campaniei, ca urmare a introducerii de coduri, votarii de proiecte i/sau a participarii la alte interactiuni din cadrul prezentei campanii promotionale.

Prin participarea la prezenta campanie promotionala se pot acumula puncte din urmatoarele 2 categorii, astfel:

  • puncte vot - puncte acumulate de catre participant in contul sau, la fiecare cod unic valid introdus in campanie, prin oricare dintre modalitatile de participare mentionate mai sus. Punctele de vot acumulate de catre un participant la prezenta campanie promoiionala pot fi utilizate doar pentru sustinerea (votarea) de proiecte din seqiunea special dedicata, disponibila pe website-ul  www.makechange.ro sau in cadrul aplicatiei digitale "Make change".
  • puncte premii - puncte acumulate de catre participant in contul sau, exclusiv in urma sustinerii (votarii) de proiecte din sectiunea special dedicata, disponibila pe website-ul www.makechange.ro sau in cadrul aplicatiei digitale "Make change", prin votarea de proiecte si transformarea punctelor vot (utilizate pentru vot) in puncte premii.

Pentru a putea fi considerat eligibil pentru castigarea de premii ca urmare a acumularii de puncte premii, prin oricare din modalitatile descrise mai sus, participantii trebuie:

  • sa atinga sau sa depaseasca pragul de puncte premii acumulate pentru fiecare Nivel astfel:
    • Nivelul I - se atinge la acumularea a minim 10 puncte premii;
    • Nivelul II - se atinge la acumularea a minim 150 puncte premii;
    • Nivelul III - se atinge la acumularea a minim 250 puncte premii;
    • Nivelul V - se atinge la acumularea a minim 400 puncte premii;
    • Nivelul V - se atinge la acumularea a minim 400 puncte premii;
  • sa nu fi castigat anterior un premiu similar de Nivel - V;
  • sa acumuleze minim 10 puncte premii intr-unul dintre momentele castigatoare sau imediat dupa momentul castigator, pana la momentul castigator urmator, pentru premiile de Nivel;
  • sa fie printre primii 2.000 de participanti ce acumuleaza minim 150 puncte pemii pentru premiile fara tragere la sorti de Nivel II;
  • sa fie printre primii 1.000 de participanti ce acumuleaza minim 250 puncte premii pentru premiile fara tragere la sorti de Nivel III;
  • sa selecteze unul dintre cele 3 premii disponibile pentru a intrain tragerea  la sorti pentru premiile de Nivel II, III si IV.

ln cazul in care un participant continua sa acumuleze puncte si atinge pragul de 600 de puncte premii, atunci participantului i se va acorda cate 1 sansa in plus la tragerile la sorti pentru premiile de la Nivelul IV (daca acesta a optat pentru unul dintre cele 3 tipuri de premii) si 1 sansa in plus la tragerile la sorti pentru premiile de la Nivelul V - astfel, participantul va intra in tragerile la sorti cu cate 2 sanse, pentru fiecare tip de premiu (Nivel IV  si Nivel V).

In cadrul acestei campanii promotionale se vor acorda in total 103.145 premii, astfel:

Premii aferente Nivelului I - premii acordate in momente catigatoare la atingerea punctajului de minim 10 puncte premii:

  • 100.000 pachete tigarete Marlboro - una din versiunile urmatoare, la alegerea catigatorilor: Marlboro Filter Pius, Marlboro Filter Plus 100's, Marlboro Filter Plus Extra, Marlboro Gold, Marlboro Gold 100's, Marlboro Red, Marlboro Red 100's, Marlboro Round Taste, Marlboro Round Taste 100's, Marlboro XL Touch Clear Caps, Marlboro Touch 6, Marlboro Fine Touch 4, Marlboro XL Touch, Marlboro XL Fine Touch, Marlboro XL Touch Clear Caps Plus.

Premii aferente Nivelului II, la atingerea punctajului de minim 150 puncte premii:

  • 2.000 premii fara tragere la sorti, acordate primilor 2.000 de participanti care ating pragul de minim 150 de puncte premii, acordate aleator dintre urmatoarele tipuri de premii:
    • Sleeve Samsonite (laptop 15")
    • Boxa (Speaker)
    • Mouse
  • 98 premii acordate prin tragere la sorti zilnica, dintre toti participantii care au atins pragul de minim de 150 de puncte premii, si care au optat sa intre in tragerea la sorti pentru unul din cele 3 tipuri de premii disponibile la acest nivel, acestea fiind:
    • Smartwatch Vector
    • Sony Playstation 4 Slim
    • Sistem audio wireless Harman Kardon Go+Play

Premii aferente Nivelului III, la atingerea  punctajului de minim 250 puncte premii:

  • 1.000 premii fara tragere la sorti, acordate primilor 1.000 de participanti care ating pragul de minim 250 de puncte premii, acordate aleator dintre urmatoarele tipuri de premii:
    • Powerbank
    • Geanta laptop American Tourister (laptop 15.6")
    • Rucsac laptop American Tourister ss (laptop 15.6")
  • 14 premii acordate prin tragere la sorti saptamanala dintre participantii care au atins pragul de minim 250 de puncte premii si care au optat sa intre in tragerea la sorti pentru unul din cele 3 tipuri de premii disponibile la acest nivel, acestea fiind:
    • iPhone 7
    • VR Oculus Rift HD
    • Videoproiector

Premii aferente Nivelului IV, la atingerea punctajului de minim 400 puncte premii:

  • 13 premii acordate prin tragere la sorti saptamanala dintre participantii care au atins pragul de minim 400 de puncte premii si care au optat sa intre in tragerea la sorti pentru unul din cele 3 tipuri de premii. Premiile de acest tip se vor acorda incepand cu a 2-a saptamana de campanie, iar participantii vor opta pentru unul din urmatoarele tipuri de premii:
    • Trotineta electrica Booster
    • Bicicleta electrica City Bike
    • Scooter electric (Hooverboard)

Premiu  aferent  Nivelului  V,  la  finalul  campaniei,  acordat  prin  tragere  la  sorti  unuia  dintre participantii care au atins pragul de minim 400 de puncte premii, constand in maxim 10 excursii pentru 1 singur castigator. Castigatorul poate alege un numar de minim 7 destinatii si maxim 10 destinatii dintr-o lista predefinita de 20 de destinatii, cu conditia ca valoarea totala a excursiilor sa se incadreze in bugetul maxim alocat in valoare de 30.000 USD. Lista celor 20 de destinatii este urmatoarea:

  • Destinatii din Europa
    1. Londra
    2. Paris
    3. Praga
    4. Barcelona
    5. Dublin
    6. Saariselka
    7. Copenhaga
    8. Lisabona
    9. Stockhol
    10. Melieha
    11. Edinburgh
    12. Cinque Terre
    13. Hamburg
    14. Lyon
    15. Valencia
  • In afara Europei
    1. Marrakesh
    2. Dubai
    3. Tel Aviv
    4. Moscova
    5. Mumbai

Numele tuturor castigatorilor vor fi afisate pe website-ul www.makechange.ro, pe masura validarii lor. Lista finala cu toti castigatorii campaniei promotionale va fi afisata pana la data de 15 decembrie 2017.