Acest concurs a expirat în data de 2016-03-31. Vezi concursurile active aici.
Cauta codul din interiorul ambalajului si inscrie-te in campania Twix & Coffee!

Campania este organizata si se desfasoara in perioada 15.01.2016 –  30.03.2016, pe intreg teritoriul Romaniei  

Produsele participante in campanie, in limita stocului disponibil din magazinele participante din perioada campaniei, sunt: Twix 50 g, Twix Xtra 75 g care prezinta codul unic din interiorul pachetului format din 7 cifre.

In vederea participarii la promotie, participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

  1. sa achizitioneze cel putin 1 produs din produse participante, in perioada campaniei;
  2. sa inscrie, in perioada campaniei, urmatoarele date: nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail, codul unic din interiorul pachetului , numar bon fiscal care atesta achizitionarea a cel putin 1 produs din produse participante, completand campurile corespunzatoare in aplicatia dedicata promotiei;

Bonul fiscal trebuie sa aiba data emiterii anterioara sau concomitenta datei de inscriere in promotie a potentialului castigator, dar incadrandu-se in perioada promotiei.

Pentru validarea premiului, participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal care atesta cumpararea a  minimum 1 produs din Produse Participante in perioada campaniei promotionale si care are acelasi  numar ca cel transmis sau ambalajul cu codul unic transmis pe pagina de Facebook Twix Romania.

In cadrul prezentei campanii promotionale fiecare participant are sansa de a castiga, prin tragere la sorti,  unul din urmatoarele premii:

  • Premiul Mare 10 x espressor  Tchibo Cafissimo Latte
  • Premii zilnice 76 seturi Twix & Tchibo (2 x Twix Xtra 75 g + Tchibo Exclusive 250 g)

Tragerea la sorti pentru cei 86 de castigatori se va face aleatoriu in data de 06.04.2016, prin mijloace electronice la sediul organizatorului. La tragerea la sorti  participa toate inscrierile valide din perioada 15.01.2016 – 30.03.2016 .

Anuntarea castigatorilor se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, de  catre un reprezentant al organizatorului, la numerele de telefon cu care castigatorii s-au inscris in campanie.