Acest concurs a expirat în data de 2014-07-14. Vezi concursurile active aici.
Afla ce tip de calator esti si castiga o tableta Heidi potrivita personalitatii tale!

Campania promotionala "Busola SummerVenture" este alcatuita din urmatoarele doua componente:

  • Componenta offline este organizata si se desfasoara in uramtoarele locatii si orase ale Romaniei: Iasi (Palas Mall), Cluj (Iulius Mall), Timisoara (Iulius Mall), Bucuresti (AFI Palace Cotroceni), Constanta (Maritimo Shopping Center), Pantelimon (magazin Heidi ChicoWorld)
  • Componenta online este organizata si se desfasoara in mediul online, pe site-ul de socializare Facebook, prin aplicatia "Busola SummerVenture"

Campania in componenta offline va avea loc in urmatoarele zile:

  • 13 - 15 iunie 2014 - Iasi (Palas Mall)
  • 20 - 22 iunie 2014 - Cluj (Iulius Mall)
  • 27 - 29 iunie 2014 - Timisoara (Iulius Mall)
  • 04 - 06 iulie 2014 - Bucuresti (AFI Palace Cotroceni)
  • 11 - 13 iulie 2014 - Constanta (Maritimo Shopping Center)

Componenta offline este valabila in locatiile si zilele mentionate mai sus, numai pe durata prezentei echipei promotionale Heidi in locatii, respectiv:

  • Vineri: 16:00 - 22:00
  • Sambata si Duminica: 11:00 - 17:00

Campania in componenta online va incepe la data de 13 iunie 2014 si va dura pana la data de 13 iulie 2014 inclusiv.

Produsele participante la campanie in cadrul componentei offline si in cadrul componentei online sunt:

  • Heidi SummerVenture Thailand
  • Heidi SummerVenture Casablanca
  • Heidi SummerVenture India

Pentru a participa la campanie in cadrul componentei offline, consumatorii trebuie sa achizitioneze in intervalul 13 iunie - 13 iulie 2014 produse participante. Pentru a beneficia de un premiu, un participant trebuie sa detina un cod unic obtinut fie prin accesarea aplicatiei "Busola SummerVenture" in cadrul componentei online, fie prin accesarea aplicatiei in cadrul componentei offline, pe durata prezentei echipei Heidi in locatiile activate.

Aplicatia "Busola SummerVenture" consta intr-un set de 8 intrebari, fiecare intrebare avand 5 variante de raspuns.

Raspunsurile sunt ordonate aleator. Fiecare raspuns corespunde unui scor care, la randul lui, corespunde unei tipologii de calator. Scorul final este calculat printr-un algoritm prestabilit si decide carei tipologii ii apartine participantul. FIecarei tipologii de calator ii este asociat o reteta de ciocolata. Participantii care vor respecta mecanismul campaniei vor putea obtine o tableta de ciocolata aferenta tipologiei de calator obtinut in urma parcurgerii aplicatiei, pe durata campaniei.

Premiile se vor acorda in limita stocului disponibil si nu vor depasi cantitatea mentionata.

In cardul campaniei "Heidi SummerVenture 2014" se vor acorda 5.000 de premii, fiecare premiu constand intr-o tableta de ciocolata Heidi personalizata.

Premiile pot fi revendicate din locatiile participante si in intervalul orar mentionat de mai sus. Pentru a intra in posesia premiului, participantii vor trebui sa faca dovada achizitionarii de produse participante cu bonul de casa si dovada finalizarii aplicatiei, cu codul unic de participare.