Acest concurs a expirat în data de 2016-10-03. Vezi concursurile active aici.
Adevarul despre ING Home'Bank.

Campania promotionala ,,Adevarul despre ING Home'Bank" se va desfasura in perioada 18 iulie 2016 - 02 octombrie 2016

Modul de desfasurare a campaniei promotionale:

  • a) Categoria de clienti care nu au serviciul de ING Home'Bank activ, il activeaza, si efectueaza din contul curent propriu deschis la organizator, prin intermediul ING Home'Bank desktop /mobil minim, o plata in perioada de desfasurare a campaniei,  participa la tragerile la sorti la finalul campaniei ;
  • b) Categoria de clienti care au serviciul de Home'Bank activ, dar nu l-au accesat in ullima luna (iunie 2016),  si efectueaza minim 2 plati din ING Home'Bank desktop /mobil in perioada de desfasurare a campaniei,  participa la tragerile la sorti la finalul campaniei;
  • c) Categoria de clienti care au serviciul de Home'Bank acliv si au accesat minim o data ING Home'Bank Desktop in ultina luna considerata (iunie 2016) si efectueaza minim o plata prin cod QR (functionalitatea Scan & Pay sau Scanare QR) in Home'Bank de pe telefonul mobil si minim 2 tranzacii in ING Bazar in perioada de desfasurare a campaniei de pe Home'Bank desktop/mobil,  participa la tragerile la sorti l afinalul campaniei;
  • d) Categoria de clienti care au serviciul de Home'Bank activ si au accesat minim o data ING Home'Bank mobil in ultima luna considerata (iunie 2016)  si efectueaza minim o plata prin functionalitatea "Plata catre un prieten" si minim 3 tranzactii ING Bazar de pe Home'Bank desktop/mobil in perioada de desfasurare a campaniei,  participa la tragerile la sorti la finalul campaniei organizate;

In aceasta campanie se vor oferii 8 premii, cate 2 premii corespunzator fiecarei categorii de clienti, constand intr-un Ceas Smartwatch model Vector Luna

Data la care va fi organizata tragerea la sorti: cel tarziu 31 octombrie 2016.

Premiile vor fi acordate castigätorilor in termen de maxim 45 de zile de la data tragerii la sorti.  Un participant poate castiga un singur premiu in conditiile campaniei promotionale.