Acest concurs a expirat în data de 2017-07-16. Vezi concursurile active aici.
Caravana Bergenbier aduce codul galben de racorire la tine in oras! Pregateste-te pentru o experienta rece ca gheata alaturi de Stelea, Balint si Mita.

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in localitatile vizitate in cadrul Caravanei Bergenbier, in conformitate cu programul de mai jos:

  • Vineri - 09.06.2017 - Ploiești
  • Sâmbătă - 10.06.2017 - Ploiești
  • Duminică - 11.06.2017 - Târgoviște
  • Marți - 13.06.2017 - Abrud
  • Miercuri - 14.06.2017 - Dej
  • Joi - 15.06.2017 - Huedin
  • Vineri - 16.06.2017 - Cluj Napoca
  • Sâmbătă - 17.06.2017 - Cluj Napoca
  • Duminică - 18.06.2017 - Turda
  • Marți - 20.06.2017 - Pitești
  • Miercuri - 21.06.2017 - Slatina
  • Joi - 22.06.2017 - Caracal
  • Vineri - 23.06.2017 - Craiova
  • Sâmbătă - 24.06.2017 - Craiova
  • Duminică - 25.06.2017 - R. Vâlcea
  • Marți - 27.06.2017 - Hunedoara
  • Miercuri - 28.06.2017 - Deva
  • Joi - 29.06.2017 - Orăștie
  • Vineri - 30.06.2017 - Alba Iulia
  • Sâmbătă - 01.07.2017 - Alba Iulia
  • Duminică - 02.07.2017 - Blaj
  • Marți - 04.07.2017 - Sighișoara
  • Miercuri - 05.07.2017 - Mediaș
  • Joi - 06.07.2017 - Făgăraș
  • Vineri - 07.07.2017 - Brasov
  • Sâmbătă - 08.07.2017 - Brasov
  • Duminică - 09.07.2017 - Sebeș
  • Marți - 11.07.2017 - Bistrița
  • Miercuri - 12.07.2017 - Vatra Dornei
  • Joi - 13.07.2017 - Suceava
  • Vineri - 14.07.2017 - Iași
  • Sâmbătă - 15.07.2017 - Iași

Premiile se vor pune in posesie pe loc, participantilor desemnati castigatori care sunt prezenti in locatiile vizitate in cadrul Caravanei, in ziua si la ora premierii.

Caravana Bergenbier va incepe la data de 9 iunie 2017, ora 00:00 si va dura pana la data de 15 iulie 2017, ora 23:59, inclusiv.

Campania promotionala desfasurata in perioada Caravanei Bergenbier se va organiza sub forma unei loterii publicitare, in cadrul careia sunt desemnati castigatorii celor 32 de premii oferite de Organizator. Desemnarea castigatorilor premiilor campaniei promotionale se va face pe baza unui algoritm electronic, cu ajutorul unui program informatic de extrageri specializat.

Pentru a participa la loteria organizata in cadrul aceastei Campanii, consumatorii trebuie sa se prezinte in oricare din cele 4 zone promotionale Bergenbier situate in incinta spatiului de desfasurare al caravanei Bergenbier din fiecare oras participant.

Fiecare participant, unic prin numarul sau de telefon, are dreptul sa participe o singura data la fiecare din cele 4 tipuri de activari din zonele promotionale. Ulterior participarii la toate cele 4 tipuri de activari, participantul va fi informat de atingerea acestei limite si nu va mai avea posibilitatea de a participa inca o data.

Indiferent de numarul de activari la care un participant ia parte, acesta va avea o singura sansa la tragerile la sorti pentru acordarea premiilor Campaniei.

Inscrierea in campanie se realizeaza prin completarea formularului electronic de inscriere in Campanie, intr-o aplicatie pe tableta. In aplicatia de pe tableta promoterul va completa urmatoarele date ale participantului: nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail, localitatea si judetul de resedinta precum si data nasterii, in vederea confirmarii varstei minime legale de participare.

Participantul trebuie sa isi dea sau nu consimtamantul expres pentru colectarea de date cu caracter personal prin tastarea tabului in scopul participarii la campania promotionala din cadrul caravanei si, in mod distinct, pentru ca datele sale personale sa fie pastrate in baza de date Organizatorului pentru utilizarea ulterioara a acestora in scopuri de marketing direct.

Participarea la oricare dinte cele 4 activari din zonele promotionale se va face doar dupa citirea termenilor si conditiilor afisate pe ecranul urmator celui in care se completeaza datele cu caracter personal si exprimarea acordului in privinta acestora, expres si neechivoc. In acest sens, participantii vor trebui sa semneze cursiv pe ecranul tabletei.

Promoterul va apasa tab-ul "Salveaza" pentru a salva datele persoanei care participa la Concurs.

In situatia in care un participant a mai luat parte la cel putin una din cele 4 activari din zonele promotionale, datele acestea nu vor mai fi preluate de catre promoterul aflat in locatie, acesta va verifica doar ca datele sunt preluate. Verificarea se va face in baza numarului de telefon al paricipantului.

In situatia in care participantul a luat parte deja la toate cele 4 activari pozibile, acesta va fi informat in acest sens de catre promoter-ul aflat in locatie.

In paralel participarii la oricare sau la toate activarile din zonele promotionale, participantii se vor putea inscrie in campanie daca cauta si gasesc orice echipe de promoteri Bergenbier si completeaza formularul de inscriere.

Indiferent de numarul de acivari la care un participant ia parte, acesta va avea o singura sansa in cadrul tragerilor la sorti, respectiv la tragerea la sorti aferenta zilei in care acesta a completat datele in aplicatia de tableta.

Pe perimetrul zonelor de desfasurare ale evenimentelor din cadrul caravanei Bergenbier vor fi amplasate 4 zone promotionale, unde participantii vor putea lua parte la una din urmatoarele activitati:

  • In cadrul zonei Ice Truck, participantii vor fi invitati sa urce in semiremorca unui autocamion de mare tonaj (TIR), in interiorul caruia a fost amenajata o zona de lounge. In interior, participantii vor lua parte la un show de lumini si vor putea viziona diverse filme de prezentare ce vor rula pe plasmele existente. Participantii vor fi invitati de asemenea sa deguste din berile bergenbier prezentate de hostesele din locatie. In semiremorca autocamionului pot intra maxim 6 persoane. 
  • In zona Virtual reality Truck, participantii vor fi invitati sa urce in semiremorca unui autocamion de mare tonaj (TIR), in interiorul caruia a fost amenajata o zona de Virtual Reality. Fiecare participant va primi o pereche de ochelari VR pe care ii va putea folosi pentru a testa una din experientele de realitate virtuala disponibile in locatie.
  • In cadrul zonei de Augmented Reality, participantii vor putea interactiona virtual intr-un decor ce replica Polul Nord. Pentru a putea interactiona cu aplicatia de augmented reality, participantii vor fi invitati sa se aseze pe rand in fata ecranului din locatie.
  • In cadrul zonelor Dome Virtual Realilty, disponibile doar in orasele Ploiesti, Cluj-Napoca, Craiova, Alba-Iulia, Brasov, Iasi, participantii vor fi invitati sa testeze experienta de Virtual Reality. Fiecare participant va primi o pereche de ochelari VR pe care ii va putea folosi in cadrul activarii.

Participarea la oricare din activitatile mai sus mentionate presupune completarea de catre participant a formularului de preluare date de pe tabletele hosteselor prezente in locatie.

Durata unei experiente VR din cadrul zonelor de Virtual reality (Truck si Dome) este de 2 minute. Participantii au obligatia de a pastra echipamentul VR primit (ochelarii VR) intacti astfel incat sa ii poata preda Organizatorului la finalul celor 2 minute in aceeasi conditie in care i-au fost oferiti la inceputul activarii.

In cadrul Campaniei se vor acorda 32 premii, fiecare constand intr-un Kit de racorire compus din: o minge Bergenbier (17,53 lei fara TVA), o pereche manusi de portar semnate de Bogdan Stelea (12,00 lei fara TVA) si 1 bax de bere Bergenbier blonda cu alcool 24 sticle x 0.33L, (47,04 lei fara TVA), adica 76,57 lei (fara TVA)/premiu.

Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin extragere electronica aleatorie, la finalul fiecarei zile de activare. In cadrul fiecarei extrageri vor intra toate inscrierile valide inregistrate pe decursul zilei respective.

Un participant unic poate castiga un singur premiu.